اتاق کودکان را با تخیل تزئین کنید: ایده ها و نکات
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اتاق کودکان را با تخیل تزئین کنید: ایده ها و نکات

 

قانون طلایی برای دکوراسیون اتاق کودک موفق: دنیا را از دید کودکان ببینید! یعنی بازیگوش، خلاق و با شادی زیاد. زیرا وقتی تزیینات و اسباب‌بازی‌ها قوه تخیل را تحریک می‌کنند، می‌توانید به خلاقیت خود اجازه دهید. به عنوان مثال، با حیوانات نوازشگر، اسباب‌بازی‌ها و جعبه‌های ذخیره‌سازی که مرتب کردن بازی کودک را می‌سازد! و والدین نیز مطمئناً آن را دوست خواهند داشت. کارشناسان داخلی ما به شما نکات مفید  گهواره نوزاد و ایده های سبکی را در مورد اینکه چگونه می توانید اتاق کودکان را به زیبایی تزئین کنید، ارائه می دهند. الهام بگیرید!

تطبیق طرح های رنگی هنگام تزئین اتاق کودکان

از آنجایی که کودکان رنگ ها را دوست دارند، دکوراسیون اتاق کودک می تواند رنگارنگ باشد. رنگ ها را خودتان انتخاب کنید یا با فرزندتان تصمیم بگیرید که دوست دارید اتاق کودک را با چه رنگ هایی تزئین کنید.

این رنگ ها برای دکوراسیون اتاق کودک مناسب هستند

          دکوراسیون اتاق کودک به رنگ صورتی: یک کلیشه واقعی. اما بسیاری از دختران، و همچنین پسران، در مورد طراحی اتاق به رنگ صورتی می پرسند. می توانید از رنگ ملایم برای طراحی دیوار استفاده کنید و در اتاق کودک برچسب دیواری بچسبانید یا برخی از دیوارها را صورتی رنگ کنید. البته می توانید با ظرافت بیشتری از رنگ نیز استفاده کنید. سپس بهتر است با وسایل تزئینی و لوازم منزل مانند ملحفه، پرده یا فرش صورتی کار کنید که رنگ را به طور هماهنگ در اتاق ادغام می کند.

          دکوراسیون اتاق کودک به رنگ آبی: با یک اتاق کودک به رنگ آبی می توانید بین طیف گسترده ای از سایه ها انتخاب کنید. از آبی آسمانی روشن تا آبی شب تیره، طراحی اتاق کودکان می تواند موضوعات بسیار متفاوتی را به خود اختصاص دهد. محبوبیت ویژه: دکوراسیون دیوار آبی تیره در اتاق کودکان که یادآور فضا است و می توان آن را با ستاره ها و سیارات تزئین کرد.

          رنگ های خنثی برای طراحی اتاق: البته لازم نیست دکوراسیون اتاق کودک با رنگ های جنسیتی مانند صورتی یا آبی طراحی شود. برای کودکان معمولا اولویت این است که اتاق آنها رنگارنگ باشد. رنگ های دوستانه مانند سبز، نارنجی، زرد یا فیروزه ای برای دکوراسیون اتاق کودک مناسب هستند. البته رنگ ها را هم می توان با هم ترکیب کرد. با این حال، برای اینکه اتاق خیلی شلوغ به نظر نرسد، حداکثر دو رنگ باید تن را تنظیم کنند.

طراحی تم هیجان انگیز با دکوراسیون اتاق کودک

اگر اتاق ها را بر اساس یک موضوع خاص تجهیز کنید، دکوراسیون غیر معمول اتاق کودکان به خوبی کار می کند. مبلمان را می توان خنثی نگه داشت - کافی است دکوراسیون کودکان بر اساس یک موضوع باشد و در نتیجه بر طراحی اتاق تأثیر بگذارد. ما سه ایده محبوب دکوراسیون اتاق کودک را به شما نشان خواهیم داد که مطمئناً مورد استقبال ساکنین کوچک قرار خواهد گرفت:

1.        به جنگل خوش آمدید! چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از تبدیل اتاق فرزندتان به جنگلی وحشی باشد؟ یک کاغذ دیواری با الگوی درخت نخل یا خالکوبی دیوار در اتاق کودکان می تواند فضای داخلی را در کمترین زمان مسحور کند. اسباب بازی های نوازش در یک قفسه قرار می گیرند و در نتیجه تبدیل به ساکنان واقعی جنگل می شوند. ملحفه‌های سبز روشن مکمل بهشت جنگل هستند و مکانی راحت برای خواب ارائه می‌دهند.

2.        Once a Princess تم شاهزاده خانم به ویژه برای دکوراسیون اتاق کودکان محبوب است. رنگ هایی مانند صورتی و یاسی برای طراحی غالب هستند. می توانید با افزودن چند عنصر پر زرق و برق به دکوراسیون دیوار اتاق کودکان، آن ها را بیش از پیش برجسته کنید. نکته: تاج سر تخت کودک را با استفاده از رنگ دیوار بکشید. به این ترتیب می توانید یک اتاق خواب بسیار خاص برای شاهزاده خانم کوچولو ایجاد کنید.

3.        شوالیه ها و قلعه ها ابرقهرمانان و ماجراجویان البته تمرکز اصلی این دکوراسیون اتاق کودک هستند. شوالیه ها و قلعه ها هنوز هم موضوعی محبوب هستند. نکته : یک سایبان در اتاق کودکان می تواند به عنوان یک برج برای یک قلعه شوالیه خیالی باشد، اگر آن را در رنگ های خنثی مانند خاکستری انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید طراحی دیوار در اتاق کودکان را بر این اساس گسترش دهید و یک زمین بازی فردی ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق کودک روی دیوار و سقف

بسیاری از ایده ها را می توان به صورت خلاقانه در اتاق کودکان به عنوان تزئینات غیر معمول روی دیوار یا سقف پیاده سازی کرد. برخلاف اثاثیه، طراحی دیوار را می توان بدون هزینه زیاد دوباره طراحی کرد - برای مثال اگر سلیقه کودک شما تغییر کند. البته در مورد دکوراسیون اتاق کودک فقط رنگ های مختلف رنگارنگ دیواری محبوب نیستند . خالکوبی های دیواری یا برچسب ها نیز می توانند در اتاق کودکان برجسته باشند. برای اینکه در اتاق آشفتگی زیادی ایجاد نشود، باید حداکثر یک دیوار را با تاتو یا کاغذ دیواری عکس تزئین کنید. اگر فقط می خواهید تزئینات خاصی به دیوار اضافه کنید، البته می توانید تصاویر زیبایی برای اتاق کودک نیز از ما پیدا کنید.

نکته: اجازه دهید فرزندانتان خودشان هنرمند شوند و کارهای کوچک را به عنوان تزیینات اتاق کودک آویزان کنید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان دیوارها را زیبا کنید. علاوه بر این، فرزندان شما مطمئناً به تصاویر قاب شده افتخار می کنند. یا طراحی دیوار با رنگ تخته سیاه چطور؟ کوچولوهای شما می توانند در اینجا خلاقیت داشته باشند و اثر هنری را می توان به راحتی با یک اسفنج پاک کرد.

آیا تصمیم به رنگ دیوار گرفته اید و اکنون می خواهید اتاق کودکان را با تزیینات دیواری جالب  و گهواره حصیری تزئین کنید؟ اینجا فقط تصاویر یا والپیپرها نیستند که خوب به نظر می رسند! برای مثال یک ساعت دیواری زیبا به نظر می رسد و حتی می تواند آموزشی باشد. با استفاده از یک چوب اندازه گیری می توانید به اتاق بچه ها حس فردی بدهید. شما همچنین رشد فرزندان خود را ثبت می کنید.

PS: اگر هنوز یک نقطه آزاد روی دیوار دارید، موبایل، گلدسته یا یک بند دست ساز ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. اما یک آهنربا یا تخته سنجاق نیز به اتاق کودکان حس شخصی می بخشد.

اتاق کودکان را به راحتی با پارچه تزئین کنید

اتاق کودک مکانی برای استراحت است و بنابراین باید به راحتی مبله شود. با بالش‌های نرم و پتوهای دنج می‌توانید فضایی خانگی ایجاد کنید که در آن احساس راحتی کودک شما تضمین شود. یک فرش کرکی نه تنها پاهای شما را گرم نگه می دارد، بلکه یک عنصر تزئینی زیبایی روی زمین است. در صورت وجود فضا، حتی می توانید یک گوشه دنج دنج در اتاق کودکان ایجاد کنید. تیپی خانگی همچنین می تواند به عنوان یک چادر دنج برای مطالعه، خواب و استراحت استفاده شود و چشم نوازی مطلق در اتاق است.

اجازه دهید نور وجود داشته باشد: نورپردازی ملایم به عنوان دکوراسیون اتاق کودکان

برای اطمینان از اینکه کودک شما در قلمرو کوچک خود احساس راحتی می کند، نور مناسب نیز نقش مهمی ایفا می کند. نور خیلی تاریک برای چشم مضر است، بنابراین ابتدا باید با استفاده از یک لامپ سقفی از سطح مشخصی از روشنایی اولیه اطمینان حاصل کنید. می‌توانید با کمک چراغ‌های دیواری، چراغ مطالعه روی میز یا چراغ‌های زنجیره‌ای در گوشه دنج، فضایی گرم و دنج ایجاد کنید. اما نور شب یک الزام مطلق است : به شما کمک می کند به خواب بروید و به عنوان جهت گیری برای شما و فرزندتان عمل می کند. در طرح های غیرمعمول نیز به چشم نوازی در اتاق کودکان تبدیل می شود.

 

 

 

دکوراسیون اتاق کودکان: فضای ذخیره سازی و ذخیره سازی

همچنین می توانید با کمک گزینه های ذخیره سازی و ذخیره سازی، نکات برجسته شیک را در اتاق کودکان قرار دهید . اینها در عین حال کاربردی، کاربردی و فوق العاده تزئینی هستند. اسباب بازی ها و اسباب بازی های نوازشگر در جعبه ها، جعبه ها و سبدها نگهداری می شوند و از خاک و گرد و غبار محافظت می شوند. کت ها، روسری ها و کیف ها جای خود را روی قلاب های دیواری در طرح های زیبا پیدا می کنند. کوچولوی شما می تواند کتاب، دفترچه یادداشت و غیره را در قفسه های دیواری با نقوش مختلف ذخیره کند.

 

 

 

دکوراسیون اتاق کودک: دوست داشتنی و ظریف

دکوراسیون اتاق کودک می تواند ظریف باشد و بنابراین با طرحی در رنگ های پاستلی بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد. رنگ های روشن مانند صورتی، زردآلوی، سبز لیمویی یا آبی روشن در ترکیب با سفید یا کرم زیبا به نظر می رسند. البته، ایده های زیادی برای اتاق کودک وجود دارد که چگونه می توانید به طرز ماهرانه ای از رنگ به عنوان لهجه استفاده کنید. توصیه می کنیم دیوارها را با رنگ پاستلی و مبلمان را با رنگ های خنثی تزئین کنید. این بدان معناست که شاید بتوانید از وسایل برای نوزاد دیگری استفاده کنید و مجبور نباشید زیاد به یک سبک متعهد شوید.   

دکوراسیون اتاق نوجوان: باحال و مد روز

جوانان اتاقی مدرن می خواهند که تازه و مد روز به نظر برسد. خطوط واضح و رنگ‌های خنثی در بزرگسالی به نظر می‌رسند و می‌توانند با چند اکسسوری رنگارنگ خانه به یک مکان دنج تبدیل شوند. به جای استفاده از الگوهای زیاد برای دکوراسیون، فقط از یک رنگ روشن به عنوان لهجه برای طراحی استفاده کنید. این یک فضای اتاق متعادل ایجاد می کند که در آن کودک شما احساس راحتی می کند. بهتر است اجازه دهید نوجوان در دکوراسیون اتاق کودک حرفی برای گفتن داشته باشد. نتیجه نهایی قطعا همه دست اندرکاران را خوشحال می کند.

تزیین اتاق کودکان: ایده های DIY

لازم نیست همیشه دکوراسیون اتاق کودک را نو بخرید! چرا دوباره خلاقیت به خرج نمی دهید و خودتان دست به دست نمی دهید؟ از ایده های DIY کارشناسان زندگی ما الهام بگیرید و اتاق کودک کوچک خود را به یک سرزمین رویایی دنج تبدیل کنید!

1. تزیین بالن هوای گرم

3 نکته برای تزیین اتاق کودکان

1.        هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق کودک، همیشه از مناسب بودن آن مطمئن شوید ! این بدان معناست که از یک طرف باید مقاوم و سایش باشد، اما از طرف دیگر باید قطعاً عاری از مواد مضر باشد. شما باید از تزئینات ساخته شده از پلاستیک نرم، با پوشش لاکی، مواد شکننده و قطعات کوچک قابل بلعیدن اجتناب کنید.

2.        قبل از چیدمان اتاق کودک، در مورد سبک زندگی تصمیم بگیرید و دکوراسیون را با آن تطبیق دهید! برای مثال دکوراسیون اتاق کودک مدرن از خطوط واضح و ترکیبی از رنگ های ظریف و قوی بهره می برد. اگر می خواهید اتاق کودک را به سبک اسکاندیناوی طراحی کنید ، عناصر ساخته شده از چوب سفید یک الزام مطلق هستند.

3.        اتاق کودک را نیز می توان با تکه های مبلمان به زیبایی تزئین کرد . تخت را به صورت قلعه، خانه یا ماشین بپوشید. به عنوان مثال، می توانید یک تخت زیر شیروانی را به یک سرسره مجهز کنید. یک میز و چهارپایه کوچک برای نقاشی و بازی مناسب است و همچنین می تواند با نقوش مورد علاقه بچه ها تزئین شود.

زیباترین دکوراسیون اتاق کودک ما

برای اینکه بتوانید اتاق کودک را تخیلی تزیین کنید، زیباترین المان ها را برای یک فضای داخلی مدرن و کودک پسند برای شما گردآوری کرده ایم. انتخاب ما را مرور کنید و کشف کنید که چند گزینه برای دکوراسیون اتاق کودکان شیک وجود دارد.

 

منبع:

https://www.westwing.de/inspiration/einrichten/kinderzimmer-einrichten/kinderzimmer-dekorieren/

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: