نوشته شده توسط : دانیال آزادی

تختخواب دوطبقه کودکان LTGB با کمد، میز و پله، گهواره حصیری و تخت خواب کاربردی، تختخواب دوطبقه، تخت دو طبقه بدون تشک (تخت دو طبقه با کمد)

نام رنگ: تخت خواب با کمد

اندازه     90 در 200 سانتی متر

ابعاد محصول      2.38L x 0.94W x 1.6H متر

ویژگی خاص      چند منظوره

رنگ      تخت خواب با کمد

نوع پایان            [احتمالا] لاک زده

در مورد این مورد

•          فضای ذخیره سازی بزرگ: این تخت دو طبقه از چند قسمت تشکیل شده است: تخت، میز تحریر، کمد، سه کشو، کمد انباری روباز و حتی راه پله انباری. و پله های متصل نیز فضای ذخیره سازی را برای شما فراهم می کند.

•          [طراحی شده برای ایمنی] قاب جامد و تخته های چوبی محکم متصل به داخل، دوام و پایداری را تضمین می کند و محیطی بدون سر و صدا را تضمین می کند.

•          [طراحی مدرن] ساخته شده از چوب کاج جامد و ام دی اف، این تخت زیر شیروانی دارای یک شبح ساده با پانل های مستطیلی و جزئیات است.

•          آسان برای مونتاژ: هر سفارش همراه با دستورالعمل مونتاژ واضح و دقیق (زبان انگلیسی تضمین نمی شود) و تمام ابزار های لازم ارائه شده است تا تخت شما در کمترین زمان تنظیم شود.

•          به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید... در حال حاضر؟ با این تخت دو طبقه از مجموعه شما تمام نمی شوید! این به شما فضاهای ذخیره سازی متنوعی را ارائه می دهد که مخصوص اتاق شما طراحی شده اند. یک میز توکار، سه کشو و یک کابینت باز و همچنین یک کمد لباس بزرگ دریافت خواهید کرد. و راه پله متصل نیز فضای ذخیره سازی را برای شما فراهم می کند. و این تمام نیست! زیر تخت یک فضای چند منظوره است که می توانید از آن برای دور نگه داشتن اشیا و یا به عنوان گوشه مطالعه برای خود استفاده کنید.

•          توضیحات:

•          جنس تخت: چوب کاج و ام دی اف.

•          اندازه: 90 در 200 سانتی متر.

•          دوقلو: سفید

•          تعداد بسته: 3.

•          مونتاژ مورد نیاز: بله

•          ابعاد:

•          ابعاد محصول: 238*94*160 سانتی متر.

•          ابعاد بسته: لطفا به مشخصات توجه کنید.

•          ابعاد داخلی تخت: 200*90 سانتی متر.

•          ارتفاع کل: 160 سانتی متر.

•          تحمل وزن: 150 کیلوگرم.

•          تعداد قاب های چوبی: 15 عدد.

•          ضخامت تشک: 10-15 سانتی متر.

•          آن را برای نوه من آماده کردم، در 2 جعبه عرضه می شود، دارای برچسب بسیار خوب، اگرچه قطعات جداگانه زیادی وجود دارد، توضیحات بسیار خوبی دارد که طبق آن می توانید به خوبی کار کنید، تنظیم آسان، سیستم خوب، بسیار محکم و همچنین بسیار زیبا به نظر می رسد

•          تخت بسیار محکم است. با توجه به قیمتش دوباره می خرمش

•         

ما نمی خواستیم پول زیادی برای یک تخت خرج کنیم. در عین حال، باید پایدار باشد و "ارزان" به نظر نرسد. این تخت برای پول بسیار ارزش دارد و پسر ما (4.5 سال) خوشحال است. او خیلی دوست دارد با آویزان کردن پتو در جلوی در ورودی، غاری را از تخت بسازد. خواهر کوچولو هم دوست داره از پنجره بالا بره تا الان تخت از همه چی خوب دوام آورده.

مونتاژ کمی پر زحمت بود و چوب در یک نقطه یا نقطه دیگر ایرادات جزئی داشت، اما چیز جدی نبود.

همچنین به نظر می رسد پایدار باشد. به عنوان یک بزرگسال، می توانید بدون هیچ مشکلی در بالا دراز بکشید.

 

به روز رسانی: پس از تقریبا 1.5 سال، هنوز در وضعیت بسیار خوبی است. هیچ چیز شکسته یا خیلی فرسوده ای وجود ندارد. تنها کاری که باید می کردیم این بود که کمی دیوارهای تخته سیاه را تمیز کنیم. ما از یک نشانگر گچی برای نقاشی روی آن استفاده کرده بودیم. فقط با تلاش و کمی مواد شوینده از بین رفت.

ما همچنان تخت را توصیه می کنیم

•         

در نگاه اول، قسمت‌های تخت تمیز به نظر می‌رسند، اما اولین عیوب در هنگام مونتاژ پایه گهواره  چوبی که بلافاصله متوجه می‌شوند، مانند بریدگی‌های رنگ و پیش سوراخ‌های ناتمیز کار شده. علاوه بر این، پیچ کردن اجزای جداگانه به یکدیگر واقعاً پر زحمت و بر اساس دستورالعمل ها اغلب بسیار دست و پا گیر است. کیفیت همراه با قیمت بیش از حد بیش از حد، محصول را برای من ممنوع کرده است. خرید اجناس به ارزش 100 با تقریباً 500 یورو بسیار گستاخانه است. تحویل تنها چیزی بود که خوب کار کرد.

•         

تخت در عرض 2 هفته به جای 5 هفته پیش بینی شده تحویل داده شد. تحویل شامل دو بسته است که در بازه زمانی متفاوتی وارد شدند.

 

ساختار به خوبی طراحی شده بود زیرا تمام قسمت ها شماره گذاری شده بودند و پیچ ها در کیسه های دارای برچسب جداگانه بسته بندی شده بودند.

 

ما سه نفر در عرض 2 ساعت بدون اینکه دوباره کاری کنیم، تخت را مرتب کردیم. دو عدد کلید آلن موجود است. پایه باریک غلتکی و چند پیچ بلندتر به پیچ گوشتی فیلیپس نیاز دارند.

 

کمی تبخیر می شود (بو تازه است) اما نافذ نیست. ارتفاع راحت تعویض ملحفه و غیره را آسان می کند.

 

یک تشک 90 در 200 سانتی متر تقریبا 13 سانتی متر کاملا کافی است. این باید جداگانه خریداری شود. تشک بالاتر توصیه نمی شود زیرا در غیر این صورت محافظت در برابر سقوط بسیار کم خواهد بود.

 

اگر تشک دوم را در قسمت پایینی قرار دهید، 2 کودک به راحتی در تخت جا می شوند.

 

کودک خوشحال - والدین خوشحال.

 

تصاویر محصول به طور کامل واقعیت را منعکس می کند. بنابراین نیازی به عکس دیگری ندارد.

•          تخت به سرعت تحویل داده شد و همانطور که توضیح داده شد به نظر می رسد. تا جایی که به کیفیت مربوط می شود، ارزش پول را ندارد. می ترکد، ساختار بسیار پیچیده بود، به درستی از قبل سوراخ نشده بود، پیچ ها از دست رفته بودند، همه چیز بسیار تند بود و فقط نئوپان ارزان قیمت در بالا و پایین بین لت های چوبی، رنگ سفید در یک نقطه از بین رفته است.

ما واقعا ناامید شدیم این دو ستاره فقط برای تحویل سریع و ظاهر در دسترس هستند.

•         

تخت حتی قبل از تاریخ تحویل واقعی تحویل داده شده است.

 

مونتاژ واقعاً آسان بود، زیرا همه اجزا به صورت متوالی شماره گذاری شده اند و می توانید دستورالعمل های ساختمان را مرحله به مرحله دنبال کنید.

 

ما دو نفر بودیم و بعد از حدود 45 دقیقه کار را کامل کردیم.

 

واقعا زیبا به نظر می رسد و بچه ها تخت جدیدشان را دوست دارند.

 

در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوال می توانید با فروشندگان تماس بگیرید و در همان روز پاسخ دریافت خواهید کرد. واقعا مشتری مدار و بسیار دوستانه!

•          یک تخت خوب است نسبت به قیمتی که نمی توانید زیاد از آن شکایت کنید.

•          تخت در عرض 2 هفته به جای 5 هفته پیش بینی شده تحویل داده شد. تحویل شامل دو بسته است که در زمان های مختلف رسیده است.

 

ساخت و ساز به خوبی فکر شده بود زیرا تمام قطعات شماره گذاری شده بودند و پیچ ها در کیسه هایی با برچسب جداگانه بسته بندی شدند.

 

سه نفری ما تخت را در عرض 2 ساعت بدون هیچ کار دیگری جمع کردیم. دو عدد کلید آلن موجود است. قاب باریک غلتکی و چند پیچ بلندتر به پیچ گوشتی فیلیپس نیاز دارند.

 

کمی تبخیر می شود (بوی تازه است) اما زیاد نیست. ارتفاع راحت تعویض ملحفه و غیره را آسان می کند.

 

تشک 90 در 200 سانتی متر تقریباً 13 سانتی متر کافی است. این باید جداگانه خریداری شود. تشک بالاتر توصیه نمی شود زیرا در غیر این صورت محافظت از سقوط بسیار کم خواهد بود.

 

اگر تشک دوم را در قسمت پایینی قرار دهید، دو کودک به راحتی می توانند در تخت جا شوند.

 

کودک خوشحال - والدین خوشحال.

 

تصاویر محصول کاملا مطابق با واقعیت است. از این نظر، نیازی به تصاویر دیگری نیست.

•         

تخت به سرعت تحویل داده شد و همانطور که توضیح داده شد به نظر می رسد. تا آنجایی که کیفیت بالا می رود، ارزش پول را ندارد. می ترکد، ساخت و ساز بسیار پیچیده بود، به درستی از قبل سوراخ نشده بود، پیچ ها وجود نداشت، همه چیز بسیار زاویه دار بود و فقط تخته نئوپان ارزان قیمت در بالا و پایین بین لت های چوبی، رنگ سفید در یک جا گم شده بود.

ما واقعا ناامید شدیم. این دو ستاره فقط برای تحویل سریع و ظاهر هستند.

•         

تخت حتی قبل از تاریخ تحویل واقعی تحویل داده شده است.

 

ساخت و ساز واقعا آسان بود زیرا تمام اجزای آن شماره گذاری شده اند و می توانید دستورالعمل های ساخت را مرحله به مرحله دنبال کنید.

 

ما دو نفر بودیم و بعد از حدود 45 دقیقه کل تنظیمات را تمام کردیم.

 

واقعا زیبا به نظر می رسد و بچه ها تخت جدیدشان را دوست دارند.

 

در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوال می توانید با فروشندگان تماس بگیرید و در همان روز بازخورد دریافت خواهید کرد. واقعا مشتری محور و بسیار دوستانه!

 

در مجموع، بیشتر از همه چیز خوشحالم

 

منبع:

https://www.amazon.de/LTGB-Kleiderschrank-Schreibtisch-Funktionsbett-Jugendhochbett/dp/B0CG3FCRHD



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون مناسب به هر اتاقی منزلت و حس شخصی بیشتری می بخشد. این امر در مورد اتاق کودکان نیز صدق می کند: دکوراسیون مناسب کودک نه تنها چشم نواز است، بلکه خلاقیت و تخیل را نیز تحریک می کند. اجازه دهید این مقاله به شما الهام دهد که چگونه می توانید اتاق کودک کاوشگر کوچولو خود را با دکوراسیونی مناسب و راحت و دوست داشتنی تجهیز کنید.

تم برای اتاق کودک

ساده ترین راه برای طراحی اتاق کودک این است که از قبل یک سوال از خود بپرسید: کودک شما به طور خاص چه چیزی را دوست دارد؟ آیا آنها حیوانات هستند؟ کیهان؟ ورزش؟ یا تک شاخ ها؟ با موضوعی که کودک شما به آن علاقه دارد، شما یک ایده اساسی برای دکوراسیون دارید. و همچنین می تواند اتاق دزدان دریایی برای دختران یا تزئینات اسب برای پسران باشد. ;)

خودتان را به چند عنصر تزئینی محدود کنید که به راحتی قابل تعویض هستند و مبلمان را خنثی نگه می دارند . به عنوان مثال، با شعار "جنگل"، پرده ها، تصاویر، ملحفه ، اسباب بازی های نوازشگر، فرش ها و آباژورها لازم نیست همه نقوش جنگلی داشته باشند. چند لهجه در اتاق و یک ترکیب رنگ مناسب کافی است . این کار از پربار به نظر رسیدن اتاق جلوگیری می کند. به علاوه، لازم نیست به محض تغییر ذائقه فرزندتان یک ست کاملا جدید بخرید. اگر اینطور است، توصیه می کنیم دکوراسیون دور ریخته شده را در بازار های کثیف یا آنلاین بفروشید - به این ترتیب خانه جدیدی در اتاق کودک دیگر پیدا می کند.

اگر به دنبال ایده هایی برای دکوراسیون داخلی خود هستید، به Westwing نگاهی بیندازید . در اینجا همه چیزهایی را که برای مدرن، دوست داشتنی و در عین حال دوست داشتنی کردن اتاق کودک نیاز دارید پیدا خواهید کرد: از اسباب بازی های نوازشگر گرفته تا سایبان تخت، چراغ های شب و سبد نوزاد حصیری و سبدهای ذخیره سازی. از مبلمان شیک، دکوراسیون و غیره برای خانه خود در فروشگاه اینترنتی الهام بگیرید .

فضای ذخیره سازی در اتاق کودکان

گزینه های مختلف ذخیره سازی به سرعت اتاق کودکان مرتب را تضمین می کند و اجازه می دهد اسباب بازی ها ، کتاب ها، لباس ها و همه چیزهای دیگر در کمترین زمان ناپدید شوند. کابینت ها و کمدها اساس را تشکیل می دهند. با مبلمان چند منظوره مانند چهارپایه با درب قابل جابجایی، می توانید بهترین استفاده را از فضای اتاق کودک خود ببرید.

 

سبدهای نگهداری با نقوش زیبا یا ساختار و رنگ زیبا نه تنها کاربردی، بلکه چشم نواز نیز هستند . به همین ترتیب، جعبه‌هایی با طرح‌های بازیگوش می‌توانند یک قفسه ساده را چاشنی کنند و در عین حال ظاهری مرتب ایجاد کنند - هرج و مرج در جعبه پنهان می‌ماند. :) بنیانگذار Westwing دلیا به شما نشان می دهد که این در مهد کودک دخترش Sky می تواند چگونه باشد.

برچسب‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که در داخل آن پنهان است، پیگیری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که جعبه ها به راحتی باز می شوند تا کودک شما بتواند به طور مستقل به اسباب بازی های خود دسترسی داشته باشد.

تصاویر و تزیینات دیوار

تابلوها، گلدسته ها یا دیوار آویزان در اتاق کودک، اتاق را بدون پیچیدگی تزئین کرده و تخیل کودک شما را تحریک می کند. هر چیزی با نقوش مجاز است، به شرطی که کودک شما آنها را دوست داشته باشد و با آنها هماهنگ باشد. نکته ما: از نقوش مختلف برای قسمت های مختلف اتاق کودک استفاده کنید . به عنوان مثال، یک نقاشی دیواری رنگارنگ در فضای بازی آویزان کنید، در حالی که محل خواب را با یک رویا گیر تزئین می کنید.

برای یک تصویر کلی هماهنگ، باید هنر را در امتداد یک خط خیالی تراز کنید. برای این کار، لبه پایینی تصاویر را به طور متناوب به صورت عمودی و در عرض این خط بچینید . با تغییر جهت، تصویر کلی شل تر می شود، اما نظم خاصی همچنان در چیدمان باقی می ماند. برای یک کلاژ تصویر ، یک صلیب را روی دیوار تصور کنید. تصاویر حول یک خط عمودی و افقی چیده شده اند و لبه های آنها تا حد امکان نزدیک به تقاطع این محورها قرار گرفته اند. اگر نمی خواهید اثر هنری را آویزان کنید، فقط آن را روی یک قفسه یا کمد قرار دهید . در اینجا می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را با عناصر تزئینی دیگر، مانند فیگورها، لامپ‌ها یا اسباب‌بازی‌های نوازش باز کنید. در اینجا نیز دقت کنید که زیاد نباشد و همه رنگ ها و نقش ها با یکدیگر هماهنگ به نظر برسند.

آیا دوست دارید بدون قاب عکس کار کنید؟ سپس از یک رشته برای ساخت آویز پوستر خود استفاده کنید . به سادگی نخ را با دو میخ به دیوار بچسبانید و تصاویر مورد نظر را با گیره لباس بچسبانید. طناب برای آویزان کردن آثار هنری نقاشی شده توسط کاوشگر کوچک شما ایده آل است . فرزند شما قطعا خوشحال خواهد شد اگر به عکس های او جایگاه افتخاری داده شود.

علاوه بر آثار هنری، نقاشی های دیواری و پوسترهای خود، نقوش فردی به اتاق شخصیت بیشتری می بخشد. در برنامه LILLYDOO ما می توانید یک برچسب نام با تمام اطلاعات مهم مانند تاریخ تولد، وزن و قد ایجاد کنید و با یکی از طرح های متعدد ما یا علامت زودیاک فرزندتان آن را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کنید .

گوشه دنج

چه برای نوازش کردن، خواندن با صدای بلند یا چرت زدن - اتاق کودک به مکانی دنج برای استراحت نیاز دارد. کوسن های رنگارنگ، پتوهای نرم و یک فرش کرکی ، فضایی دنج و گرم را ایجاد می کنند و همچنین برجسته بصری هستند. اگر فضای کافی دارید، یک تیپی خانگی چطور؟ ما در اینجا دستورالعمل های ساختمانی و خرید گهواره برای شما داریم:

چراغ سقفی، چراغ شب و غیره

برای اتاق کودکان، ترکیب منابع مختلف نور بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است : یک چراغ سقفی برای نور روشن، یک نور با قابلیت کاهش نور، یک چراغ پری برای آرامش و یک چراغ شب برای به خواب رفتن . این ترکیب نور مناسب را برای هر موقعیتی تضمین می کند. برای لامپ سقفی طرحی جاودانه انتخاب کنید تا فرزندتان برای مدت طولانی از آن لذت ببرد. سپس سایر چراغ ها وظیفه دارند اتاق را سرزنده کنند. بسته به سلیقه شما، لامپ های کوچک و چراغ های شب به شکل ماه، خرگوش یا فیل وجود دارد. چراغ های شب به شکل پروژکتورهایی که قبل از خواب آسمان پرستاره را روی سقف تداعی می کنند، به طور فزاینده ای محبوب می شوند . ایده آل برای ساعات دنج و یک خواب آرام.

منبع:

https://www.lillydoo.com/de-CH/magazin/kinderzimmer-deko

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اتاق کودکان چیزی بیش از یک اتاق خواب و بازی کودکان است. آنها مکانی هستند که در آن تخیل خود را زندگی می کنند، یاد می گیرند و رشد می کنند. و دقیقاً به همین دلیل است که بسیار مهم است که دکوراسیون اتاق کودکان فضایی گرم و دنج ایجاد کند که در آن کودک شما احساس راحتی کند.

دکوراسیون خوب اتاق کودک می تواند به کودک شما کمک کند تا در اتاق خود احساس راحتی کند و مکانی برای شادی و خلاقیت ایجاد کند. در این مقاله نکات مفیدی در مورد خرید گهواره و چگونگی ایجاد یک محیط دنج و با احساس خوب و مواردی که در انتخاب دکوراسیون باید در نظر بگیرید به شما ارائه می دهیم.

اهمیت دکوراسیون اتاق کودک

تزیین اتاق کودک به شیوه ای مناسب برای کودکان بسیار فراتر از زیبایی شناختی است. این در مورد ایجاد محیطی است که در آن فرزند شما بتواند آزادانه رشد کند و احساس امنیت کند. طراحی مهد کودک می تواند با کمک به ایجاد یک محیط امن، آشنا و دوست داشتنی به رشد عاطفی کودک شما کمک شایانی کند.

دکوراسیون اتاق کودکان نیز بخش مهمی از تجربه حسی کودک شما است: رنگ ها، شکل ها و بافت ها حواس را تحریک می کنند و خلاقیت را تشویق می کنند. تزیینات زیبا می تواند تخیل کودک شما را تحریک کند و اتاق را مانند یک مکان خاص و شخصی احساس کند.

لهجه های تزئینی کوچک تفاوت را در اتاق کودکان ایجاد می کند

وقتی صحبت از طراحی اتاق کودک به میان می‌آید، لهجه‌های کوچک اغلب تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنند: تزئینات زیبای دیوار، فرش‌های رنگارنگ، سبدهای دنج و اسباب‌بازی‌های زیبا فضایی دنج را ایجاد می‌کنند که به کودکان احساس حضور در قلمرو خود را می‌دهد.

والدین می توانند با چند دکوراسیون اما هدفمند، اتاق را طوری طراحی کنند که به صورت فردی و عاشقانه با نیازها و علایق کودک طراحی شود.

به این ترتیب شما فضای عالی و حس خوب را ایجاد می کنید

امکانات برای تزئین اتاق کودک تقریبا بی پایان است. اما: انتخاب دکوراسیون مناسب اتاق کودکان برای ایجاد یک محیط بسیار شخصی و دوستدار کودک که به آنها احساس خوبی می دهد بسیار مهم است. اگر با تنوع گزینه‌های تزئینی مانند رنگ‌ها، شکل‌ها، نقوش و متریال سردرگم شده‌اید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی ادامه وجود دارد:

•          یک تم را انتخاب کنید : این می تواند یک رنگ، شخصیت و شخصیت کلی فرزند شما یا یک سرگرمی باشد. گزینه های بی شماری برای انتخاب تمی متناسب با سلیقه کودک وجود دارد. نکته کوچک: مخصوصاً برای دکوراسیون اتاق کودک مناسب است!

 

•          رنگ ها و اشکالی را انتخاب کنید که با سبک اتاق هماهنگ باشد. نوزادان و کودکان عاشق رنگ‌های روشن و شکل‌های گرد هستند که در دسترس و دوستانه به نظر می‌رسند.

 

•          دکوراسیون دیوار / تزیین دیوار روشی عالی برای طراحی خاص اتاق کودک است. برچسب های دیواری، خالکوبی های دیواری یا تصاویر روشی ساده و مقرون به صرفه برای دادن رنگ و زندگی به دیوارها هستند. تم ها و نقوش مختلفی وجود دارد، از نقوش حیوانی و گیاهی گرفته تا شخصیت های کمیک و فیلم. آنها می توانند تخیل کودک شما را تحریک کنند و او را تشویق به اختراع داستان ها و ماجراهای جدید کنند. علاوه بر این، تزیینات اتاق کودک برای دیوارها بسیار آسان نصب می شوند و در صورت لزوم قابل تعویض هستند.

 

•          فرش ها و بالش ها می توانند اتاق را راحت تر کنند و همچنین می توانند به عنوان یک سطح بازی استفاده کنند. مطمئن شوید که با رنگ و تم بقیه اتاق همخوانی دارند.

 

•          گزینه های ذخیره سازی: نگهداری مناسب اسباب بازی ها، کتاب ها و لباس ها برای مرتب نگه داشتن اتاق و استفاده بهینه از فضا مهم است. سبدها و قفسه ها برای این کار مناسب هستند.

 

•          لوازم جانبی مانند لامپ ها، موبایل ها، ساعت های دیواری یا جعبه های موسیقی و عکس گهواره و سایر عناصر تزئینی کوچک می توانند به اتاق کودک کمک کرده و تصویر کلی را کامل کنند.

 

•          فیگورهای اسباب بازی یک مکمل عالی برای اتاق کودکان هستند. آنها می توانند به تحریک تخیل و خلاقیت کودک شما کمک کنند و ساعت ها سرگرم کننده باشند. گزینه‌های بی‌پایانی وجود دارد که می‌توانید

 

آن‌ها را متناسب با علایق فرزندتان تنظیم کنید، مانند حیوانات، وسایل نقلیه یا شخصیت‌های فیلم ‌ها و سریال‌های محبوب.

 

با هم انتخاب کنید - احساس مسئولیت را تقویت کنید

نحوه تزئین اتاق کودک نیز می تواند راهی برای آموزش به کودک شما باشد که مراقب چیزهایش باشد و مسئولیت پذیر باشد. همکاری با فرزندتان برای انتخاب دکوراسیون، ایده‌های طراحی و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی برای اتاق می‌تواند به رشد احساس مسئولیت کمک کند و فرزندتان را تشویق کند که سبک زندگی منظم و منظمی داشته باشد.

مجموعه ای بزرگ از دکوراسیون اتاق کودک در فروشگاه اینترنتی

روز به روز بیشتر والدین به دکوراسیون مناسب و شیک در اتاق کودکان خود اهمیت زیادی می دهند و فروشگاه های آنلاین متعددی وجود دارند که به طور خاص برای نیازهای کودکان و والدین طراحی شده اند. هنگامی که به دنبال محصولات مناسب برای اتاق کودک خود هستید، می توانید از توابع و فیلترهای جستجو در فروشگاه های آنلاین استفاده کنید تا جستجوی خود را اصلاح کنید و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. شما حتی می توانید محصولات چوبی و چوبی با کیفیت بالا را به شما تحویل دهید!

تنها با چند کلیک می توانید بین دسته های مختلف فیلتر کنید و محصولاتی را که با ایده های شما مطابقت دارند را نمایش دهید. اگر به دنبال یک برند یا سازنده خاص هستید، البته این امکان نیز وجود دارد.

شما اغلب حتی می توانید بر اساس رنگ ها، قیمت ها، شکل ها یا نقوش مختلف جستجو کنید تا دکوراسیون عالی خود را پیدا کنید. و حتی بر اساس زیرشاخه هایی مانند دکوراسیون اتاق کودک دخترانه، پسرانه یا کودک فیلتر کنید تا انتخاب شما آسان تر شود!

وقت گذاشتن برای دکوراسیون اتاق کودک ارزشش را دارد

طراحی اتاق کودک بخش مهمی از طراحی داخلی فردی و شخصی است و می تواند به کودک شما کمک کند نه تنها در اتاق خود احساس راحتی و امنیت کند، بلکه از خلاقیت الهام گرفته و مسئولیت پذیری و نظم را بیاموزد.

راه های بی شماری برای ایجاد فضای مناسب برای اتاق کودک وجود دارد، از تزئینات دیوار گرفته تا فرش و کوسن و لوازم جانبی.

مهم: موضوع مناسبی را انتخاب کنید، به کیفیت و قیمت توجه کنید و اجازه دهید خلاقیت خود را فراگیر کند. با چند نکته ساده و کمی تخیل می توانید در کمترین زمان یک اتاق کودک زیبا بسازید که به مکان مورد علاقه فرزندتان تبدیل شود!

 منبع:

https://alpina-laedaeli.ch/blogs/deko-ideen/kinderzimmer-deko?srsltid=AfmBOor5V1uH4UAmtmIj1LLEj2K03XvYDKwrQ22zWHZdszp_q692IOMi



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

چه ذخیره سازی کاربردی، چه پوسترهای زیبا، چه کیسه های لوبیایی راحت یا تشک های بازی نرم - در اینجا دکوراسیون اتاق های فوق العاده ای و گهواره حصیری برای دختران و پسران خواهید یافت. اگر می خواهید تختخواب خود را بچینید،  ملافه های ما را مرور کنید . به هر حال، شما می توانید برای ایده های اتاق کودکان ما  خرید کنید!

 

تنها با اکسسوری های زیبا اتاق کودکان شما احساس راحتی و امنیت می کند. ما مجموعه ای بزرگ از چیزهای غیر معمول و خاص را به شما پیشنهاد می کنیم که اتاق کودکان شما را نیز مسحور می کند: تزئینات زیبای دیوار و تاج گل، انباری کاربردی و زیبا از چوب خیزران، حصیری، چوب یا مقوای محکم، پوسترها و تصاویر با نقوش دوستدار کودک یا موبایل های زیبا که کودک شما را مجذوب خود می کند.

برندهای مورد علاقه مانند Cam Cam Copenhagen، Ferm Living، Bloomingville یا Kids Concept ظاهر محبوب Scandi را به خانه شما می آورند. اگر عاشق سبک بوهو هستید، آنچه را که به دنبال آن هستید با آینه های خورشیدی یا سبدهای حصیری ما از Childhome پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید اتاق کودکان خود را به شیوه ای مدرن تجهیز کنید، می توانید از قطعات مورد علاقه Done by Deer استفاده کنید: در این مجموعه سبدهای جالب، کیف و انبار فلزی پیدا خواهید کرد که می توانید در ابتدا روی میز تعویض لباس و بعداً در اتاق کودک استفاده کنید. گوشه صنایع دستی

ذخیره سازی در اتاق کودکان

فضای بیشتر برای بازی و هرج و مرج کمتر: فقط با فضای ذخیره سازی مناسب می توانید به این هدف برسید. حتماً ترکیبی از سبدها، جعبه ها و جعبه ها در اندازه های مختلف را برای کودک خود تهیه کنید. این به شما امکان می دهد فضای مناسبی را برای هر اسباب بازی ایجاد کنید: سبدها و جعبه های بزرگ برای اسباب بازی های نوازشگر، سبدهای کوچک برای فیگورها یا خودکارهای اسباب بازی، قفسه هایی برای کتاب ها یا عروسک های مورد علاقه برای نمایش. جیب های آویزان و سیلوهای ظروف برای تخت یا دیوار نیز فضایی را روی زمین ایجاد می کند و اجازه می دهد هر چیزی که لازم نیست ناپدید شود.

می‌توانید فضای ذخیره‌سازی عالی را در محدوده ما از بلومینگ‌ویل، Done by Deer، Ferm Living، JaBaDaBaDo، Olli Ella یا Nobodinoz بیابید. شما می توانید مجموعه ای بسیار بزرگ و زیبا از سبدها را در رنگ ها و اندازه های مختلف در Kidsdepot - برندی برای ذخیره سازی کاربردی و زیبا پیدا کنید . اگر به دنبال سبدهای کوچک برای تعویض لباس خود هستید، آنها را در Little Dutch یا برند خانه ما Dinki Balloon پیدا خواهید کرد: سبدهای دست ساز ما می توانند پوشک، پستانک یا ظروف مراقبت را در خود جای دهند.

اتاق کودکان را با پوستر و عکس تزیین کنید

پوسترها و تصاویر شاد با رنگین کمان ها، حیوانات یا گل های زیبا، رنگ پایانی اتاق کودکان شما را فراهم می کند. می‌توانید مجموعه‌ای زیبا از پوسترها را در برند خانه ما Dinki Balloon بیابید: ما پوسترهایمان را خودمان طراحی می‌کنیم و آنها را روی کاغذ بازیافتی در یک چاپخانه دوستدار محیط زیست در آلمان چاپ می‌کنیم. ما برچسب های دیواری همسان را که همچنین ساخت آلمان هستند، و همچنین منسوجات زیبایی را ارائه می دهیم که با دست در خانه می دوزیم.

در مجموعه Lilipinso همچنین مجموعه ای زیبا و بزرگ از پوسترها و تصاویر اتاق کودک را خواهید دید. شما می توانید برچسب های دیواری و حتی فرش های مشابه را در فروشگاه ما پیدا کنید. همچنین می توانید تصاویر قاب شده برای دیوار مورد علاقه خود را در محدوده بلومینگ ویل پیدا کنید - بسته را باز کنید، قطع کنید، تمام شد. اگر ترجیح می‌دهید انعطاف‌پذیر بمانید، لیتل داچ پوسترهای زیبا و نوارهای چوبی همسانی دارد که می‌توانید پوستر و پایه گهواره حصیری خود را در کمترین زمان «قاب‌بندی» کرده و آویزان کنید.

موبایل، گلدسته و آویز در اتاق کودک

تلاش کوچک، تاثیر بزرگ: موبایل ها و گلدسته ها چیز خاصی را به اتاق فرزندان شما می دهند. به سادگی یک بند زیبا را در سراسر اتاق، به دیوار یا پنجره آویزان کنید و شگفت زده شوید! اتاق بلافاصله بسیار شادتر و کودکانه به نظر می رسد.

یک موبایل زیبا نباید در هیچ اتاق کودک گم شود. این خستگی را از بین می برد و فقط زیبا به نظر می رسد. چه رنگین کمان از Cam Cam، که می توانید از آن به عنوان تزئین دیوار برای کودکان بزرگتر نیز استفاده کنید، یا موبایل های نوزاد JaBaDaBaDo یا Sebra - در طیف تزئینی ما جستجو کنید و قطعات مورد علاقه خود را بیابید. ما همچنین یک نگهدارنده چوبی مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید موبایل خود را مستقیماً به تخت کودک یا باغچه وصل کنید.

کیسه حبوبات، تشک بازی، تشک بازی برای بازی و دویدن در اطراف

اتاق یا اتاق بازی کودکان شما کاملاً مجهز به تشک و تشک بازی نرم است. چه در گوشه دنج، برای دراز کشیدن و استراحت، یا برای پریدن و دویدن به اطراف - اگر زمین نرم و راحت است، بازی دو برابر بیشتر سرگرم کننده است. می توانید درازمدت فکر کنید و مثلاً برای کودکتان یک تشک بازی بخرید که بعداً می توانید از آن به عنوان تشک بازی استفاده کنید. نه تنها کودکان کوچک روی کیسه های لوبیا نوبودینوز یا ویگی واما راحت و راحت می نشینند، بلکه کودکان مدرسه ای و حتی نوجوانان نیز می نشینند. هیچ کودکی برای یک کیسه لوبیا خیلی پیر نیست! این همه کاره ها همچنین زمانی که در اتاق کودکان هستید یا در حال خواندن داستان هستید، مکان فوق العاده ای برای نشستن هستند

منبع:

https://www.my-fantasyroom.de/moebel-deko/kinderzimmer-deko/



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اتاق کودکان را با تخیل تزئین کنید: ایده ها و نکات

 

قانون طلایی برای دکوراسیون اتاق کودک موفق: دنیا را از دید کودکان ببینید! یعنی بازیگوش، خلاق و با شادی زیاد. زیرا وقتی تزیینات و اسباب‌بازی‌ها قوه تخیل را تحریک می‌کنند، می‌توانید به خلاقیت خود اجازه دهید. به عنوان مثال، با حیوانات نوازشگر، اسباب‌بازی‌ها و جعبه‌های ذخیره‌سازی که مرتب کردن بازی کودک را می‌سازد! و والدین نیز مطمئناً آن را دوست خواهند داشت. کارشناسان داخلی ما به شما نکات مفید  گهواره نوزاد و ایده های سبکی را در مورد اینکه چگونه می توانید اتاق کودکان را به زیبایی تزئین کنید، ارائه می دهند. الهام بگیرید!

تطبیق طرح های رنگی هنگام تزئین اتاق کودکان

از آنجایی که کودکان رنگ ها را دوست دارند، دکوراسیون اتاق کودک می تواند رنگارنگ باشد. رنگ ها را خودتان انتخاب کنید یا با فرزندتان تصمیم بگیرید که دوست دارید اتاق کودک را با چه رنگ هایی تزئین کنید.

این رنگ ها برای دکوراسیون اتاق کودک مناسب هستند

          دکوراسیون اتاق کودک به رنگ صورتی: یک کلیشه واقعی. اما بسیاری از دختران، و همچنین پسران، در مورد طراحی اتاق به رنگ صورتی می پرسند. می توانید از رنگ ملایم برای طراحی دیوار استفاده کنید و در اتاق کودک برچسب دیواری بچسبانید یا برخی از دیوارها را صورتی رنگ کنید. البته می توانید با ظرافت بیشتری از رنگ نیز استفاده کنید. سپس بهتر است با وسایل تزئینی و لوازم منزل مانند ملحفه، پرده یا فرش صورتی کار کنید که رنگ را به طور هماهنگ در اتاق ادغام می کند.

          دکوراسیون اتاق کودک به رنگ آبی: با یک اتاق کودک به رنگ آبی می توانید بین طیف گسترده ای از سایه ها انتخاب کنید. از آبی آسمانی روشن تا آبی شب تیره، طراحی اتاق کودکان می تواند موضوعات بسیار متفاوتی را به خود اختصاص دهد. محبوبیت ویژه: دکوراسیون دیوار آبی تیره در اتاق کودکان که یادآور فضا است و می توان آن را با ستاره ها و سیارات تزئین کرد.

          رنگ های خنثی برای طراحی اتاق: البته لازم نیست دکوراسیون اتاق کودک با رنگ های جنسیتی مانند صورتی یا آبی طراحی شود. برای کودکان معمولا اولویت این است که اتاق آنها رنگارنگ باشد. رنگ های دوستانه مانند سبز، نارنجی، زرد یا فیروزه ای برای دکوراسیون اتاق کودک مناسب هستند. البته رنگ ها را هم می توان با هم ترکیب کرد. با این حال، برای اینکه اتاق خیلی شلوغ به نظر نرسد، حداکثر دو رنگ باید تن را تنظیم کنند.

طراحی تم هیجان انگیز با دکوراسیون اتاق کودک

اگر اتاق ها را بر اساس یک موضوع خاص تجهیز کنید، دکوراسیون غیر معمول اتاق کودکان به خوبی کار می کند. مبلمان را می توان خنثی نگه داشت - کافی است دکوراسیون کودکان بر اساس یک موضوع باشد و در نتیجه بر طراحی اتاق تأثیر بگذارد. ما سه ایده محبوب دکوراسیون اتاق کودک را به شما نشان خواهیم داد که مطمئناً مورد استقبال ساکنین کوچک قرار خواهد گرفت:

1.        به جنگل خوش آمدید! چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از تبدیل اتاق فرزندتان به جنگلی وحشی باشد؟ یک کاغذ دیواری با الگوی درخت نخل یا خالکوبی دیوار در اتاق کودکان می تواند فضای داخلی را در کمترین زمان مسحور کند. اسباب بازی های نوازش در یک قفسه قرار می گیرند و در نتیجه تبدیل به ساکنان واقعی جنگل می شوند. ملحفه‌های سبز روشن مکمل بهشت جنگل هستند و مکانی راحت برای خواب ارائه می‌دهند.

2.        Once a Princess تم شاهزاده خانم به ویژه برای دکوراسیون اتاق کودکان محبوب است. رنگ هایی مانند صورتی و یاسی برای طراحی غالب هستند. می توانید با افزودن چند عنصر پر زرق و برق به دکوراسیون دیوار اتاق کودکان، آن ها را بیش از پیش برجسته کنید. نکته: تاج سر تخت کودک را با استفاده از رنگ دیوار بکشید. به این ترتیب می توانید یک اتاق خواب بسیار خاص برای شاهزاده خانم کوچولو ایجاد کنید.

3.        شوالیه ها و قلعه ها ابرقهرمانان و ماجراجویان البته تمرکز اصلی این دکوراسیون اتاق کودک هستند. شوالیه ها و قلعه ها هنوز هم موضوعی محبوب هستند. نکته : یک سایبان در اتاق کودکان می تواند به عنوان یک برج برای یک قلعه شوالیه خیالی باشد، اگر آن را در رنگ های خنثی مانند خاکستری انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید طراحی دیوار در اتاق کودکان را بر این اساس گسترش دهید و یک زمین بازی فردی ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق کودک روی دیوار و سقف

بسیاری از ایده ها را می توان به صورت خلاقانه در اتاق کودکان به عنوان تزئینات غیر معمول روی دیوار یا سقف پیاده سازی کرد. برخلاف اثاثیه، طراحی دیوار را می توان بدون هزینه زیاد دوباره طراحی کرد - برای مثال اگر سلیقه کودک شما تغییر کند. البته در مورد دکوراسیون اتاق کودک فقط رنگ های مختلف رنگارنگ دیواری محبوب نیستند . خالکوبی های دیواری یا برچسب ها نیز می توانند در اتاق کودکان برجسته باشند. برای اینکه در اتاق آشفتگی زیادی ایجاد نشود، باید حداکثر یک دیوار را با تاتو یا کاغذ دیواری عکس تزئین کنید. اگر فقط می خواهید تزئینات خاصی به دیوار اضافه کنید، البته می توانید تصاویر زیبایی برای اتاق کودک نیز از ما پیدا کنید.

نکته: اجازه دهید فرزندانتان خودشان هنرمند شوند و کارهای کوچک را به عنوان تزیینات اتاق کودک آویزان کنید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان دیوارها را زیبا کنید. علاوه بر این، فرزندان شما مطمئناً به تصاویر قاب شده افتخار می کنند. یا طراحی دیوار با رنگ تخته سیاه چطور؟ کوچولوهای شما می توانند در اینجا خلاقیت داشته باشند و اثر هنری را می توان به راحتی با یک اسفنج پاک کرد.

آیا تصمیم به رنگ دیوار گرفته اید و اکنون می خواهید اتاق کودکان را با تزیینات دیواری جالب  و گهواره حصیری تزئین کنید؟ اینجا فقط تصاویر یا والپیپرها نیستند که خوب به نظر می رسند! برای مثال یک ساعت دیواری زیبا به نظر می رسد و حتی می تواند آموزشی باشد. با استفاده از یک چوب اندازه گیری می توانید به اتاق بچه ها حس فردی بدهید. شما همچنین رشد فرزندان خود را ثبت می کنید.

PS: اگر هنوز یک نقطه آزاد روی دیوار دارید، موبایل، گلدسته یا یک بند دست ساز ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. اما یک آهنربا یا تخته سنجاق نیز به اتاق کودکان حس شخصی می بخشد.

اتاق کودکان را به راحتی با پارچه تزئین کنید

اتاق کودک مکانی برای استراحت است و بنابراین باید به راحتی مبله شود. با بالش‌های نرم و پتوهای دنج می‌توانید فضایی خانگی ایجاد کنید که در آن احساس راحتی کودک شما تضمین شود. یک فرش کرکی نه تنها پاهای شما را گرم نگه می دارد، بلکه یک عنصر تزئینی زیبایی روی زمین است. در صورت وجود فضا، حتی می توانید یک گوشه دنج دنج در اتاق کودکان ایجاد کنید. تیپی خانگی همچنین می تواند به عنوان یک چادر دنج برای مطالعه، خواب و استراحت استفاده شود و چشم نوازی مطلق در اتاق است.

اجازه دهید نور وجود داشته باشد: نورپردازی ملایم به عنوان دکوراسیون اتاق کودکان

برای اطمینان از اینکه کودک شما در قلمرو کوچک خود احساس راحتی می کند، نور مناسب نیز نقش مهمی ایفا می کند. نور خیلی تاریک برای چشم مضر است، بنابراین ابتدا باید با استفاده از یک لامپ سقفی از سطح مشخصی از روشنایی اولیه اطمینان حاصل کنید. می‌توانید با کمک چراغ‌های دیواری، چراغ مطالعه روی میز یا چراغ‌های زنجیره‌ای در گوشه دنج، فضایی گرم و دنج ایجاد کنید. اما نور شب یک الزام مطلق است : به شما کمک می کند به خواب بروید و به عنوان جهت گیری برای شما و فرزندتان عمل می کند. در طرح های غیرمعمول نیز به چشم نوازی در اتاق کودکان تبدیل می شود.

 

 

 

دکوراسیون اتاق کودکان: فضای ذخیره سازی و ذخیره سازی

همچنین می توانید با کمک گزینه های ذخیره سازی و ذخیره سازی، نکات برجسته شیک را در اتاق کودکان قرار دهید . اینها در عین حال کاربردی، کاربردی و فوق العاده تزئینی هستند. اسباب بازی ها و اسباب بازی های نوازشگر در جعبه ها، جعبه ها و سبدها نگهداری می شوند و از خاک و گرد و غبار محافظت می شوند. کت ها، روسری ها و کیف ها جای خود را روی قلاب های دیواری در طرح های زیبا پیدا می کنند. کوچولوی شما می تواند کتاب، دفترچه یادداشت و غیره را در قفسه های دیواری با نقوش مختلف ذخیره کند.

 

 

 

دکوراسیون اتاق کودک: دوست داشتنی و ظریف

دکوراسیون اتاق کودک می تواند ظریف باشد و بنابراین با طرحی در رنگ های پاستلی بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد. رنگ های روشن مانند صورتی، زردآلوی، سبز لیمویی یا آبی روشن در ترکیب با سفید یا کرم زیبا به نظر می رسند. البته، ایده های زیادی برای اتاق کودک وجود دارد که چگونه می توانید به طرز ماهرانه ای از رنگ به عنوان لهجه استفاده کنید. توصیه می کنیم دیوارها را با رنگ پاستلی و مبلمان را با رنگ های خنثی تزئین کنید. این بدان معناست که شاید بتوانید از وسایل برای نوزاد دیگری استفاده کنید و مجبور نباشید زیاد به یک سبک متعهد شوید.   

دکوراسیون اتاق نوجوان: باحال و مد روز

جوانان اتاقی مدرن می خواهند که تازه و مد روز به نظر برسد. خطوط واضح و رنگ‌های خنثی در بزرگسالی به نظر می‌رسند و می‌توانند با چند اکسسوری رنگارنگ خانه به یک مکان دنج تبدیل شوند. به جای استفاده از الگوهای زیاد برای دکوراسیون، فقط از یک رنگ روشن به عنوان لهجه برای طراحی استفاده کنید. این یک فضای اتاق متعادل ایجاد می کند که در آن کودک شما احساس راحتی می کند. بهتر است اجازه دهید نوجوان در دکوراسیون اتاق کودک حرفی برای گفتن داشته باشد. نتیجه نهایی قطعا همه دست اندرکاران را خوشحال می کند.

تزیین اتاق کودکان: ایده های DIY

لازم نیست همیشه دکوراسیون اتاق کودک را نو بخرید! چرا دوباره خلاقیت به خرج نمی دهید و خودتان دست به دست نمی دهید؟ از ایده های DIY کارشناسان زندگی ما الهام بگیرید و اتاق کودک کوچک خود را به یک سرزمین رویایی دنج تبدیل کنید!

1. تزیین بالن هوای گرم

3 نکته برای تزیین اتاق کودکان

1.        هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق کودک، همیشه از مناسب بودن آن مطمئن شوید ! این بدان معناست که از یک طرف باید مقاوم و سایش باشد، اما از طرف دیگر باید قطعاً عاری از مواد مضر باشد. شما باید از تزئینات ساخته شده از پلاستیک نرم، با پوشش لاکی، مواد شکننده و قطعات کوچک قابل بلعیدن اجتناب کنید.

2.        قبل از چیدمان اتاق کودک، در مورد سبک زندگی تصمیم بگیرید و دکوراسیون را با آن تطبیق دهید! برای مثال دکوراسیون اتاق کودک مدرن از خطوط واضح و ترکیبی از رنگ های ظریف و قوی بهره می برد. اگر می خواهید اتاق کودک را به سبک اسکاندیناوی طراحی کنید ، عناصر ساخته شده از چوب سفید یک الزام مطلق هستند.

3.        اتاق کودک را نیز می توان با تکه های مبلمان به زیبایی تزئین کرد . تخت را به صورت قلعه، خانه یا ماشین بپوشید. به عنوان مثال، می توانید یک تخت زیر شیروانی را به یک سرسره مجهز کنید. یک میز و چهارپایه کوچک برای نقاشی و بازی مناسب است و همچنین می تواند با نقوش مورد علاقه بچه ها تزئین شود.

زیباترین دکوراسیون اتاق کودک ما

برای اینکه بتوانید اتاق کودک را تخیلی تزیین کنید، زیباترین المان ها را برای یک فضای داخلی مدرن و کودک پسند برای شما گردآوری کرده ایم. انتخاب ما را مرور کنید و کشف کنید که چند گزینه برای دکوراسیون اتاق کودکان شیک وجود دارد.

 

منبع:

https://www.westwing.de/inspiration/einrichten/kinderzimmer-einrichten/kinderzimmer-dekorieren/

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

مبل عمیق، راحتی عالی

مبل OSLO به خوبی تصویر ما از یک مبل دعوت کننده را توصیف می کند که می توانید پس از یک روز طولانی روی آن استراحت کنید. بالشتک هایی که پشتی را تشکیل می دهند ترکیبی عالی از اشکال هندسی و منحنی هستند و به اندازه کافی نرم هستند تا راحت باشند اما به اندازه کافی محکم هستند تا پشتیبانی ایده آلی را برای شما فراهم کنند. روبروی یک میز قهوه، میز قهوه به محیطی برای تمام عصرهای شما با خانواده یا دوستان تبدیل می شود. همراه با یک عثمانی که به عنوان زیرپایی و همچنین چراغی با نور ملایم عمل می کند، برای سازماندهی یک گوشه جلسه استراحت و مطالعه که در آن می توانید باتری های خود را دوباره شارژ کنید ایده آل است.

اتاق نشیمن پر از شخصیت

بر اساس ساختار داخلی دارای گواهی FSC، قسمت نشیمن سخاوتمندانه مبل 2 نفره OSLO شما را به رها کردن دعوت می کند و یک پیله واقعی در اتاق نشیمن شما ایجاد می کند . به لطف پارچه تری بلغور جو دوسر، که به همان اندازه نرم و بادوام است، بدون در نظر گرفتن روندها و فصل هایی که از یکدیگر پیروی می کنند، در هر نوع فضای داخلی قرار می گیرد. می‌توانید یک صندلی راحتی ، یک میز قهوه‌خوری بزرگ یا دو میز کوچک، یک چراغ کف در یک طرف یا طرف دیگر اضافه کنید . یا یک چراغ رومیزی ... مهم نیست که چگونه راه اندازی شود، مبل OSLO بسیار بیشتر از یک مبل است ، جایی خواهد بود که در آن داستان نوشته می شود و گفته می شود.

آدریانو - میز قهوه

حس جزئیات

به لطف طراحی و روکش شیک از چوب خاکستر سبک، میز قهوه ADRIANO ترکیبی از سبک و اصالت است. در این نمودار ما به ویژه منحصر به فرد بودن اشکال آن را برجسته می کنیم که آن را به یک شی بسیار طراحی گرا تبدیل می کند. میز قهوه ADRIANO که با افتخار ظاهر مجسمه ای خود را به نمایش می گذارد ، در نظر گرفته شده است که بدون از دست دادن ماهیت اجتماعی خود به زیبایی نمایش داده شود. سینی بزرگ برای استفاده روزمره مناسب است و همراهی ایده آل برای سرو غذا یا بازی های رومیزی با خانواده یا دوستان است. میز قهوه ADRIANO با منحنی های نرم خود که توسط نوارهای شیاردار آن پشتیبانی می شود، مینیمالیسم جسورانه ای را به نمایش می گذارد که در فصول اخیر بسیار محبوب است - و مهمتر از همه، آماده است تا در دکورهای پیچیده مانند رترو یا معاصر قرار گیرد.

نماد شادی

میز قهوه ADRIANO علاوه بر طراحی چشم نواز، ظرفیت صندلی را ارائه می دهد که زندگی را آسان تر می کند. نه چندان با ابهت و کاربردی، از جنس چوب ساخته شده و با روکش چوب خاکستری سبک پوشیده شده است و به راحتی می توان آن را در اتاق نشیمن شما ، جلوی مبل ادغام کرد . توجه داشته باشید که مجموعه آدریانو در دو میز ناهار خوری و میز تحریر نیز موجود است . ترکیب آنها به معنای اجازه دادن به هارمونی و شخصیت آنها در هر اتاق، از اتاق خواب گرفته تا اتاق ناهار خوری تا اتاق نشیمن است .

نئو - صندلی راحتی

یک صندلی راحتی نامتقارن

نه بیشتر و نه کمتر. طراحی صندلی راحتی NEO بی نظیر است. خطوط منحنی آن به گرمی از شما استقبال می کنند و شما را به استراحت در قسمت نشیمن بزرگ در هر زمانی از روز یا عصر دعوت می کنند. در هر دو مدل توید بلغور جو دوسر و توید زرد میامی موجود است، بدون در نظر گرفتن دکوراسیون انتخاب شده، مطمئناً در هر نوع اتاق نشیمن مناسب است. صندلی راحتی NEO تجسم هماهنگی کامل بین زیبایی شناسی و رفاه است و پیله ای واقعی را در دل این فضای پر جنب و جوش و دلنشین ایجاد می کند. اگرچه یکی از قطعات قوی است که فضای کلی یک اتاق را تعیین می کند، اما همچنان بی انتها باقی می ماند. به راحتی بر روندها تسلط پیدا می کند و متحد زندگی روزمره پر هیجان و استراحت های شایسته است.

ساختار محکم، صندلی راحت

صندلی راحتی NEO با ساختار داخلی دارای گواهی FSC و پارچه دارای گواهی OEKO-TEX، کیفیت و طراحی ساده را ترکیب می کند. طراحی نامتقارن آن را به یک قطعه قوی تبدیل می کند که بلافاصله چشم ها را به خود جلب می کند. مجموعه NEO همچنین در دو مبل با اندازه های مختلف اما با رنگ های یکسان و طراحی مشابه موجود است و به شما این امکان را می دهد تا اتاق نشیمن خود را مطابق با خواسته خود و فضایی که در اختیار دارید طراحی کنید . در ترکیب با یک میز پایین ، یک عثمانی و یک چراغ کف، فضایی گرم، دوستانه و دلپذیر ایجاد می کنند که در آن می توانید باتری های خود را پس از یک روز طولانی شارژ کنید یا از دوستان و خانواده پذیرایی کنید.

اوتاوا - بوفه

یک بوفه منحنی

بوفه OTTAWA که بر روی پایه‌های استوانه‌ ای نصب شده است، ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی دارد که به کل ساختار و نه فقط فضای پشت درها گسترش می‌یابد. این ایده آل است که در اتاق نشیمن هر چیزی را که نمی خواهید در اطراف آن دراز بکشید، اما همچنین در هر اتاق دیگری که کمبود فضای ذخیره سازی وجود دارد، ذخیره کنید. به عنوان مثال، در اتاق ناهارخوری می‌توانیم همه ظروف را در آنجا نگهداری کنیم تا هنگام چیدن میز بلافاصله آنها را در اختیار داشته باشیم. ساختار چوبی فنی آن، پوشیده شده با پوسته چوبی سبک، آن را کاملاً بی انتها می کند.

چوب و برنز

چوب بلوند و پایه‌های آهنی برنزی، برس خورده‌اند تا شخصیت بیشتری به آن ببخشند، بوفه OTTAWA را به مبلمانی تبدیل کنید که می‌تواند به راحتی در انواع فضای داخلی ادغام شود. اسکاندیناویایی، معاصر، مدرن، مینیمالیستی... هرکس چیزی را که به دنبالش است پیدا می‌کند و آن‌طور که باید آن را دریافت می‌کند، به طوری که از اتاقی که در آن نصب شده، هارمونی ساطع می‌شود. همراه با میز ناهار خوری ، صندلی یا حتی یک قفسه کتاب . مزیت این نوع چوب این است که می توان آن را با سادگی بسیار در انواع چوب ها ترکیب کرد. همچنین با استاندارد E1 مطابقت دارد که با انتشار فرمالدئید کمتر از 0.124 میلی گرم در 3 مطابقت دارد. بوفه OTTAWA از یک کارگاه گواهی ISO9001، ISO14001، OHSM18001/ISO45001 تهیه شده است.

بیلی - قفسه و قفسه کتاب

کتابخانه برای فضاهای کوچک

قفسه کتاب BILLIE با عرض بهینه خود (80 سانتی متر)، جای خود را هم در یک خانه بزرگ و هم در یک آپارتمان شهری پیدا می کند. ما به‌ویژه از شکل قوس آن که به آن شخصیت خاصی می‌دهد و همچنین محفظه‌های نامتقارن آن که آن را به یک عنصر تزئینی واقعی تبدیل می‌کند و نه یک تکه مبلمان ساده که بدون توقف از کنار آن عبور می‌کنیم، قدردانی می‌کنیم. پس از اتصال به دیوار، وسایل تزئینی شما از انواع و اقسام کتاب های مورد علاقه شما را بدون زحمت سازماندهی و نمایش می دهد.

به همان اندازه که زیبا و کاربردی است

قفسه کتاب BILLIE با یک پوسته چوب خاکستر روشن پوشانده شده است و از رنگ کاملاً همیشگی خود بهره می برد که می تواند به راحتی در هر اتاقی ادغام شود. در اتاق نشیمن یا اتاق خواب می توانید با استفاده از آن تمامی وسایل مورد علاقه خود را نصب کرده و به مرور زمان و مطابق میل خود آنها را مرتب کنید. در یک دفتر می توانید فایل ها و اسناد خود را به دلیل تطبیق پذیری زیاد آن به سبک سازماندهی کنید. در نهایت، به یک ورودی یا یک راهرو که طبیعتاً فضاهای نسبتاً کوچکی هستند، حسی از عملکرد اضافه می کند . محفظه‌های پایین‌تر و کمتر قابل رویت را برای وسایلی که لزوماً نمی‌خواهید در اطرافشان ببینید، رزرو کنید و از فضای بالایی برای نمایش جواهرات مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

 

NV داستان

سلام میشه خودتون رو معرفی کنید

من شارلن هستم، 33 ساله و مادر دو پسر کوچک، آشیل و آرسن. حتی اگر زندگی روزمره من اغلب با سفرهای حرفه ای مشخص می شود، من دوست دارم در خانه در Nîmes در جنوب فرانسه باشم. سبک مبلمان من بازتاب فضای مدیترانه ای است - آفتابی، ساده و اصیل. در قلب خانه من هماهنگی بین مواد نجیب مانند چوب و مواد اولیه مانند سنگ وجود دارد.

 انتخاب خود را به ما بگویید!

NV GALLERY بر هنر ایجاد سبکی ظریف، مینیمال و در عین حال جذاب تسلط یافته است. این زیبایی شناسی به وضوح در هر یک از محصولات آنها مشهود است. من ایده کشف قطعات جاودانه را که با شخصیت منحصر به فرد خود تحت تأثیر قرار می دهند، دوست دارم

در خانه با - کوین دویلز

 

- سلام کوین، میشه به طور خلاصه خودتون رو معرفی کنید؟

نام من کوین دویلز است، خودم آموخته هستم و متولد ژوئیه 1990 هستم. چندین سال است که در حال توسعه یک روایت منسجم در گفتگو با مواد بوده ام. من در جنوب بروکسل زندگی و کار می کنم.

از دوران کودکی همیشه به زمین و گهواره  حصیری چوبی علاقه داشتم و در شور و نشاط ژست تکانه های درونی ام را رام می کنم. من به عنوان همدست مادیات، آن را تا حد فرسودگی در آغوش می کشم تا درد درونی ام را بیرونی کنم.

آزادانه برای آزمایش، به ایده انتزاعی در قالب برزخ نزدیک می شوم. لایه های برآمده، شکسته و بریده رنگ اکریلیک به یکدیگر واکنش نشان می دهند تا تعادل جدیدی در این اختلال ایجاد کنند. این اختلال یک بار است، یک بی نظمی، یک زندگی است که باید پاک شود.

- سبک طراحی داخلی خود را چگونه تعریف می کنید؟ الهامات / تأثیرات شما چیست؟

من سبک طراحی داخلی خود را به عنوان ترکیبی هماهنگ از مینیمالیسم معاصر و لمس های هنری التقاطی توصیف می کنم. من دوست دارم اتاق نامرتب و خنثی باشد تا آثار هنری و اشیاء بتوانند ابعاد کامل خود را توسعه دهند. آپارتمان من مانند یک گالری طراحی شده است که در آن هر قطعه داستانی را بیان می کند و احساسی را برمی انگیزد. الهامات من متنوع است. من به شدت توسط زیبایی شناسی گالری ها و موزه های هنری مدرن هدایت می شوم، جایی که سادگی و تأکید بر طراحی اسکاندیناوی با ظاهر کاربردی و مرتب آن نیز بر من تأثیر می گذارد.

 

وقتی صحبت از قطعات عتیقه به میان می‌آید، من دوست دارم عتیقه‌هایی را که با دقت انتخاب شده‌اند به کار ببرم تا بُعد تاریخی و عمقی به فضای داخلی‌ام بدهم. من اغلب این گنجینه ها را در Stéphane Cauchies در Le Sablon پیدا می کنم، که انتخاب پیچیده و منحصر به فرد آنها کاملاً با زیبایی شناسی من مطابقت دارد. در نهایت، من بسیار تحت تأثیر سفرهایم و فرهنگ های مختلفی هستم که تجربه کرده ام. هر مکانی که بازدید می کنم دیدگاه و غنای جدیدی برای من به ارمغان می آورد که دوست دارم آن را به شکلی ظریف در طراحی داخلی خود بگنجانم. هدف من ایجاد فضایی است که در آن هنر و طراحی با هم تلاقی می کنند و محیطی آرام و الهام بخش را ارائه می دهد.

- چه ارتباطی بین خانه و هنر شما وجود دارد؟

می خواستم آپارتمانم پناهگاهی باشد که آثارم در آن نفس بکشد و نمایش داده شود. درست مانند کارهایم، من برای تعادل ظریف بین هرج و مرج و آرامش تلاش می کنم. تصاویر من اغلب پر جنب و جوش و پویا، پر از حرکت و احساسات شدید هستند. در مقابل، فضای داخلی من نامرتب و مینیمالیستی است و محیطی آرام را فراهم می کند که انرژی هنر من را متعادل می کند. اینجوری میتونم تعادل پیدا کنم یکی از جنبه های مهم این همزیستی این است که من اغلب مجبور می شوم مدتی با آثار هنری خود زندگی کنم قبل از اینکه آنها را برای فروش عرضه کنم. این به من امکان می دهد واقعاً با آنها درگیر باشم، نحوه تعامل آنها با فضا را درک کنم و کاملاً از تأثیر عاطفی آنها قدردانی کنم.

- طراحی داخلی چقدر برای شما مهم است؟

تمام جزئیات فضاهای من به دقت در نظر گرفته شده است تا فضایی هماهنگ و الهام بخش ایجاد کند، و طراحی داخلی خوب تأثیر مستقیمی بر رفاه و خلاقیت من دارد. برای من، طراحی داخلی چیزی فراتر از دکوراسیون است: ایجاد یک محیط زندگی کاربردی و زیباشناختی است که از عملکرد هنری من پشتیبانی می کند و آن را غنی می کند. به طور خلاصه، این عنصر کلیدی است که آسایش و آرامش را به زندگی روزمره من می آورد.

- چه چیزی را در مورد NV GALLERY بیشتر دوست دارید؟ قطعه مورد علاقه شما کدام است؟

چیزی که من بیشتر در مورد NV GALLERY دوست دارم، توانایی آنها در ترکیب ظرافت مدرن با عملکرد است. قطعات او هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم کاربردی هستند و فضاهایی را ایجاد می کنند که هم زیبا و هم راحت هستند. من به ویژه از توجه به جزئیات و کیفیت مواد استفاده شده قدردانی می کنم. قطعه مورد علاقه من بدون شک نیمکت VOLTA با رنگ سفید جو دوسر است. طراحی ساده و خطوط مدرن، ظرافتی را به هر فضای داخلی اضافه می کند. همچنین فوق العاده راحت است و برای استراحت پس از یک روز طولانی در استودیو عالی است.

- درباره تاریخچه این آپارتمان و  سبد  حصیری  حمل نوزاد مراحلی که منجر به این نتیجه شد بیشتر توضیح می دهید؟

من این آپارتمان و سبد  حصیری  را در تابستان سال 2022 خریدم، به معنای واقعی کلمه فریفته سقف های بلند و پارکت های شاه ماهی قدیمی که قبلاً داستانی دارد. هدف من این بود که خودم را کاملاً در پروژه غرق کنم. من به همراه یکی از دوستان معمار از بروکسل، ویکتوریا تیو، تمام نقشه ها را ترسیم کردیم و پس از چند ماه کار فشرده بازسازی، سرانجام توانستیم پروژه را تکمیل کنیم. اولویت من ایجاد فضایی بود که بتواند حداکثر تعداد آثار هنری را در خود جای دهد، شبیه به یک گالری. من فضایی تمیز و خنثی می خواستم زیرا به نظر من این اشیا و تصاویر هستند که به آپارتمان جان می بخشند. هنر من اغلب پر هرج و مرج و پر جنب و جوش است، بنابراین به یک خلوتگاه درهم و برهم نیاز داشتم که بتوانم هنگام عصر که به خانه برسم، آرامش پیدا کنم.

- روز معمولی شما چگونه به نظر می رسد؟ چگونه فعالیت های مختلف خود را مدیریت می کنید؟

حوالی ساعت 8 صبح روزم را با یک فنجان قهوه آغاز می کنم که مایه حیات زندگی روزمره ام است. پس از آن، سعی می کنم تا آنجا که ممکن است به باشگاه بروم. این یک فرصت گرانبها برای تمرین در صبح است، زمانی که هنوز ساکت است و افراد کمی در اطراف هستند. سعی می کنم تا ساعت 10 صبح در استودیوی خود باشم. من برنامه‌ام را طوری تنظیم کرده‌ام که تا حد امکان وظایفم را به نماینده‌ام محول کنم تا بتوانم روی مهم‌ترین چیز تمرکز کنم: نقاشی.

- در نهایت: کتاب، فیلم، آدرس، کشف جدید یا وسواسی که دوست دارید با ما در میان بگذارید؟

اخیراً با کتاب "Les Sept Plumes de l'aigle" اثر هنری گوگو عمیقاً تحت تأثیر قرار گرفتم. این اثری گیرا است که تاریخ، معنویت و خرد اجدادی را در هم می آمیزد. داستان یک سفر آغازین است که در آن قهرمان داستان به حقایق عمیقی در مورد زندگی، طبیعت و خودش پی می برد. این کتاب به من الهام بخشید و دیدگاه جدیدی به من داد که هم ذهن و هم خلاقیت من را تحریک کرد. من آن را به هر کسی که می خواهد با چیزی بزرگتر ارتباط برقرار کند و اسرار هستی را کشف کند توصیه می کنم.

 

منبع:

https://www.nvgallery.com/ch-de/

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

صبح بخیر مومیایی‌ها و مومیایی‌ها،
من به دنبال مشاوره در مورد یک موضوع کمی ناخوشایند هستم، بنابراین به تعقیب آن پایان می‌دهم...
MIL
من به DH و من یک میراث خانوادگی در ظاهر یک تخت حصیری 34/35 ساله/موسی پیشنهاد داده است. سبد برای چه خواهد بود خانواده اول نوه. پاسخ اولیه من این بود که از شما تشکر می کنم که فکر خوبی بود، با این حال، ترجیح می دهم برای اولین نوزادمان تخت و تخت جدید بخرم. با این حال MIL تا حدودی اصرار دارد که باید از سبد استفاده کنیم و او ملافه‌های جدید را متناسض2ب با آن «می‌سازد» به‌گونه‌ای که جونیور یک «بچه بژ» نباشد (با توجه به اینکه جنسیت را متوجه نشدیم و هر چیز دیگری در مهد کودک خنثی است)
من فقط باید به اسلحه‌هایم می‌چسبیدم و مودبانه آن را رد می‌کردم، اما می‌ترسم با MIL به این راحتی نباشد و او اکنون توانسته است گهواره‌اش را از یکی از بستگانش به سمت جنوب به سمت شمال حمل کند.
بدیهی است که ما یک تشک کاملاً جدید برای گهواره می خریم، اما نگران این هستم که این پسر بد در 30 سال گذشته در یک انبار غبارآلود یا حتی یک گاراژ باقی مانده است، فکر نمی کنم برای کودکم بی خطر باشد؟

آیا کسی می‌تواند در مورد ایمنی استفاده از تخت "عتیقه" توصیه کند، اگر من می‌توانم دلیلی نشان دهم که چرا نباید از آن استفاده کنیم، شاید بتوانم از هرگونه توهین یا درگیری جلوگیری کنم؟

متشکرم

ما دقیقاً همین وضعیت را داشتیم.
بعد از تمیز کردن و تهویه کامل، نگران گرد و غبار و غیره نبودم، اما فاصله بین میله‌ ها با استانداردهای مدرن مطابقت نداشت.

بنابراین، روزها در حالی که بچه را تماشا می‌کردم از گهواره ارثی پایین ستاره استفاده کردم، اما یک تخت جدید برای خواب شبانه خریدم.

 

احتمالاً خوب می شود، شاید آن را در یک روز خوب بیرون بگذارید تا آن را تهویه کنید و از پسوند هوور برای مکیدن گرد و غبار استفاده کنید. اگر از ظاهر آن خوشتان می آید استفاده کنید اما اگر زشت است به او بگویید ممنون این ایده دوست داشتنی است اما واقعا آن را دوست ندارید. همه چیزهای یکسانی را دوست ندارند و اگر او آن را دریافت نکند، تقصیر اوست، از پس آن برمی‌آید!

وقتی به نانام گفتم که منتظر اولین ds هستم، او گفت اوه باید لباس قدیمی تعمید را بیرون بیاورم! من کوچکترین مذهبی نیستم و قصد ندارم فرزندانم را تعمید کنم، خوشبختانه این موضوع هرگز مطرح نخواهد شد. او هم سیگاری زنجیره ای است، می توانید تصور کنید که بعد از 30 سال در آن اتاق خانه چقدر زرد و پوسیده می شود! x

 

ما از whicker mb قدیمی خود استفاده می کنیم، این MB برادران من قبل از من بودند، بنابراین بیش از 40 سال سن دارند و توسط پسرعموها و غیره در این مدت استفاده می شد. هرگز به ذهنم خطور نکرد که نگران باشم، فقط یک تشک جدید خریدم و یکی از دوستانم را انتخاب کردم که آستر جدیدی برای آن درست کند. من فکر می کنم استفاده از یک کالای خانوادگی مانند آن دوست داشتنی است. اوه و عظیم است، بنابراین تا 8 متر در آن قرار می گیرند

قرار بود دقیقاً همان AntandBee را بگوید. ما هم همین وضعیت را داشتیم، و بعد از تمیز کردن آن و خرید گهواره حصیری جدید، من هنوز راضی نبودم، بنابراین ترجیح دادیم از آن در طبقه پایین برای چرت زدن های سریع روز استفاده کنیم و یک تخت جدید برای خوابیدن در طبقه بالا خریدیم. امیدواریم MIL شما از این راه حل راضی باشد؟

 

از همه برای راهنمایی متشکرم، فقط می بینم که گهواره چه شکلی است و سپس تصمیم می گیریم! انگشتان دست کشیده!

خیلی بد نیست، اما وقتی از سبد دست دوم موزس استفاده کردم، آن را با ضد باکتری اسپری کردم، آن را دوش دادم و اجازه دادم بیرون در آفتاب داغ خشک شود. خورشید دارای قدرت کشتن میکروب ها و شاداب کنندگی بسیار خوبی است.

 

بله آن میکروب ها را تازه می کند.

 

خبرنامه هفته به هفته ما مملو از به روز رسانی ها و توصیه های مفید بارداری است - همه چیز از رشد کودک شما گرفته تا تغییرات بدن شما. با وارد کردن تاریخ سررسید خود در زیر ثبت نام کنید. از تاریخ زایمان خود مطمئن نیستید؟ ماشین حساب سررسید ما را بررسی کنید

خیلی به من گهواره را نشان داده اند و در موقعیتی واقعا ناخوشایند قرار گرفته ام!

چند دوک شکسته وجود دارد - مطمئن نیستم اسم بافت چیست، و آستری ندارد، بنابراین MIL می خواهد من را برای خرید پارچه ببرد تا یکی بسازم! به یک تشک جدید نیاز دارد - مشخص است و صادقانه بگویم که کمی نازک است.
سپس مشخص شد که این گهواره 35 سال پیش دست دوم از یک چکمه ماشین خریداری شده است! بنابراین در حال حاضر احساس حتی کمتر با آن شیفته است.
باید تشکر می‌کردم و مودبانه پیشنهاد را رد می‌کردم، اما به طور کامل در اتاقی پر از خانواده قرار گرفتم، "پس از تخت راضی هستید؟" "اوه بله گفتم، دوست داشتنی است" چرا فقط نگفتم مناسب نیست! حالا من در انبوهی از ناجوری هستم، به خاطر خیر خودم بیش از حد مودب هستم!

کمی با وضعیت شما متفاوت است، اما ds در همان تخت چوبی که پدرش 30 سال قبل می خوابید، می خوابید. هر چند که توسط پدربزرگ dh ساخته شده بود. و یک تشک نو و ملافه نو خریدیم. و در شرایط عالی بود.
بنابراین من با پوستر دیگری پیشنهاد می کنم که آن را در طبقه پایین داشته باشید تا بتوانید خانه خود را زیر نظر داشته باشید اما یک پوستر جدید برای طبقه بالا و خواب شبانه بخرید.

 

به MIL خود بگویید که همه چیز را در مورد سبد دوست داشتنی موسی به ماما گفتید، اما او گفت که این یک خطر SID است و به همین دلیل او مصمم بود که از آن استفاده نکنید! در واقع توصیه نمی شود بنابراین به او دروغ نگویید و فقط بهترین کار را برای کودک خود انجام می دهید. آیا dh/dp شما می داند که در مورد آن چه احساسی دارید؟

من هم خوشحال نمی شوم که نوزاد جدیدم را در آن بگذارم اگر کمی کهنه، قدیمی باشد و بارها و بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرد! به نظر امن ترین گزینه نیست.

 

هر چند وقت یکبار MIL را می بینید - آیا می توانید از او بخواهید که هنگام بازدید از آن در خانه خود نگهداری کند و فقط از آن استفاده کنید؟ یا ممکن است شما یک "تصادف" داشته باشید و نیمه دیگر خود را "سقوط" کنید؟
خواهر ناتنی من 3 سال پیش برای اولین نوزادش از گهواره/سبد موسی خانواده اش استفاده کرد (او و خواهر و برادرش همگی در کودکی در آن خوابیده بودند) - در فوریه، هم او و هم برادرش در عرض یک هفته از یکدیگر بچه های جدیدی داشتند. از آنجایی که برادرانش باید ابتدا تخت را به او پیشنهاد کردند و گفت: بله، دوست دخترش از این بابت خوشحال نیست و ماه‌ها قبل از اینکه بچه‌اش به دنیا بیاید، خودش را به خاطر این موضوع پاره کرد و به این طرف و آن طرف می‌پرد و می‌گفت که بعد از آن از آن استفاده می‌کند که این کار را نمی‌کند.
در نهایت او این کار را نکرد و خواهرم از آن استفاده کرد (او واقعاً آن را می خواست).
با این حال، کاری که او انجام داد این بود که پسرش را در خانه مادربزرگ ها عکس گرفت، به نظر می رسید که این کمک کند.
من شخصاً نمی خواهم از آن استفاده کنم (احتمالاً به هر حال به من پیشنهاد نمی شود که قدم می گذارم، فو). قدیمی است و چیزی نیست که من بخواهم.
آیا گهواره هایی را دیده اید که به تخت شما می چسبند؟ فکر می کنم در آن زمان یکی از آن ها را خواهم گرفت - این دلیل خوبی برای استفاده نکردن از تخت نوزاد است!!

ما هم وضعیت مشابهی داریم، مامان OHs یک سبد موسی را از دوستش قرض گرفته است. به من گفتند که این یک گهواره است، زیرا همان چیزی است که ما می‌خواستیم، بنابراین وقتی برای جمع‌آوری آن رفتیم، تعجب کردم که سبد موسی بود، او مشخصاً تلاش کرده بود تا آن را بیاورد، روکش‌ها را بشویید و تشک را سفید کرده بود. بنابراین ما نیازی به خرید جدید نداریم! بنابراین آن را به خانه بردیم. از آن زمان یک تخت دست دوم پیدا کردم که به او می گوییم خانواده ام به او داده اند و بنابراین او می تواند تخت را به دوستش برگرداند زیرا ما برای هر دو جا نداریم. ما آن را پنهان می‌کردیم و وانمود می‌کردیم که در غیر این صورت از آن استفاده می‌کنیم (ممکن است هنوز مجبور به انجام این کار باشیم!). موفق باشید، پیدا کردن بهترین راه حل مشکل است، زمانی که خانواده می خواهند کمک کنند، اما آن را اشتباه می کنند.

 

در نهایت این کودک شماست، و سنت های خانوادگی همه خوب و خوب است، اما اگر چیزی باشد که شما از آن راضی نیستید، صرف نظر از ارزش عاطفی، هرگز کودکم را در یک تخت فرسوده و آسیب دیده نمی گذارم. MIL شما قرار نیست نوزاد شما را به خاطر جایی که می خوابد طرد کند، ممکن است کمی توهین شود، اما گاهی اوقات زندگی اینگونه است و او مجبور می شود آن را توده ای کند! اگر احساس راحتی نمی‌کنید که به چهره‌اش امتناع کنید، یک پیامک بفرستید و چیزی مانند «متاسفم که قبلاً به شما نگفتم، و از پیشنهاد شما متشکرم، اما من واقعاً دوست دارم یک تخت جدید بخرم، این را بگویید. البته هیچ انعکاسی به احساسات من نسبت به شما ندارد، من فقط دوست دارم یک

اگر نمی‌خواهید به احساسات MIL آسیب برسانید، اما اصلاً مجبور نیستید از آن استفاده کنید، می‌توانید آن را بپذیرید. فقط وقتی دورش آمد آن را بیرون بیاورید و به او بگویید که بچه نتوانسته است در آن جا بیفتد.

 

 بگویید که می‌خواستید به یکی از دوستانتان گهواره‌ ی دوست‌داشتنی را نشان دهید و به‌طور تصادفی با آن برخورد کردید.
انبوهی از حصیری خرد شده و چهره ای غمگین را به او هدیه دهید.

 

من آنچه را که پوستر دیگری در مورد گفتن آن به دلیل خطر SIDS و غیره گفته بود، دوم می دانم و واقعا متاسفم، اما شما هیچ شانسی نمی کنید. و قاطع باشید - زیرا اکنون باید قوانین اساسی را با او در مورد چنین چیزهایی تنظیم کنید، در غیر این صورت او را مجبور خواهید کرد که به شما بگوید که برای همیشه با بچه های شما بهتر می داند. MIL من - در حالی که بسیار دوست داشتنی است - حداقل می توان گفت بسیار "زور" است. او حتی سعی کرد اولین آهنگ رقص ما را برای عروسی ما تغییر دهد (شوخی نمی کنم ...). هم خودم و هم DH به او گفتیم که کمی عقب نشینی کند و در حالی که او ابتدا ناراحت بود، بهترین راه بود. حالا بچه در راه است، ما کمی از زمین قدیمی را دوباره زیر پا می گذاریم - دلم برایت می سوزد. او به من گفت که انتخاب ما برای کالسکه (یک BJCS) بسیار کوچک و یک ایده وحشتناک است، و در مورد آن در مغازه به ما و فروشنده فقیر ادامه داد. دلم گرفته بود! اما من روی موضع خود ایستادم و او کمی گریان به نظر می رسید که مغازه را ترک می کند، زیرا من نمی توانستم سیستم "تخت روی چرخ" را در آلمان آنقدر محبوب کنم - بدیهی است که ایده او برای فشار دادن اولین نوه اش به داخل - اما دختران سخت هستند

او همچنین می خواهد با نوزاد تازه متولد شده ما و دیگر پسرانش که در حال حاضر gf یک و نیم ساله هستند، یک تخت مسافرتی به اشتراک بگذارد - که من یک نه کاملاً به آن گفته ام. او مدام می گفت "من همه چیز را می شوم، شما تفاوت را نمی دانید" اما متأسفانه، شما نمی توانید پهلوها و تشک را بشویید (!) من دیده ام که GF چگونه با فرزندانش از نظر تمیزی رفتار می کند و من واقعاً احساس ناراحتی می کنم. در کل - او جلیقه را با نوارهایی از مدفوع که در زیر آن زیاد ریخته شده است، می‌گذارد و جلیقه‌های خیس آغشته به شیر، یا عصاره‌های نشت‌کرده، یا خوشه‌های بزرگ غذا و غیره، آدمک‌ها را از خیابان مستقیم به عقب برمی‌دارد. در دهان، پوشیده از شن و غیره - همه جا پوزه، او یک مادر فوق العاده است، فقط استانداردهای او با این چیزها برای من بسیار متفاوت است - و بنابراین نمی خواهم بگویم کودک دست هایش را در همه جای تخت پاک کند و بعد قرار دادن نوزادم در آن و البته مشکل تشک هم هست.

ما موضع درستی در مورد آن داشتیم، اما من محکم ایستاده ام. TBH هنوز کمی ادامه دارد - من اکنون گفته ام که ما باید تخت مسافرتی خود را بخریم و آن را نزد خود نگه داریم و در صورت لزوم آن را بیاوریم. این نبرد هنوز به طور کامل تمام نشده است - طاقت فرسا - پس یک نکته از من بگیرید - به آن ادامه دهید، از SIDS به عنوان پشتیبان استفاده کنید (من این کار را انجام دادم و به من خندیدند و به DH گفتند که روی تشک موی اسب 40 ساله خوابیده است و او خوب است .... خوشبختانه DH کاملا متقاطع شد و تحقیقات جدید خود را و غیره گفت!). DH را نیز دریافت کنید تا از شما نسخه پشتیبان تهیه کند. نبرد اراده ها

ps من باید می گفتم - پسران دیگر gf - بدیهی است که او نیز مانند نوه هایش با آنها رفتار می کند، اما این یک رابطه نسبتاً جدید است و هر دو کودک مجموعه کاملی از پدربزرگ و مادربزرگ دارند بنابراین آنها مراقب هستند که آنها را اشتباه نگیرند و ترکیب این دو را مدیریت کنند. خانواده ها و غیره

 

 ما سبد حصیری موسی 40 ساله خود را در حمام میلتون و سپس در آفتاب قرار دادیم تا خشک شود. زیبا آمد!

من ملافه های خنثی درست کردم و یک تشک سفارشی درست کردم (برای تشک های سبد موزس در قفسه مدرن خیلی بزرگ است).

فوق العاده دوست داشتنی، و هر دو مال من ماه ها در آن نصب شده اند!

 

 خوب، پس DH در مورد گهواره با MIL صحبت کرد... ما صاحبان مفتخر یک سبد جدید موسی هستیم! آری

او گفت، نگران نباش من از حصیری برای قرار دادن گیاهان استفاده می کنم! صادقانه - شما نمی توانید این چیزها را بسازید!

 منبع:

 https://www.mumsnet.com/talk/pregnancy/1738233-Wicker-Crib-Advice-please

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

دراین بخش سایت مبل و دکور شما را با بیش از 50 مدل طراحی داخلی اتاق خواب که از بهترین طراحی‌های سال 2022 هستند، آشنا خواهد کرد. بنا به درخواست شما دوستان، اکثر این طراحی ها از نمونه های ایرانی انتخاب شده اند تا به سلیقه و افکار شما نزدیکتر باشد و بتوانید ایده های بهتری برای دیزاین اتاق خواب خود بگیرید. شما باید مدلهای اجرا شده در دکوراسیون اتاق خواب مدرن را مشاهده کنید تا بتوانید طبق شرایط و نیازهای خودتان، اتاقتان را طراحی و دیزاین کنید. در طراحی داخلی اتاق خواب به سبک مدرن، نکات کلید ی و مهمی وجود دارد که دانستن آنها می‌تواند شما را برای رسیدن به یک طرح ایده آل و جذاب راهنمایی کند. پس در ادامه همراه ما باشید.

مهمترین نکاتی که برای داشتن یک اتاق خواب مدرن به آنها اشاره می کنیم :

1- استفاده از تخت های مدرن برای چیدمان اتاق خواب مدرن

2- تاثیر رنگ در طراحی داخلی اتاق خواب مدرن

3- نقش نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب مدرن

4- جایگاه درب در طراحی اتاق مدرن و شیک

5- بهترین مدلهای پرده برای دیزاین اتاق مدرن

6- فرشهای مدرن و مطابق با دکوراسیون داخلی اتاق خوابهای مدرن

مدل سرویس اتاق خواب مدرن : اولین وسیله ای که در دکور یک اتاق عرض اندام می کند و نقش بسیار پُررنگی در زیبایی آن دارد، سِت سرویس خواب است. پس برای طراحی دکوراسیون یک اتاق مدرن، باید به سراغ مدلهای تخت خواب مدرن بروید. تخت خواب های مدرن اتاق دارای طراحی های ساده، خلوت و کاربردی است. در این تختها هیچ چیز اضافه و دربرهمی را مشاهده نخواهید کرد و چشم شما شیفته سادگی آن خواهد شد. در ادامه چند مدل از این تختها که با دکوراسیون اتاق خواب مدرن بخوبی سِت می شوند را مشاهده می کنید.

تاثیر رنگ در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن : رنگ همیشه می‌تواند تا حدود زیادی ماهیت هر فضایی را تحت الشعاع خود قرار دهد. شما با انتخاب یک رنگ مناسب برای اتاق خواب می توانید حس آرامش را به محیط القا کرده و در عین حال فضایی مدرن و زیبا را طراحی کنید. فراموش نکنید که اتاق خواب مدرن را با رنگ‌های پُررنگ، رنگ آمیزی نکنید. خاکستری یا طوسی، سفید و مشکی و رنگهای ملایم و روشن صورتی، آبی، نسکافه ای جز رنگهای مدرن محسوب می شوند و همیشه بهترین انتخاب برای طراحی اتاق خواب مدرن به حساب می‌آید.

نور پردازی در طراحی اتاق خواب‌های مدرن : بهره گیری از نور طبیعی در اتاق خواب جز مشخصه‌های مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب‌های مدرن است و معمولا پنجره‌های بزرگ قدی یا درب‌های شیشه ای را برای تامین نور کافی در اتاق در نظر می‌گیرند. در صورتی که نور طبیعی اتاقتان کم است می‌توانید با بکارگیری رنگ‌های روشن و استفاده از آینه‌های دیواری مدرن اتاقتان را روشن‌تر کنید. کمک گرفت از آباژورها و آویزهای سقفی نیز برای روشن کردن فضای اطرف تخت می تواند کارساز باشد. این المانها علاوه بر تامین نور، به لحاظ خاصیت دکوراتیو بونشان می توانند فضای اتاق شما را رُمانتیک و جذاب کنند.

 امروزه استفاده از تکنیک کناف کاری برای داشتن نورهای مخفی و ملایم در دکوراسیون اتاق خواب مدرن بسیار مرسوم شده است. این تکنیک جایگزینی مناسب برای گچبری در ساختمان شده است که مزایای بیشتر آن به نسبت گچبری مثل سرعت کار بالا، تنوع بیشتر در طراحی، امکان کار شدن بر روی سقف و دیوار و ترکیب آن با انواع نورهای دکوراتیو و اصلی و عامل اصلی برای جایگزینی آن است. در ادامه چند مدل اجرا شده کناف کاری دیوار و سقف در دکور اتاق خواب را مشاهده می کنید.

استفاده از درب های مدرن در دکوراسیون داخلی اتاق خواب :  درب ها به‌عنوان عناصری که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از المانهای مهم در دکوراسیون داخلی منزل، محسوب می شوند. اهمیت دربهای اتاق خواب از آنجا دوچندان می شود که هم بر جلوه و دکور داخل اتاق تاثیر گذارست و هم فضای بیرونی اتاق. پس نمی توان از آن براحتی گذشت. برای اتاق های به سبک مدرن می توان از دربهای مدل کلاسیک ساده و مدرن استفاده کرد که در ادامه چند مدل از آنها را مشاهده می کنید.

بهترین مدل پرده برای اتاق خواب مدرن : پرده برای اتاق خواب مدرن باید کاربردی، ساده و شیک باشد. سعی نکنید آنرا با تمام وسایل اتاق سِت کنید یا در فکر استفاده از والان برای آن باشید. طراحی مدرن یک طراحی شُسته رُفته است که روی سادگی و خلوت بودن فضا تاکید می‌کند. بنابراین سعی کنید بهترین و ساده ترین گزینه را در انتخاب پرده اتاق خواب داشته باشید. امروزه پرده های زِبرا و حصیری برای اتاق خواب مدرن توصیه می شود.

فرشهای مدرن مخصوص اتاق خوابهای با سبک مدرن : نکته ای که اکثر ما در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از آن غافل می شویم، نوع و سبک پوشش کف اتاق خواب است. برای داشتن اتاق خواب مدرن، حتی المقدور سعی کنید از فرشهای فانتزی و مدرن استفاده کنید تا فرشهای کلاسیک. در ادامه چند مدل از این فرشهای زیبا مخصوص اتاق خواب را مشاهده می کنید.

 نکته مهم :  در طراحی داخلی اتاق مدرن خلاصی از شر شلوغی ها در اولویت قرار دارد. می توان اعتراف کرد که اتاق خواب‌های خیلی زیبا با طراحی‌های مدرن و امروزی وجود دارند که بعلت شلوغی و بهم ریختگی، هیچ جذابیت بصری ندارند و تمام زیبایی  آنها در پس این بی نظمی‌ها پنهان شده است. تمام مدلهایی که در بالا مشاهده کردید مدلهای اجرا شده اتاق خواب مدرن و ساده ایرانی بودند. در ادامه شما را دعوت می کنیم به چند نمونه خارجی این سبک نیز توجه کنید که چطور دارای طرح و ساختاری بسیار منظم هستند.

منبع :

https://www.moblodecor.com

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اتاق خواب 2023

آنچه که در این مطلب دکورمگ به همراه تصویر خواهید دید:

          راحتی مفهوم اصلی در طراحی اتاق خواب است.

          پایداری در طراحی دکوراسیون اتاق خواب 2023

          طراحی اتاق، دکور و رنگ های محبوب.

          عناصر دکوراتیو برجسته اتاق خواب.

          طرح های اتاق خواب ژاپنی.

          آرت دکو در اتاق خواب

          اتاق خواب در سایه های طبیعت.

          سبک ایتالیایی برای اتاق خواب 2023.

راحتی مفهوم اصلی در طراحی اتاق ها است : از آنجایی که اتاق خواب به آرامش و آرامش اختصاص دارد، طراحان در طراحی این اتاق ها در هر خانه ای بر مفهوم راحتی و تجمل تکیه می کنند و در حال حاضر ابزار های تکنولوژیکی و دیجیتالی زیادی وارد استقرار اتاق ها شده است. مبلمان و تزیینات اتاق خواب از نظر نور و وسایلی که حرکت و استفاده را تسهیل می کند.

پایداری در روند طراحی اتاق خواب 2023

بیشتر گرایش های طراحی، چه برای اتاق خواب و چه برای انواع دیگر اتاق ها، به منظور دستیابی به مفهوم پایداری، از نظر استفاده از مواد سازگار با محیط زیست مانند مواد ساخت و رنگ، تمایل دارند. مد اتاق خواب که ترند سال 2023 را هدایت می کند، اتاق خواب های سبز هستند که در داخل از دوره های استراحت، آرامش و یک وضعیت روانی مثبت لذت ببرید.این نوع اتاق ها خواب خوب را بدون آسیب رساندن به طبیعت تضمین می کنند.

طراحی اتاق خواب، دکور و رنگ های پرطرفدار :

 رنگ دیوارها ، بالش ها، روتختی ها، مبلمان و وسایل تزیینی باید آرامش بخش باشد و روحیه را بالا ببرد، بهترین رنگ های مناسب برای اتاق خواب 2023، سایه های خنثی، خاکستری و سفید است و علاوه بر این، رنگ های خنثی، خاکستری و سفید است. به رنگ های خاکی، سایه های نارنجی، کاراملی، سبز جلبکی رنگ قرمز کهربایی است.

عناصر دکوراتیو برجسته در اتاق خواب 2023

عناصر دکوراتیو در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند. قطعات تزیینی مثل آینه ها، انواع آباژور و چراغ خواب، پرده و فرش و حتی کاغذی دیواری که با اولین حضور نگاه شما را به خود میدزدند و عناصری برجسته در طراحی اتاق خواب محسوب میشوند.

طراحی اتاق خواب به سبک ژاپنی :

آیا در مورد فلسفه مبلمان اسکاندیناوی با اضافه کردن یک لمس مدرن ژاپنی شنیده اید، این روند اتاق خواب های 2023 ژاپنی یا به زبان عربی ژاپنی نامیده می شود، در اینجا نکات مفیدی وجود دارد، اگر تصمیم به استفاده از آن دارید. مد در اتاق خواب، چه در طراحی، چه در دکوراسیون و چه در خود مبلمان:

          یک رنگ اصلی را از میان گزینه های زیر انتخاب کنید: سفید، آبی، بژ و خاکستری، سپس آن را با سایه های دیگر ترکیب کنید.

          هنگام طراحی اتاق خواب، ترجیحاً به رنگ های روشن و روشن تکیه کنید تا فضای بیشتری به آن مکان بدهید.

          روند و سبک ژاپنی شامل استفاده از چوب در مبلمان یا دکوراسیون است.

          به قطعات تزئینی و لوازم جانبی ساخته شده از سرامیک، چوب یا شیشه تکیه کنید.

          آرت دکو در اتاق خواب 2023 :

          این سبک فرانسوی پس از جنگ جهانی اول ظاهر شد و سبکی متمایز است زیرا کلاسیک و همچنین سبک مدرن را ترکیب می کند. آرت دکو قطعات مبلمان یا دکوری است که از منحنی ها، خطوط و اشکال هندسی ساخته شده است. مبلمان آرت دکو با طرح‌های متالیک در رنگ‌های طلایی متمایز می‌شود و نه تنها نقره‌ای و مسی، می‌توان چند تکه عنصر دکوراتیو را نیز اضافه کرد تا ظرافت بیشتری به طراحی اتاق خواب ببخشد.

          اتاق خواب در سایه های طبیعت:

          محیط مفهوم و ایده اصلی اتاق خواب های 2023 است، اتاق خواب در سایه های طبیعی از مبلمان چوبی به رنگ تنه درخت، کوسن های پشمی و پرده های پنبه ای خالص، رنگ های استفاده شده تشکیل شده است. در رنگ آمیزی مبلمان یا در قطعات تزئینی سبز تیره به رنگ جنگلی زرد خردلی و قهوه ای است.

          گرایش ایتالیایی برای اتاق خواب 2023 :

          سبک ایتالیایی با کلاسیک های لوکس و قدیمی مشخص می شود، مبلمان و قطعات دکوراسیون با اشکال ظریف و ملایم در رنگ های طلایی و نقره ای تزئین شده اند و از جمله رنگ های معروف مبلمان ایتالیایی می توان به رنگ های عاج، بژ، قهوه ای اشاره کرد. و سفید، ایده سبک ایتالیایی مبتنی بر رنگ‌های تیره و گرم و کنار گذاشتن رنگ‌های روشن و پر زرق و برق است، برای اتاق خواب‌ها، ایتالیایی از تناژهای فوق‌العاده ظریفی برخوردار است. امکان اضافه کردن واحدهای روشنایی، چه آویزان یا افقی، روی قطعات مبلمان وجود دارد

اتاق خواب های مدرن با کمد لباس و کمد

سبک مدرن مدرنیته و مدرنیته را بین سادگی و نقوش آرت دکو ترکیب می‌کند و مشخصه‌های آن عبارتند از:

          طرح های شیک، شیک و تخت.

          فریادها از مواد معدنی و چوب تشکیل شده است.

          این روند متکی بر رنگ های گرم و خنثی است.

          نقوش و دکورهای آراسته در رنگ های متالیک طلایی و نقره ای.

          اتاق خواب های کلاسیک برای عروس و دامادها

          این سبک اتاق خوابها هنوز هم رایج است، حتی در سال 2023 برای بسیاری از کسانی که گرایش های قدیمی یا بزرگ در اتاق ها و مبلمان را ترجیح می دهند، ترجیح داده می شود، سبک کلاسیک با تزئینات پیچیده و نقاشی های بسیاری مشخص می شود، اتاق های کلاسیک با استیل متفاوت است، در این مورد. مورد دوم فقط به مس بستگی دارد، اما مورد اول بین فلزات، چوب ها و سایر موارد متفاوت است.این روند برای فضاهای اتاق بزرگ مناسب است، زیرا هر جزئیات، چه قطعات تزئینی و چه مبلمان، باید از نظر زیبایی ظاهری خوبی داشته باشند.

          امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی بهره نگذارید و اگر این مطلب را دوست داشتید به آن امتیار بدهید. مطالب مفید کاربردی بیشتر را میتوانید در دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مطالعه کنید.

منبع:

https://decorshop.ir/mag/40-طرح-و-ایده-های-جدید-اتاق-خواب-2023/

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون منزل از جهات مختلفی برای افراد مهم است. هرچقدر که دکوراسیون منزل زیباتر باید و به روحیه افراد نزدیک تر باشد، احساس آرامش و راحتی بیشتری در آن وجود دارد. دکوراسیون اتاق خواب نیز از این قائده پیروی می‌کند و اهمیت زیادی در این زمینه دارد. اتاق خواب به دلیل ماهیت خود، محل استراحت و آرامش پس از درگیری و مشغله های روزانه به حساب می‌آید . هر چقدر که اتاق خواب خواب ما با سلیقه ما همخوانی و هماهنگی بیشتری داشته باشد، احساس راحتی بیشتری در آن به ما دست خواهد داد. به این دلیل در این مقاله به بررسی دکوراسیون اتاق خواب، نکات و ترفند های آن خواهیم پراخت.

نکات ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب

رعایت یکسری اصول و موارد در داشتن دکوراسیون اتاق خواب زیبا به افراد کمک میکند. به یاد داشته باشید که هر اتاق خوابی باید با توجه به سلیقه و روحیات شما چیدمان شود شود. قبل از چیدمان دکوراسیون اتاق خواب به مواردی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین اتاق خواب را برای خود داشته باشید. رعایت هر کدام از این موارد می‌تواند به حد زیادی شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک تر بکند.

رنگ دیوار در دکوراسیون اتاق خواب

یکی از مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب نقش اساسی دارد، رنگ دیوار ها است. استفاده از یکسری ترکیب های روشن مثل سفید، شیری، استخوانی و سایر رنگ های مشابه در اتاق خواب های کوچک بسیار پرطرفدار هستند. استفاده آنها میتواند باعث بشود که فضای داخلی اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد. محیط دلباز میتواند تمرکز و آرامش بیشتری برای شما به همراه داشته باشد و از طرف دیگر با هر رنگ و سبک و سلیقه‌ای همخوانی دارد. این رنگ ها علاوه بر استفاده در فضاهای کوچک، در اتاق های بزرگ و جادار هم طرفداران زیادی دارند. در اصل این طیف رنگی به عنوان رنگ های پایه شناخته می‌شوند و اکثرا در بسیاری از دکوراسیون ها استفاده می‌شوند. علاوه بر این رنگ ها میتوانید از رنگ های ملایم دیگری مثل طیف های مختلف رنگ بنفش، آبی و یا کرم و طوسی در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید.

سرویس خواب مناسب

داشتن سرویس خواب مناسب میتواند تاثیر زیادی در حالت کلی اتاق خواب شما داشته باشد. اگر اتاق خواب شما فضای کم جا و محدودی دارد میتوانید از مبل های تخت خواب شو برای صرفه جویی و استفاده بهینه از فضا استفاده کنید. این مدل تخت ها هم در فضا صرفه جویی میکنند و هم در هزینه ها. علاوه بر این میتوانید از انواع سرویس های خواب کلاسیک و مدرن با طراحی های مختلف تهیه کرده و از آن استفاده کنید. در هر مرحله از دکور کردن اتاق خواب باید به همخوانی عناصر مختلف با هم دقت کنید.

تابلو و عناصر دکوری در چیدمان اتاق خواب

داشتن تابلو ها و عناصر دکوری بیشتر از چیری که فکرش را بکنید میتواند در روحیه و حالات شما و همچنین اتاق خوابتان اثر بگذارد. میتوانید با توجه به سبکی که برای دکوراسیون داخلی اتاقتان انتخاب کردید، از تابلو ها و عناصر و اجزای دکوری مختلف استفاده کنید. تابلو ها ، نقاشی و با طرح ها و نقش های مختلف باعث ایجاد یک جلوه زیبا و محیط پر انرژی در خانه شما خواهد شد.

فرش در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از فرش ها در ترکیب دکوراسیون میتواند جلوه‌ای عالی به اتاق شما ببخشد. با توجه به متراژ اتاق میتوانید یک فرش با طرح ها و نقش های مختلف تهیه کنید. اگر به فضای سنتی علاقه مند هستید بهتر است از فرش هایی با طرح و نقش سنتی استفاده کنید. اما اگر از سبک مدرن، مینیمال و یا استفاده می‌کنید بهتر است از فرش هایی با طرح های جدید تر و ساده تر استفاده کنید. حتما قبل از خرید به همخوانی آن با دیگر اجزای اتاق خواب مطمئن شوید.

پرده ها در دکوراسیون اتاق خواب

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد، یکی از آیتم های ضروری در اتاق خواب شما پرده می‌باشد. انواع مختلفی از پرده ها با طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و روحیه‌تان، میتوانید پرده ای عالی انتخاب کرده و آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. میتوانید از پرده های نازک با رنگ روشن استفاده کنید. این پرده ها هم جلوی تابش نور خورشید را نمی‌گیرند و هم محیط را دلباز تر نشان میدهند. در مقابل اگر از فضای تاریک بیشتر خوشتان می‌آید، میتوانید پرده های ضخیم تر را انتخاب کنید. این نوع پارچه ها هم جلوی ورود و تابش نور را به اتاق می‌گیرند و هم باعث می‌شوند که در فصل سرما، دمای اتاق گرم تر باقی بماند.

چراغ ها و آباژور

بعد از کامل کردن موارد قبلی میتوانید سراغ تزئین چراغ‌، لوستر و بروید. همیشه به سبک دکوراسیون توجه کنید. اگر اتاق شما یک دکور ساده و مدرن داشت، بهتر است از آباژور های ساده با طراحی های مدرن و رنگ های خنثی استفاده کنید. از طرف دیگر اگر طرفدار طرح های شلوغ و قدیمی هستید میتوانید طرح های سنتی را جایگزین کنید. در هر حالت بهتر است در نظر داشته باشید که عناصر موجود در اتاق خواب شما باید بیشترین میزان همخوانی را با سلیقه و روحیات شما داشته باشند.

تاثیر سقف در دکوراسیون اتاق خواب

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در چیدمان اتاق خواب به سبک دلخواه، توجه به سقف میباشد. در دکوراسیون های کلاسیک، اغلب توصیه میشود که از رنگ ها و طرح هایی در آن استفاده شود که زیبایی بصری را به همراه داشته باشد. از طرفی یکی از اصولی که برای این نوع چیدمان ها در نظر گرفته میشود، سقف و طراحی آن میباشد.

ولی در مقابل، اگر شما هم جز افرادی هستید که طرح های مدرن و مینیمال را بیشتر میپسندید، پس باید رفتار عکس داشته باشید. هر چقدر که از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید بهتر است. به علاوه از به کار بردن طرح های شلوغ و پر زرق و برق در این نوع چیدمان اتاق خواب به شدت دوری کنید.

تاثیر سقف در چیدمان و دکور کردن اتاق خواب از الویت های اصلی نیست اما بهتر است که در صورت توانایی، از آن بیشترین بهره را ببرید. نکته مهم دیگر در سقف اتاق خواب، استفاده از لامپ و لوستر های متناسب با آن میباشد.

استفاده از آیینه را در چیدمان اتاق خواب از یاد نبرید

آیینهها جزئی از اجزای دکوری و البته اصلی در هر اتاقی به شمار میروند. جدا از کاربردی که امروزه پیدا کرده‌اند، طرح ها و مدل های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. در کنار کاربرد، میبایست به زیبایی نیز اهمیت ویژه‌ای داد. طرح های ساده  و مینیمال، کلاسیک و پر زرق و برق، مدرن و همگی از انواع مختلف مدل هایی هستند که امروزه از آنها استفاده میشود.

پس با این وجود از تاثیر آن در زیبایی اتاق خواب نمیتوان چشم پوشی کرد. با توجه به نوع دکوراسیونی که برای اتاق خواب انتخاب کرده‌اید، میتوانید از انواع مدل های مختلف آیینه در اتاق خواب خود استفاده کنید. اگر اتاق فضای بزگی دارد، آیینه های قدی و ایستاده هم ظاهر بهتری دارند و هم زیبایی را دو چندان میکنند.

در عوض در اتاق خواب های کوچک، انتخاب های جایگزین و بی شماری برای شما وجود دارد. آیینه های دیواری با طراحی های گوناگون و مختلف! اما در هر حالت، هیچ اجباری در اسفاده از آیینه در اتاق خواب نیست. اما به عنوان یک ایده دکوراسیون در اتاق خواب، میتواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

استفاده از کتابخانه در چیدمان اتاق خواب

اگر شما هم اهل مطالعه باشید، نیاز به داشتن کتابخانه و فضای آرامش بخش یکی از ضروریات برای شما به شمار خواهد رفت. اگر اتاق مجزا برای این کار ندارید، جای نگرانی نیست. استفاده از کتابخانه در اتاق خواب، میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد. اما به شرط چیدمان درست و اصولی آن!

امروزه میتوان انواع مدل های بیشمار برای کتابخانه را برای اتاق های کوچک و بزرگ پیدا کرد. با توجه به فضا و دکوراسیون اتاق خوابی که دارید، میتوانید از این ایتم هم برای زیبایی بیشتر و البته راحتی بیشتر خودتان استفاده کنید.

به عنوان مثال، استفاده از کتابخانه هایی با طرح کلاسیک، مینیمال و یا مدرن، ساده و . به حالت دیواری و یا ایستاده، از انواع مختلف انتخاب های پیش روی شما خواهند بود. فقط در این بین به فضای اتاق خواب توجه کنید و البته به ترکیب رنگی که از موارد مهم در اتاق های خواب و چیدمان و دکور کردن آن به شمار میرود.

استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب

گل و گیاه از جمله چیز هایی هستند که علاوه بر آرامش و زیبایی، حال روحی مارا نیز بهتر میکنند. اگر طرفدار گل و گیاهان هستید پس چرا یکی از آنها را در اتاقتان نگذارید؟ گیاهان آپارتمانی هم کمجا هستند و هم مراقبت کمتری نسبت به سایر گیاهان نیاز دارند. میتوانید آنها را در گلدان های کوچک قرار داده و برای تزئین دکور اتاق خوابتان، روی میز عسلی و یا هر جایی که فکر میکنید مناسب است، استفاده کنید.

و اما دکوراسیون اتاق خواب کودک

دکور و چیدمان اتاق خواب ودتان هم دقیقا مثل سایر اتاق خول هاست. فارغ از اینکه میخواهید اتاق دخترانه باشد یا پسرانه، رعایت موارد بالا برای چیدمان کافی است. اگر اتاق خواب برای دختر باشد، استفاده از رنگ های صورتی، سرویس خواب دخترانه، فرش هایی با طراحی های کارتونی و همگی باعث ایجاد اتاق خوابی دلپذیر برای فرزند شما خواهد شد.

در مقابل استفاده از رنگ های سرد و خنثی مثل طیف های مختلف رنگ آبی، شیری، سرمه‌ای و برای اتاق خواب پسرانه ایده بهتری هستند. در نهایت در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن اسباب بازی ها و هماهنگی آن با سایر اجزا، زیبایی را دو چندان میکند.

از چه سبکی برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان استفاده کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. در نهایت هیچ اجباری برای استفاده از سبک خاصی در دکوراسیون اتاق خواب کودکان وجود ندارد. چه دوستدار استفاده از سبک کلاسیک باشید و یا سبک های مدرن و مینیمال را بپسندید، در نهایت با در نظر گرفتن هارمونی و هماهنگی بین اجزا دقت کنید.

دکوراسیون های اتاق خواب ساده و ارزان

درست است که تغییر دکوراسیون داخلی اتاق خواب هزینه های خودش را دارد، اما این نکته هم درست است که با رعایت چند ترفند و نکته ساده میتوان با کمترین هزنیه، دکوراسیونی زیبا برای اتاق خواب ایجاد کرد. اما در نظر داشته باشید، دکوراسیون های کلاسیک از هر نظر هزینه بر هستند. پس این  فرمول اغلب برای اتاق خواب هایی به سبک مدرن و مینیمال کاربرد خواهند داشت.

استفاده از رنگ به جای کاغذ دیواری

بله درست است. با یک حساب سر انگشتی میتوان به سادگی به این نکته پی برد که هزینه تمام شده رنگ خیلی کم تر از کاغذ دیواری است. پس چرا نباید از آن استفاده کرد؟ میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و کار را به یک نقاش ماهر بسپارید. در یک پشم به هم زدن، دیوار هایی به شدت زیبا و البته کم هزینه خواهید داشت.

استفاده از اکسسوری و دکوری ها

معمولا استفاده از آیتم هایی مثل آیینه، کتابخانه و هزینه آنچنان زیادی به همراه ندارند. علاوه بر آن زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را نیز بیشتر از پیش میکنند. پس با انتخاب یکی از این آیتم ها و استفاده از آن در اتاق خواب، میتوانید با هزینه کم، دکور ایده آل خود را ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ سایر اتاق های منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر چقدر که دکور اتاق خواب شما به روحیاتتان نردیک تر باشد، احساس راحتی بیشتری در آن به شما دست خواهد داد. نکات زیادی وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها و ترکیب آن با خلاقیت خود، دکوراسیون اتاق خواب زیبایی را خلق کنید. مواردی اصلی مثل توجه به رنگ دیوار، فرش و سرویس خواب عناصر اصلی اتاق خواب را تشکیل می‌دهند. با انتخاب یک سبک مناسب و سپس تبعیت از آن می‌توانید نتیجه ایده‌آلی را شاهد باشید. در این مقاله به بررسی دکوراسیون اتاق خواب و نکات و ترفند هایی برای چیدمان بهتر آن پرداختیم.

 

منبع:

https://www.mobliranasl.com/bedroom-decoration/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب به همراه مدل و عکس

چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مثل آشپزخانه، اتاق خواب،سرویس بهداشتیو غیره دارای اهمیت های مختلفی است اما هیچ کدام از آنها نباید نادیده گرفته شوند زیرا هر کدام از آنها تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی شما خواهند داشت. به طور مثال یکی از مهمترین قسمت هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ها به موارد زیادی توجه کنید.

 

سرویس خواب ها

در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی وآشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.

برای خرید سرویس خواب در نظر داشته باشید که تنها ملاک شما برای این انتخاب نباید زیبایی یک وسیله باشد بلکه باید از نظر طبی و سلامت هم تایید شده باشد چون قرار است شما روی آن بخوابید و استراحت کنید و یک سوم شبانه روز خود را در اتاق خواب بگذرانید.

داشتن یک خواب راحت می‌تواند هم از نظر فیزیکی شما را در سلامت نگه دارد و هم از تنش هایی که در طول روز با آنها دست و پنجه نرم کرده اید خلاص شوید و یا برای گذراندن وقت یا اوقات فراغت یا مطالعه کتاب قرار است از این قسمت استفاده کنید پس تنها ملاک شما نباید زیبایی باشد بلکه باید جنس، سلامت و سایر ویژگی های سرویس خواب هم در نظر گرفته شده باشد.

 

پرده اتاق خواب

برای انتخاب و خریدپردهاتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است و این روزها کاغذدیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیونمنزلتبدیل شده است و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

کمد دیواری اتاق خواب

 استفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس ها شود و خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد. با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است.

برای انتخاب مدل کمد دیواری باید توجه کنید که کدام مدل برای اتاق شما مناسب تر است و میزان فضایی که در اختیار دارید به چه صورت است و دکوراسیون منزل شما از چه نوعی می باشد؟ کمد دیواری های جدید با کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و در بازار عرضه می شوند که در سه دسته کلی کمد رختخواب، کمد لباس و کمدclosetمی باشند.

 

رنگ مناسب اتاق خواب

 یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکشتخت خوابو پرده ها می باشد. سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از وسایل خیلی زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید چون قرار است اتاق خواب جایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد و بهتر است از رنگ هایی مثل آبی، سبز و سفید و امثال این ها که در آرامش شما تاثیرگذار است استفاده کنید

اتاق خواب

اتاق خواب ها یکی از قسمت های مهم در خانه ها هستند و افراد برای مطالعه و آرامش و استراحت از این فضا استفاده می کنند و به علت تاثیر فضای اتاق خواب و خواب، روی خلق و خو و آرامش افراد، بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید.

دیزاین اتاق خواب

برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید.

 

رنگ اتاق خواب

 بهتر است در انتخابرنگاتاق خواب دقت زیادی داشته باشید، لازم است که این رنگ در دسته ی رنگ هایی باشد که علاوه بر زیبایی باعث آرامش بخشیدن به شما شود و با هدف اصلی اتاق خواب که آرامش و انرژی بخشیدن به شما است هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید.

 

اتاق خواب عروس

برای تزیین اتاق خوابعروسو چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس، بهتر است سرویس خواب با دقت زیادی خریداری شود و همه قسمت های آن در تناسب با یکدیگر و در تناسب با فضای کلی دکوراسیونخانهباشد و برای تزیینمیزتوالت عروس بهتر است همهوسایل آرایشو بهداشتی روی میز قرار نگیرد، زیرا فقط باعث شلوغ تر به نظر رسیدن خواهد شد و هر چه فضا منظم تر و خلوت تر باشد جذابیت آن بیشتر خواهد شد و آرامش بیشتری در آن برقرار می شود.

 

تزیین اتاق خواب

برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید. هر چه فضا خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد.

 

چیدمان اتاق خواب

برای چیدمان اتاق خواب بهتر است چیدمان را از وسایل بزرگ شروع کنید و در اتاق خواب بزرگ ترین وسیله تخت خواب است و وقتی تخت خواب در جای مناسب خود قرار بگیرد، دیگر چیدمان بقیه وسایل کار دشواری نخواهد بود و شما می توانید برای چیدمان بهتر اتاق خواب وسایل را دقیقاً مطابق با فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید.

 

اتاق خواب مدرن

برای طراحی اتاق خواب مدرن و پیاده سازی سبک مدرن در اتاق خواب، اولین ویژگی حفظ سادگی و خلوت بودن فضا است و بهتر است سرویس خواب شما و سایر وسایل تزیینی و کاربردی که در اتاق خوابتان قرار می گیرد با سبک مدرن مطابقت داشته باشد و در انتخاب پرده و فرش ها هم باید طوری خرید شما انجام شود که با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و استفاده از پرده های مشابه پرده های پذیرایی در اتاق خواب نمی تواند فکر خوبی باشد.

 

رنگ دیوار اتاق خواب

 برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد. اگر با رنگ آمیزی اتاق خواب خود هدف خاصی را دنبال می کنید، به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است و تصمیم دارید با رنگ زدن آن را بزرگ تر جلوه دهید و یا دارای قناسی است و می خواهید توسط رنگ آن را بپوشانید، باید رنگ متناسب با هدف خود را انتخاب کنید. بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود.

 

طراحی اتاق خواب

 در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر وسیله درست در بهترین جای ممکن قرار بگیرد و نیازی به جابجایی وسیله ها نباشد، همچنین میز آرایش و وسایل سنگین دیگر باید در جای مناسب و با کمک گرفتن از قوانین فنگ شویی در چیدمان باشند، زیرا جابجایی آن ها کار دشواری است. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید.

 

مدل اتاق خواب

 انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن امری کاملاً سلیقه ‌ای است و با توجه به سلیقه و هدف شما از مدل اتاق خوابتان تعیین می‌شود. بهتر است قبل از اینکه وسایل اتاق خواب را خریداری کنید به مدل اتاق خواب و هندسه آن توجه کنید و بعد وسیله ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که چیدمان اتاق خواب مربع شکل با چیدمان اتاق خواب مستطیل شکل نباید مشابه هم باشند و چیدمان شما باید با توجه به هندسه فضا صورت گیرد.

 

بازسازی اتاق خواب

برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاقکمدهای قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید.

همچنین با استفاده از کمد دیواری هایی از جنس ام دی افکه قطر کمی دارند و مقاومت بالایی دارند می توانید طبقه بندی اتاق خواب ها را بازسازی کنید.

نکته حائز اهمیتی که باید در بازسازی اتاق خواب به آن توجه شود این است که قبل از انجام هر کاری محل قرارگیری و همچنین سایز کمد دیواری را مشخص کنید؛ زیرا یکی از مهم ترین اجزا در اتاق خواب است و اندازه آن بستگی به سایر وسایل بزرگ تر مثل تخت خواب هم دارد. اگر فضای محدودی در اختیار دارید بهتر است با توجه به ابعاد تختخواب، اندازه کمد دیواری را تعیین کنید. به طور مثال تخت خواب دو نفره در اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و می توانید از کمد دیواری های کوچک تر استفاده کنید.

در نهایت فراموش نکنید که برای بازسازی اماکن مختلف و مخصوصاً منازل خود در طول مدت مشخص نیاز دارید که برای کار خود مجوز بگیرید و اگر قوانین را رعایت نکنید، ممکن است کار شما متوقف شود و هزینه هایی که بابت تیم بازسازی و خرید وسایل در نظر گرفته بودید هدر شود.

 

منبع:

https://www.offdecor.com/دکوراسیون-اتاق-خواب-HJZ82

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

گهواره حصیری چوبی - 90x70x71 سانتی متر + روکش پیراهن سفید قدیمی - تشک

Childhome - Rattan Cradle - 90x70x71 Cm + روکش جرسی کهنه سفید - تشک

گهواره زیبای حصیری که به فضای داخلی شما فضا یی بی نظیر می بخشد. گهواره با یک تشک هماهنگ با روکش ژاکت ارائه می شود تا کودک شما همیشه احساس راحتی کند. پایه های تاب دار شامل حرکات تاب دار نرم را تضمین می کند. شما همچنین می توانید به عنوان غیر نوسانی نصب کنید. گهواره حصیری وزن بسیار سبکی دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید. گهواره برای نوزادان تا 9 کیلوگرم مناسب است. ابعاد گهواره 90 × 70 × 71 سانتی متر و ابعاد تشک 77 × 42 × 4 سانتی متر است.

توجه: همیشه از گهواره در ترکیب با روکش استفاده کنید.

مزایای مهم در یک نگاه

  • گهواره تزئینی زیبا برای ماه های اول کوچولوی شما
  • یک چشم نواز واقعی در هر فضای داخلی
  • بسیار سبک و در نتیجه جابجایی آسان
  • الزامات ایمنی را برآورده می کند 

داده های فنی مهم

  • ابعاد : 90.0 x 70.0 x 71.0 سانتی متر
  • مواد :

گهواره:
تشک حصیری: 80% پنبه، 20% پلی استر
پرکننده و سبد حمل نوزاد: 100% پلی استر
 

  • استاندارد EN : EN 1130، EN 16890
  • نگهداری : روکش قابل شستشو است

رنگ            به طور طبیعی

EAN         5420007162597

طول (سانتی متر)     90.0

عرض (سانتی متر)    70.0

ارتفاع (سانتی متر)    71.0

حداکثر سن (ماه)      6

حداکثر وزن (کیلوگرم)          9

طول بسته بندی (سانتی متر)92.0

عرض بسته بندی (سانتی متر)            53.0

ارتفاع بسته بندی (سانتی متر)            41.0

وزن ناخالص (کیلوگرم)        9.40

منبع:

https://www.thelittlegreensheep.co.uk/journal/news/grey-wicker-moses-basket/



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

سبد  حصیری حمل نوزاد  خود را برای آمدن نوزاد آماده کنید

هیچ چیز هیجان انگیزتر از آماده شدن برای تولد نوزاد شما نیست! از خرید تمام لباس‌های کوچک آن‌ها تا آماده کردن مهد کودک، می‌خواهید همه چیز برای زمانی که آنها می‌رسند عالی باشد. یکی از قطعاتی که والدین اغلب از آن به عنوان یک ضروری یاد می کنند، سبد موسی است، و سبد حصیری خاکستری موسی ما، مورد علاقه والدین (و نوزاد!) است!

 

ما می دانیم که به نظر می رسد قبل از به دنیا آمدن فرزندتان باید به یک میلیون و یک چیز فکر کنید، بنابراین، برای کمک به شما، کارشناسان خواب نوزاد ما در The Little Green Sheep این چک لیست مفید را برای تهیه یک مکان خواب با هزینه تهیه کرده اند. سبد موسی حصیری خاکستری ما .

 

اطمینان از داشتن بهترین پانسمان و لوازم جانبی سبد موزس برای کمک به کودک شما در زندگی جدید خود با شما و تا حد امکان راحت است.

تشک سبد موسی

اول از همه، باید مطمئن شوید که یک تشک راحت برای سبد موسی دارید تا کودک شما جایی برای خوابیدن داشته باشد. تشک

 

کامل موزس به اندازه کافی سفت خواهد بود تا از بدن در حال رشد نوزاد شما حمایت کند، در عین حال نرم و قابل تنفس است تا مطمئن شوید که او خواب شبانه خوبی دارد و سطح آن خیلی سفت نیست.

 

سبدهای موزس حصیری خاکستری ارگانیک ما فاقد مواد شیمیایی و به طور طبیعی ضد حساسیت هستند - بنابراین نه تنها کودک شما راحت خواهد بود، بلکه کاملاً ایمن خواهد بود.

 

اگر خرید یک سبد حصیری خاکستری موسی را از The Little Green Sheep انتخاب کردید، یک تشک ارگانیک نیز در آن گنجانده شده است ، بنابراین لازم نیست نگران خرید جداگانه آن باشید - در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود (که هر دوی اینها زمانی ارزشمند هستند. به دنیا آمد!)

 

با این حال، توصیه می کنیم همیشه یک یدکی از همه چیز را برای زمانی که به آن ریخت و پاش اجتناب ناپذیر می رسد در دسترس داشته باشید. شما هرگز نمی توانید خیلی آماده باشید!

 

اگر هماهنگ کردن همه چیز در مهد کودک شما برای شما مهم است، باید ملافه سبد موسی را بخواهید که با سبد، مبلمان و سایر وسایل نرم شما مطابقت داشته باشد.

 

بسیار مهم است که هر تخت خواب کودک کاملاً قابل تنفس و سبک باشد تا کودک شما هنگام خواب زیاد داغ نشود.

 

دستورالعمل‌های فعلی NHS بیان می‌کند که «دمای طبیعی در نوزادان و کودکان حدود 36.4 درجه سانتی‌گراد است »، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که بستر سبد موسی شما باعث گرم شدن بیش از حد آن‌ها نمی‌شود.

 

در اینجا مطمئن شوید که کودک شما راحت است، اولویت اول است، اما چه کسی می گوید که شما هم نمی توانید استایل داشته باشید

ورق های نصب شده

طیف منحصر به فرد ما از ملافه های کودک به گونه ای طراحی شده است که کاملاً با سبدهای حصیری خاکستری موزس ما جفت شود. رنگ های سبد Dove، Dove Gray و Dove Rice Moses همگی دارای روکش تشک مناسبی هستند تا بتوانید ظاهری کامل ایجاد کنید.

 

ورق های سبد موزس در مجموعه ما با ترکیبی مجلل از کتان و پنبه ارگانیک ساخته شده اند که باعث تنفس و راحتی برای کودک شما می شود.

پتو نوزاد

علاوه بر ملحفه‌ها و محافظ‌های تشک ، خرید یک پتوی کودک با کیفیت خوب نیز مهم است که کودک شما بتواند در آن قرار گیرد

. وقتی خواب هستند خیلی گرم است

ما قویاً از والدین می‌خواهیم که هیچ ملحفه یا پتوی گشادی را در سبد موسی نوزادشان نگذارند، زیرا ممکن است خطر خفگی بالقوه باشد. همیشه ملافه‌ای را که استفاده می‌کنید محکم بچسبانید و مطمئن شوید که از صورت آن‌ها دور باشد. برای تطبیق با سبد حصیری خاکستری موسی شما، مجموعه‌ای از پتوهای نوزاد بسیار نرم

را داریم که اندازه مناسبی برای بغل کردن کودک شما دارند.

کیسه خواب نوزاد جایگزینی عالی برای قرار دادن نوزاد در رختخواب و ملحفه های لحافی است که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد کودک در طول شب شود. کیسه خواب های

ما به دو صورت 1 تاگ یا 2.5 تاگ موجود است. کیسه خواب های 1 تکه برای ماه های گرم تر مناسب هستند، در حالی که کیسه خواب 2.5 برای ماه های سردتر و شب های زمستانی که نیاز دارید کمی بیشتر لایه لایه کنید، مناسب است و از حفظ دمای بدن کودک در دمای تنظیم شده اطمینان می دهد. پاپرهای زیر بغل به این معنی است که می توانید کیسه خواب را متناسب با اندازه کودک خود تنظیم کنید، و بسته شدن زیپ آن باعث می شود که به راحتی کودک خود را برای تغییرات سریع داخل و خارج کنید. آنها واقعاً برای کمد لباس هر نوزاد تازه متولد شده ای ضروری هستند! اگر هنوز مطمئن نیستید، راهنمای خرید کیسه خواب نوزاد ما را بخوانید.

آستر سبد موسی

آسترهای سبد موزس یک لایه محافظتی نرم بین کودک شما و خود سبد موزس ایجاد می کند و آنها را برای هر والدینی ضروری می کند.

 

سبد موسی حصیری خاکستری شما با آستری از قبل تعبیه شده است، اما ما می دانیم که والدین دوست دارند هر از چند گاهی ظاهر سبدهای موسی خود را تغییر دهند. به علاوه، همیشه داشتن یک یدک خوب است. آسترهای لحافی سبد موزس

ما یک لحاف پوشیده شده را برای محافظت از پوست کودک شما فراهم می کند و به راحتی آنها می افزاید . از طرف دیگر، آسترهای بافتنی سبد موسی ما همان سطح راحتی و محافظت را ارائه می دهند، اما با سبک سنتی تر سبد موسی. هر دو گزینه در رنگ‌هایی برای مطابقت با سبد حصیری خاکستری موسی شما نیز موجود هستند.

کیسه خواب نوزاد

آستر سبد موسی

پایه سبد حصیری موسی

آخرین چک لیست ما یک پایه سبد موسی است، و این یک مورد مهم است.

 

داشتن پایه سبد موسی برای نگه داشتن کودک شما در ارتفاع کامل زمانی که در سبد موسی خود قرار دارد و همچنین اطمینان از پایداری و ایمن بودن آن در هنگام خواب ضروری است.

پایه های سبد سنتی موسی

سبدهای موزس حصیری خاکستری ما دارای پایه قابل تنظیم و تاشو هستند تا راحتی و ایمنی کودک شما را تضمین کند و در صورت عدم استفاده، ذخیره سازی آسانی داشته باشد.

 

میله‌های نگهدارنده چوبی به این معنی است که سبد حصیری کودک شما به طور ایمن در جای خود قرار می‌گیرد و به شما اطمینان کامل می‌دهد که کودک شما وقتی در سبد موسی قرار دارد ایمن است.

سبد موسی با پایه گهواره ای

بسیاری از نوزادان با یک حرکت ملایم تکان دادن آرام می شوند ، به همین دلیل است که ما یک پایه سبد تاب دار موسی نیز در دسترس داریم.

 

سه راکر چوبی محکم برای ایجاد حرکت تابشی ملایم در هنگام خواب کودک شما مناسب هستند.

از پایه های سبد موسی خرید کنید

چرا والدین (و نوزادان) سبد موسی حصیری خاکستری ما را دوست دارند؟

بارها و بارها والدین همیشه به ما می گویند که چرا سبد حصیری خاکستری موسی ما را دوست دارند.

 

کارشناسان خواب نوزاد ما در گوسفند سبز کوچولو با در نظر گرفتن خواب کودک شما، تمام جنبه های سبدهای حصیری موسی را با دقت طراحی و ایجاد کرده اند. از روتختی شیک و سبد موزس گرفته تا ساختار خود سبد، ما امن ترین و راحت ترین محیط خواب را برای کودک شما ایجاد کرده ایم.

 

بسیاری از والدین متوجه می شوند که سبد موسی را به جای تختخواب برای نوزاد خود انتخاب می کنند، زیرا این روش سنتی تری برای خواباندن نوزاد است و آنها دوست دارند که سبد را به راحتی جابه جا کنند.

 

برخی حتی دریافتند که انتخاب سبد حصیری موسی و تخت یا تخت خواب بهترین راه حل برای نوزادشان است.

 

جدای از آن، سبد حصیری خاکستری موسی ما به لطف رنگ خنثی، به خوبی با هر سبک و دکور مهد کودکی مطابقت دارد. (اگر به مقداری الهام از مهد کودک نیاز دارید، سبک مهد کودک روستایی برای سبد حصیری خاکستری موسی ایده آل است، اما می توانید با دلخواه ترکیب و مطابقت دهید).

با گوسفند سبز کوچولو برای ورود کودک خود آماده شوید!

اطمینان از اینکه همه چیز را در این چک لیست برای سبد موسی حصیری خاکستری و کریر حصیری خود دارید، به تضمین یک محیط خواب آرام و آرام برای نوزادتان کمک می کند.

 

می توانید مجموعه سبدهای موسی خاکستری ما را از اینجا در گوسفند سبز کوچک خریداری کنید و برای ورود فرزند کوچک خود آماده شویم

منبع:

https://www.thelittlegreensheep.co.uk/journal/news/grey-wicker-moses-basket/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

آیا به دنبال ایجاد فضایی زیبا و دنج برای کوچولوی خود هستید؟ یک سبد موسی و گهواره چوبی حصیری  می تواند مکمل مناسبی برای مهد کودک شما باشد و مکانی امن و راحت برای خواب یا استراحت کودک شما فراهم کند. اما چرا وقتی می توانید خودتان آن را بخرید؟ در این آموزش گام به گام، ما شما را در فرآیند ایجاد سبد موسی خود راهنمایی می کنیم.

چه از علاقه مندان باتجربه DIY باشید و چه مبتدی، این راهنما برای کمک به شما طراحی شده است که یک سبد خیره کننده موسی ایجاد کنید که مطابق با سبک و بودجه شما باشد. ما شما را در انتخاب مواد مناسب، ایجاد پایه و کناره‌ها و تکمیل آن با ملافه و دسته‌های نرم راهنمایی می‌کنیم. دستورالعمل‌های ساده و عکس‌های دقیق ما به شما اطمینان می‌دهد که یک تجربه DIY موفق و رضایت‌بخش خواهید داشت.

نه تنها ساختن سبد موسی خود باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه به شما این امکان را می دهد که به مهد کودک خود یک حس شخصی اضافه کنید. پس بیایید شروع کنیم و یک پناهگاه زیبا برای کوچولوی شما ایجاد کنیم تا بتواند راحت و شیک بخوابد.

مواد و ابزار مورد نیاز برای ساخت سبد موسی

ساختن سبد موسی خود مزایای زیادی نسبت به خرید یک سبد دارد. در مرحله اول، به شما امکان می دهد طراحی و مواد را مطابق با سبک و ترجیحات خود سفارشی کنید. شما می توانید از بین پارچه ها، رنگ ها و الگوهای مختلف انتخاب کنید تا یک سبد منحصر به فرد و شخصی بسازید. علاوه بر این، ساختن سبد موسی خود می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد، زیرا سبدهای خریداری شده در فروشگاه اغلب بسیار گران هستند.

نه تنها ساختن سبد موسی یک پروژه DIY سرگرم کننده و باارزش است، بلکه به شما امکان می دهد یک قطعه ارثی ویژه ایجاد کنید که می تواند در طول نسل ها منتقل شود. شادی را تصور کنید که به فرزندتان بگویید در سبدی خوابیده است که با عشق والدین یا پدربزرگ و مادربزرگش ساخته شده است. بنابراین، بیایید مواد و ابزار مورد نیاز برای شروع در سبد خانگی موسی خود را جمع آوری کنیم.

مرحله 1: انتخاب پایه مناسب برای سبد موسی خود

قبل از اینکه به مراحل گام به گام ساخت سبد موسی بپردازیم، بیایید تمام مواد و ابزار لازم را جمع آوری کنیم. در اینجا یک لیست جامع از آنچه شما نیاز دارید آمده است:

1. یک پایه محکم: این می تواند یک تخته چوبی یا یک پایه حصیری باشد که به طور خاص برای سبدهای موسی طراحی شده است. مطمئن شوید که اندازه آن متناسب با ابعاد سبد مورد نظر شما باشد.

2. نوارهای حصیری یا حصیری: از این نوارها برای بافتن کناره های سبد استفاده می شود. می توانید آنها را به صورت آنلاین یا در فروشگاه صنایع دستی محلی خود خریداری کنید.

3. قیچی: برای بریدن نوارهای حصیری به طول دلخواه به یک قیچی تیز نیاز خواهید داشت.

4. متر نواری: این به شما کمک می کند تا نوارهای حصیری را با دقت اندازه گیری و برش دهید.

5. گیره یا گیره لباس: این گیره ها برای ثابت نگه داشتن نوارهای حصیری در هنگام بافتن آنها مفید خواهد بود.

6. نخ یا ریسمان محکم: برای محکم کردن نوارهای حصیری به پایه و یکدیگر استفاده می شود.

7. سوزن خیاطی: برای دوخت و چسباندن دسته ها به یک سوزن بزرگ با نوک تیز نیاز خواهد بود.

8. پارچه برای آستر: پارچه ای نرم و قابل تنفس برای آستر داخل سبد موسی انتخاب کنید. شما می توانید پارچه های پنبه ای یا ارگانیک را برای بهترین راحتی انتخاب کنید.

اکنون که تمام مواد و ابزارهای لازم را در اختیار دارید، بیایید به روند گام به گام ایجاد سبد موسی خود برویم.

مرحله 2: آماده سازی مواد برای بافت

اولین قدم در ساخت سبد موسی، انتخاب پایه مناسب است. شما در اینجا دو گزینه دارید: یک تخته چوبی یا یک پایه حصیری. اگر ظاهر روستیک تری را ترجیح می دهید، تخته چوبی انتخاب خوبی است. مطمئن شوید که آن را سمباده بزنید و آن را با یک پوشش غیر سمی درمان کنید تا مطمئن شوید که برای کودک شما ایمن است.

اگر می خواهید ظاهر سنتی تری داشته باشید، پایه حصیری بهترین راه است. می توانید پایه های حصیری از پیش ساخته شده را در اندازه های مختلف در فروشگاه های صنایع دستی یا آنلاین پیدا کنید. اندازه ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و با ابعادی که برای سبد موسی می خواهید مطابقت داشته باشد.

وقتی پایه خود را گرفتید، ابعاد مورد نظر را روی آن اندازه بگیرید و علامت بزنید. با استفاده از یک اره یا چاقوی تیز، پایه را به دقت برش دهید. لبه های ناهموار را سنباده بزنید تا از خراشیده شدن آن جلوگیری کنید.

مرحله 3: بافتن کناره های سبد موسی

قبل از شروع بافتن کناره‌های سبد موسی، ضروری است که نوارهای حصیری یا حصیری را آماده کنید. نوارها را اندازه بگیرید و به طول های مناسب برش دهید، اجازه دهید مقداری طول اضافی برای محکم کردن آنها روی پایه داشته باشید.

نوارهای حصیری را حدود 30 دقیقه در آب گرم خیس کنید تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و کار با آنها راحت تر شود. این مرحله از شکستن یا ترک خوردن آنها در حین بافت جلوگیری می کند.

در حالی که نوارها خیس می شوند، این زمان را برای برش پارچه برای آستر داخل سبد صرف کنید. ابعاد پایه و کناره ها را اندازه بگیرید و پارچه را بر اساس آن برش بزنید. حتما مقداری پارچه اضافی برای سجاف کردن بگذارید.

مرحله 4: دسته ها را وصل کنید

هنگامی که نوارهای حصیری انعطاف پذیر شدند، وقت آن است که بافتن کناره های سبد موسی خود را شروع کنید. ابتدا یک انتهای نوار را با استفاده از گیره یا گیره روی پایه محکم کنید. این کار از لیز خوردن آن در حین بافت جلوگیری می کند.

شروع به بافتن نوار روی نوارهای دیگر و زیر آن کنید و دور پایه را ببافید. هنگام بافتن از گیره یا گیره برای نگه داشتن نوارها در جای خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کشش یکنواخت است و نوارها محکم به هم بافته شده اند.

بافت را ادامه دهید تا به ارتفاع مورد نظر برای سبد موسی خود برسید. به یاد داشته باشید که به طور دوره ای کشش را بررسی و تنظیم کنید تا بافت محکم و یکنواختی داشته باشید. پس از اتمام بافت کناره ها، انتهای نوار را با استفاده از نخ یا ریسمان محکم روی پایه محکم کنید.

مرحله 5: اضافه کردن کارهای نهایی

اکنون که دو طرف سبد موسی شما کامل شده است، وقت آن است که دسته ها را وصل کنید. مکان های مورد نظر را برای دستگیره ها در طرف مقابل سبد اندازه گیری و علامت گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مساوی فاصله دارند و به طور ایمن به طرف های بافته شده متصل شده اند.

سوزن خیاطی را با نخ یا ریسمان محکم بکشید و دسته ها را به سبد بدوزید. برای اطمینان از اتصال ایمن آنها چندین پاس ایجاد کنید. نخ یا ریسمان اضافی را کوتاه کنید و مطمئن شوید که هیچ انتهای شلی وجود نداشته باشد که خطر ایمنی ایجاد کند.

نکاتی برای نگهداری و مراقبت از سبد خانگی موسی شما

برای تکمیل سبد موسی و گهواره نوزاد خانگی خود، وقت آن است که کارهای نهایی را اضافه کنید. با سجاف کردن آستر پارچه ای که قبلا بریده اید شروع کنید. لبه ها را تا کرده و با چرخ خیاطی یا با دست بدوزید. آستر را در داخل سبد قرار دهید، مطمئن شوید که به خوبی جا می شود و پایه و کناره ها را کاملاً می پوشاند.

در مرحله بعد، یک تشک نرم یا یک بالشتک نرم اضافه کنید تا سطح خواب راحت برای کودکتان فراهم شود. همچنین می توانید ملافه های اضافی مانند یک پتوی دنج یا یک بالش کوچک اضافه کنید تا سبد را جذاب تر کنید.

در نهایت، سبد را برای هر گونه سست یا لکه های ناهموار بررسی کنید. هر گونه حصیری یا نخ اضافی را کوتاه کنید و لبه های ناهموار را با سنباده بمالید تا از یک محیط امن و راحت برای خواب کودک خود اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری و افکار نهایی

برای اینکه سبد موسی خانگی خود را در شرایط عالی نگه دارید، در اینجا چند نکته برای نگهداری و مراقبت وجود دارد:

1. سبد را مرتباً تمیز کنید: روتختی و آستر پارچه را بردارید و سبد را با یک پارچه مرطوب یا آب و صابون ملایم پاک کنید. قبل از قرار دادن رختخواب، مطمئن شوید که کاملاً خشک شده است.

2. سبد را به درستی نگهداری کنید: در صورت عدم استفاده، سبد موسی را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا از هرگونه آسیب ناشی از رطوبت یا آفات جلوگیری شود.

3. سبد را به طور منظم بازرسی کنید: هرگونه نشانه ای از ساییدگی و پارگی، نخ های شل یا ترکه شکسته را بررسی کنید. قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید تا مطمئن شوید که سبد سالم و محکم باقی می ماند.

4. از قرار دادن سبد بر روی سطوح مرتفع خودداری کنید: برای جلوگیری از حوادث، سبد موسی را همیشه روی یک سطح ثابت و صاف قرار دهید. هرگز کودک خود را بدون مراقبت در سبد رها نکنید.

با رعایت این نکات ساده، می توانید از سبد موسی خانگی خود برای سال های آینده لذت ببرید.

منبع:

https://foryourlittleone.com/blogs/news/the-ultimate-guide-a-step-by-step-tutorial-on-how-to-make-your-own-moses-basket



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

گهواره حصیری (حصیری)

رترو

گهواره با شاسی فلزی دست ساز اصلی. چرخ ‌های پره‌ای بزرگ و دستگیره خم‌شده فلزی با نوار چوبی بر لمس یکپارچه‌سازی با آنها تأکید می‌کند. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی فلزی است. سبد دستبافت با طرح روباز است. لبه های سبد حصیری بافته شده است. هود متحرک ساخته شده از پارچه بر روی قاب فلزی تنظیم شده است، بنابراین ارتفاع را می توان به راحتی در چند سطح تنظیم کرد. آستر سبد 100% پنبه است، دارای سه لایه با یک لایه اضافی پارچه نبافته نرم و سفت برای میرایی و ایجاد راحتی برای کودک است.

ما نسخه های طبیعی از سبد را با شاسی فلزی مشکی و همچنین نمونه هایی با رنگ سفید ارائه می دهیم. انتخاب گسترده ای از رنگ های آستر.

کارینا

حوضچه های CARINA یک راه حل کلاسیک و رمانتیک هستند که از سینی های مادربزرگ ما الهام گرفته شده است. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. حوضچه کاملاً بافته شده است، با یک کلاه حصیری که با قیطان حصیری پهن و زیبا تکمیل شده است. داخل سبد با سه لایه پارچه 100% پنبه با یک لایه پارچه نبافته اضافی برای میرایی داخل سبد و برای ایجاد آرامش و لطافت به کودک پوشانده شده است. یک سوهان تزئینی گسترده و یک پاپیون در قسمت بیرونی سبد، کمی جذابیت وینتیج را به شما اضافه می کند.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره حصیری کلاهی لوکس (حصیری)

گهواره های حصیری لوکس (تخت) نسخه های هود قابل تنظیم. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. پارچه پنبه ای 100% اروپایی با کیفیت بالا و فرم شاسی اصلی این کاسه را منحصر به فرد کرده است. هود قابل تنظیم کودک را در برابر نور و سر و صدای زیاد محافظت می کند. سبد با دست بافت با طرح روباز تزئینی و قیطان پهن روی لبه آن می باشد. آستر سبد از سه لایه پارچه 100% پنبه با یک لایه اضافی پارچه نبافته برای میرایی بیشتر ساخته شده است. پارچه های وافل اصلی، روباز و سایر ویژگی ها بر شخصیت منحصر به فرد سبدها تأکید دارند. طراحی جدید شاسی چوبی منحنی جامد با چرخ های بزرگ با لاستیک های لاستیکی ضخیم.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره های لوکس دراپی

گهواره های حصیری لوکس (تخت) نسخه سایبان. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. کیفیت بالای پارچه 100% پنبه اروپایی و فرم شاسی اصلی این سبد را منحصر به فرد کرده است. سایبان بلند و صد در صد نخی از کودک در برابر نور و سر و صدای زیاد محافظت می کند. سبد بافته شده با دست، با طرح روباز تزئینی و نوار پهن روی لبه آن. آستر سبد از سه لایه پارچه 100% پنبه با یک لایه اضافی پارچه نبافته برای میرایی بیشتر ساخته شده است. پارچه های وافل اصلی، روباز و سایر ویژگی ها بر شخصیت منحصر به فرد سبدها تأکید دارند. طراحی جدید شاسی چوبی منحنی جامد با چرخ های بزرگ با لاستیک های لاستیکی ضخیم.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره حصیری هود قابل تنظیم

گهواره حصیری نوزاد با کلاه متحرک که کودک را در برابر نور و سر و صدای زیاد محافظت می کند. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. سبد بافته شده با دست از حصیری طبیعی، با طرح روباز تزئینی و نوار پهن در لبه. آستر سبد از پارچه 100% پنبه ای سه لایه با یک لایه اضافی پارچه نبافته برای میرایی بیشتر ساخته شده است. آستر هود به صورت اختیاری از پارچه یا فویل ساخته شده است. دسته حصیری در جلو باعث می شود تا تخت خواب راحت جابجا شود. شاسی چوبی جامد دارای چرخ های بزرگ با لاستیک های لاستیکی ضخیم برای استفاده آسان تر است.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره حصیری پارچه ای

پایه گهواره پارچه ای وگهواره های حصیری سایبان (حصیری) که کودک را در برابر نور و سر و صدای زیاد محافظت می کند. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. سبد بافته شده با دست از حصیری طبیعی، با طرح روباز تزئینی و نوار پهن در لبه. آستر سبد از پارچه 100% پنبه ای سه لایه با لایه اضافی پارچه نبافته برای میرایی بیشتر ساخته شده است. آستر سایبان به صورت اختیاری از پارچه یا فویل ساخته می شود. دسته حصیری در جلو، جابجایی سبد را آسان می کند. شاسی چوبی جامد دارای چرخ های بزرگ با لاستیک های لاستیکی ضخیم برای استفاده آسان تر است.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره حصیری شاسی کوچک (حصیری)

تخت نوزاد حصیری با کلاه یا سایبان. محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و یک شاسی چوبی است. آستر سبد از پارچه 100% نخی ساخته شده است. دسته حصیری در جلو، جابجایی سبد را آسان می کند.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

گهواره حصیری آویزان (حفاری)

سبدهای حصیری بافته شده به شکل اصلی "هلندی". محصول نهایی شامل یک سبد حصیری، آستر پارچه ای، یک بالش، یک لحاف کوچک، یک تشک و طناب های آویزان است. این سبد بر روی طناب های پنبه ای ضخیم آویزان می شود و به آرامی کودک را تکان می دهد و باعث ایجاد خواب آرام در شب می شود. آستر سبد از سه لایه پارچه 100% پنبه با یک لایه اضافی پارچه نبافته برای میرایی بیشتر ساخته شده است.

رنگ طبیعی و نسخه های سفید رنگی از سبد و شاسی موجود است. بسیاری از انواع رنگ آستر موجود است.

مبنع:

http://my-sweet-baby.com/en/wicker-cribs-bassinets/



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اگر یک لگن حصیری را به عنوان اولین تخت کودک خود انتخاب کرده اید، هم سبک و هم سنتی و از لحاظ خوش قیمت گهواره حصیری را انتخاب کرده اید. با این حال، مانند سایر وسایل کودک، تمیز کردن منظم برای حفظ فضای سالم و ایمن برای نوزاد ضروری است. در این راهنما، ما شما را در فرآیند گام به گام نحوه تمیز کردن حوض حصیری ، بکر و راحت نگه‌داشتن آن برای بسته‌ای ارزشمند از شادی‌تان راهنمایی می‌کنیم.

 

تخت حصیری انتخابی زیبا و دلپذیر برای کودک شماست. با این حال، برای تمیز و ایمن نگه داشتن آن، باید این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: حذف گرد و غبار

از یک جاروبرقی کوچک دستی یا یک اتصال باریک برای پاک کردن گرد و غبار از سطح تخت استفاده کنید. این کار آلودگی، مو و ذرات معلق در هوا را از بین می برد.

مرحله 2: تهیه محلول تمیز کننده

مقدار کمی صابون ملایم یا مواد شوینده را با آب گرم مخلوط کنید. در صورت وجود لکه، کپک یا کپک، می توانید محلولی از 1 قسمت سرکه سفید و 3 قسمت آب را مخلوط کنید.

می توانید برای ضدعفونی و روشن کردن حصیری، کمی آب اکسیژنه به محلول صابون اضافه کنید.

مرحله 3: حوض را پاک کنید

حوض حصیری را با یک پارچه میکرو فیبر آغشته به محلول آب صابون ملایمی که صاف شده است پاک کنید. به آرامی در امتداد رشته های حصیری بشویید، از خیس شدن بیش از حد که می تواند به حصیری آسیب برساند اجتناب کنید. سپس از یک برس کوچک برای تمیز کردن شکاف ها و گوشه های تخت استفاده کنید.

مرحله 4: خشک کردن

گهواره را با یک پارچه خشک خشک کنید یا اجازه دهید در فضایی با تهویه مناسب در هوا خشک شود. قبل از گذاشتن تشک و رختخواب کودک، از خشک شدن کامل تخت اطمینان حاصل کنید.

مرحله 5: بررسی های منظم

گهواره گهواره را بازرسی کنید و به مفاصل و هر رشته حصیری شکسته یا شل توجه ویژه ای داشته باشید. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، به سرعت آنها را تعمیر یا تعویض کنید تا از خطرات احتمالی برای کودک خود جلوگیری کنید.

این مراحل به حفظ تمیزی و ایمنی تخت حصیری شما کمک می کند.

2. چگونه یک حوض حصیری را دوباره کار کنیم؟

تخت حصیری را می توان با رنگ کردن مجدد یا استفاده از محصولات مراقبت از حصیری تازه کرد. برای رنگ آمیزی مجدد تخت حصیری، به ابزارهایی مانند قلم مو، پارچه، رنگ و پوشش محافظ نیاز دارید. یک نوع رنگ مناسب برای مواد حصیری تخت خواب انتخاب کنید، مانند رنگ روغنی برای حصیری طبیعی و رنگ پایه آب برای حصیری مصنوعی. همچنین رنگی را انتخاب کنید که با مهد کودک شما هماهنگ باشد.

مراحل رنگ آمیزی مجدد گهواره حصیری به شرح زیر است:

1.        گهواره نوازد را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید تا گرد و غبار و لکه از بین برود. گهواره را روی یک برزنت بزرگ قرار دهید تا از لکه دار شدن زمین جلوگیری شود.

2.        از قلم مو استفاده کنید تا رنگ را به طور یکنواخت روی رشته های حصیری بمالید، مراقب باشید که رنگ را از دست ندهید یا زیاد رنگ نریزید. اجازه دهید رنگ به طور کامل طبق دستورالعمل سازنده خشک شود، معمولا بین 2 تا 4 ساعت.

در صورت لزوم، می توانید یک یا دو لایه اضافی برای افزایش دوام و پوشش اعمال کنید. پس از رنگ آمیزی، می توانید یک پوشش حصیری محافظ برای درخشندگی و جلوگیری از رطوبت گهواره اعمال کنید.

قبل از قرار دادن تشک و رختخواب در تخت خواب، اجازه دهید پوشش محافظ کاملا خشک شود. با انجام این مراحل، با موفقیت یک تخت حصیری را برای نوزاد دلبندتان تازه کرده اید.

3. سوالات متداول

3.1 آیا حصیرهای حصیری ایمن هستند؟

حصیرهای حصیری انتخابی محبوب برای بسیاری از والدین هنگام انتخاب تخت کودک برای نوزادشان است. با این حال، همه حوضچه های حصیری ایمن و مطابق با استانداردهای فعلی نیستند. برای اطمینان از ایمنی کودک خود، پس از خرید لگن حصیری به چندین فاکتور توجه کنید:

          جنس: حصیری را انتخاب کنید که از حصیری طبیعی ساخته شده باشد، از استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ، چسب یا حلال ها برای جلوگیری از تحریک پوست یا آلرژی برای نوزاد خودداری کنید.

          ساخت و ساز: حوضچه ای با ساختار محکم، بدون شکاف بزرگ یا لبه های تیز که می تواند باعث گیر افتادن یا آسیب به نوزاد شود، انتخاب کنید. علاوه بر این، رشته های حصیری شکسته یا بیرون زده را بررسی کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

          تشک: تشکی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه کاسه باشد، نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک، تا اطمینان حاصل شود که کودک می تواند راحت و ایمن دراز بکشد. تشک همچنین باید از مواد قابل تنفس ساخته شود تا از گرم شدن بیش از حد یا رطوبت برای نوزاد جلوگیری شود.

          قرار دادن لگن: حوضچه را در مکانی خنک و تمیز، دور از منابع گرما یا تجهیزات الکتریکی قرار دهید. همچنین از قرار دادن حوض در نزدیکی پنجره ها، پرده ها یا اشیاء آویزان بلندی که ممکن است سقوط کنند و به کودک آسیب برسانند، خودداری کنید.

با رعایت این اصول، می توانید مطمئن باشید که حصیر حصیری یک انتخاب مطمئن و راحت برای کودک شما است. با این وجود، نظارت و بازرسی منظم حوضچه برای شناسایی و رسیدگی به هر گونه مشکلی که ممکن است به سرعت ایجاد شود ضروری است.

3.2 چه نوع رنگی را می توان روی تخت کودک استفاده کرد؟

هنگام انتخاب رنگ برای تخت کودک، مهم است که ایمنی را در اولویت قرار دهید. رنگ غیر سمی و ایمن برای کودک را انتخاب کنید که عاری از مواد شیمیایی مضر باشد. به دنبال رنگ های مبتنی بر آب یا شیر باشید، زیرا ترکیبات آلی فرار کمتری (VOCs) دارند و عموماً برای استفاده در داخل ساختمان ایمن تر هستند. اطمینان حاصل کنید که رنگ با عنوان "VOC کم" یا "صفر VOC" برچسب گذاری شده است تا خطر قرار گرفتن کودک در معرض مواد بالقوه مضر را به حداقل برسانید.

توصیه می شود رنگ هایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای مبلمان کودکان یا اقلام مهد کودک طراحی شده اند، زیرا آنها تحت آزمایش قرار می گیرند تا استانداردهای ایمنی را رعایت کنند. همیشه از دستورالعمل های سازنده در مورد کاربرد، زمان خشک شدن و فرآیندهای پخت پیروی کنید. علاوه بر این، با توجه به فرسودگی و پارگی اغلب مبلمان کودک، رنگ‌هایی با روکش بادوام را در نظر بگیرید که تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

به خاطر داشته باشید که قبل از رنگ آمیزی سطح تخت را کمی سنباده بزنید تا از چسبندگی بهتر رنگ اطمینان حاصل کنید. قبل از گذاشتن رختخواب یا اجازه استفاده از تخت نوزاد، اجازه دهید رنگ به طور کامل خشک شود و از گاز خارج شود.

3.3 آیا باید رنگ را روی تخت کودک مهر و موم کنم؟

بله، برای دوام بیشتر و ایجاد یک مانع محافظ، توصیه می‌شود که رنگ را روی تخت ببندید. آب بندی رنگ به محافظت از آن در برابر سایش و پارگی، لکه کمک می کند و تمیز کردن آن را آسان تر می کند. علاوه بر این، می تواند از خراشیدگی یا بریدگی سطح تخت جلوگیری کند و طول عمر بیشتری را برای پوشش رنگ شده تضمین کند.

هنگام انتخاب درزگیر برای تخت کودک، یک درزگیر شفاف، غیر سمی و ایمن برای کودک انتخاب کنید. به دنبال محصولاتی باشید که برچسب مناسب کودک یا طراحی شده برای مبلمان مهد کودک دارند. درزگیرهای پلی اورتان یا پلی کریلیک پایه آب معمولاً برای آب بندی سطوح رنگ شده در مهد کودک توصیه می شود. این درزگیرها یک لایه محافظ شفاف بدون انتشار بخارهای قوی یا مواد شیمیایی مضر ایجاد می کنند.

از تهویه مناسب در طول فرآیند آب بندی اطمینان حاصل کنید و دستورالعمل های سازنده را برای زمان استفاده و خشک شدن دنبال کنید. قبل از قرار دادن رختخواب یا اجازه استفاده از تخت نوزاد، اجازه دهید درزگیر کاملاً خشک شود. این مرحله اضافی می تواند به ایمنی و طول عمر کلی تخت رنگ شده کمک کند.

4. فکر نهایی

نگهداری منظم نه تنها لگن حصیری را زیبا نگه می دارد، بلکه محیطی سالم و بهداشتی را برای رشد کودک شما تضمین می کند. به یاد داشته باشید که یک سینی به خوبی نگهداری شده نه تنها نشان دهنده تعهد شما به سلامتی کودک است، بلکه جذابیت و زیبایی را نیز حفظ می کند. طول عمر این قطعه جاودانه مبلمان مهد کودک.

منبع:

https://thanhcongcraft.com/how-to-clean-a-wicker-bassinet/

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون اتاق خواب

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب از جمله موارد مهمی است که در زندگی افراد، روحیه و احساسات‌ آنها تاثیر بسزایی دارد چرا که اتاق خواب صرفا فضایی برای خوابیدن نیست، بلکه جایی است که میتوان از دغدغه های روزمره فاصله گرفت و در فضایی دلنشین به آرمش خاطر رسید و استراحت کرد. اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای بشمار میرود که میتواند دیزاین و دکوراسیون منحصر به فرد خودش را داشته باشد، یک فضای ایده‌آل در اتاق خواب میتواند احساس خوشایندی در هنگام خواب و استراحت برای شما به ارمغان بیاورد، بطوری که روحیه و انرژی ‌تان تجدید شده و بتوانید با تمرکز و نشاطی دوباره به زندگی روزمره و فعالیت های خود برسید.

آیا در جستجوی ایده‌های جذاب و خلاقانه برای طراحی و دکوراسیون اتاق خواب خود میگردید؟ آیا دچار دغدغه شده‌اید و نمیدانید که اتاق خوابتان چه مدل و چه سبک دکوراسیونی باید داشته باشد؟ پس بیایید با روش‌های جدید دکوراسیون اتاق خواب بیشتر آشنا شویم. از انتخاب رنگ و نورپردازی گرفته تا چیدمان اصولی و استفاده از اکسسوری‌های جذاب، در این مطلب شما را گام به گام راهنمایی کرده و نکات مهم در طراحی یک اتاق خواب زیبا را برایتان شرح خواهیم داد.

چند مدل جاشمعی مدرن و لوکس

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب به همراه مدل و عکس

برای طراحی داخلی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب ابتدا باید فضای کلی اتاق خواب را در نظر گرفته و سپس با توجه به فضای به دیزاین آن بپردازید. تمامی عوامل تاثیر گذار بر دکوراسیون را باید در نظر داشته باشید، از لوازم مورد استفاده مانند سرویس خواب گرفته تا رنگ مورد استفاده در دکوراسیون. چرا که هماهنگی و تعادل لازم از جمله مسائلی است که در زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی ایفا میکند.

رنگ اتاق خواب

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب از موارد مهمی است که باید به آن دقت کنید. رنگ مورد علاقه و دلخواه خود را انتخاب کنید تا به شما روحیه بدهد و باعث شود هنگام ورود به اتاق خواب از آن انرژی خوبی بگیرید. برای مثال از رنگهای روشن برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید و لوازم اتاق خوابتان را با توجه به هارمونی رنگ دیوارها انتخاب کنید تا فضایی دل باز و آرامش بخشی را خلق  نمایید.

سرویس خواب

سرویس خواب از جمله لوازم مهم و ضروری در اتاق خواب است که میتواند در زیبایی و سبک دکوراسیون اتاق خواب بسیار تاثیر گذار باشد. طرح و مدل سرویس خواب مثلا تخت خواب، روتختی، میز آرایشی یا میز کنسول کنار تخت را طوری انتخاب کنید که با دکوارسیون کلی خانه هماهنگ باشد. برای مثال اگر میخواهید اتاق خوابتان فضایی مدرن داشته باشد مدل‌های جدید و شیک سرویس خواب را انتخاب کنید.

کمد دیواری اتاق خواب

در طراحی و رنگ کمد دیواری اتاق خوابتان دقت کافی داشته باشید، کمد دیواری در اتاق خواب بسیار ضروری و کاربردی است پس طرح و رنگ آن بایستی با سبک دکوراسیون اتاق خواب مطلابقت داشته باشد. برا مثال برای داشتن دکوراسیونی به سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک، انتخاب کمد دیواری از جنس ام دی اف یا تمام چوب با ظاهر ساده بهترین گزینه میتواند باشد

دکوراسیون اتاق خواب با کمد دیواری شیک و ساده

نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی مناسب و ایده‌آل اتاق خواب از دیگر موارد مهمی است که در دکوراسیون اتاق خواب میتواند تاثیر گذار باشد. بهتر است تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنید. برای مثال اگر اتاق خوابتان پنجره دارد میتوانید با استفاده از نور طبیعی فضایی روشن در اتاق داشته باشید، همچنین میتوانید با استفاده از هالوژن‌های سقفی، لوستر و آباژور نورپردازی و روشنایی مناسب و دلخواهی در اتاق ایجاد کنید. برای مثال با استفاده از آباژور های سقفی، ایستاده یا رومیزی در کنار تخت خواب خود میتوانید نور ملایمی هنگام مطالعه، خواب یا استراحت داشته باشید و از آن لذت ببرید.

چند نمونه آباژور شیک و مدرن

دکوراسیون اتاق خواب با آباژور های مدرن

پرده‌های اتاق خواب

برای اتاق خوابتان از پرده‌های مناسبی استفاده کنید. پرده‌های نازک و توری با رنگ‌های روشن یا ملایمی را به پنجره‌ها نصب کنید تا هم بتوانید از نور طبیعی بطور کافی برخوردار باشید و همین که منظره بیرون را در هر حالتی به راحتی تماشا کنید. رنگ و طرح پرده‌ها را با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید تا با دیگر لوازم ست شود.

لوازم دکوری و اکسسوری ها در دکوراسیون اتاق خواب

میتوانید از لوازم دکوری با طراحی لوکس و مدرن یا اکسسوری‌‌های جذاب و مورد علاقه خود در دیزاین دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید. برای مثال با قرار دادن گلدان دکوری با گل ‌های مصنوعی یا طبیعی در گوشه‌ای از اتاق خواب، استفاده از جاشمعی در چیدمان میز کنار تخت خواب یا میز آرایشی یا استفاده از لوازم دکوری شیک میتوانید فضای اتاق خواب را لوکس و مدرن جلوه دهید.

چند مدل گلدان دکوری و شیک

دیزاین اتاق خواب

دیزاین اتاق خواب بیشتر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، میتوانید با توجه به سلیقه خود هر مدل دیزاینی که دوست دارید را در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشید. از تابلوهای دیواری و قاب‌عکس‌های شخصی یا خانوادگی گرفته تا اکسسوری‌های مورد علاقه و جذاب، میتواند برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب‌تان ایده‌‌های جالب و خلاقانه‌ای باشد که فضای اتاق را کاملا تغییر میدهد و آن را به مکانی دلنشین تبدیل میکند.

 فقط باید در نظر بگیرید که طراحی و دیزاین دکوراسیون باید از هماهنگی، تعادل و تطابق لازم برخوردار باشد. برای مثال لوازم و دکوری‌های اتاق از نظر جنس، رنگ، طرح و مدل بایستی با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

مدل دکوراسیون اتاق خواب

مدل اتاق خواب خود را قبل از خرید لوازم و چیدمان آن در نظر بگیرید و با توجه به مدلی که دارد لوازم مورد نیاز را خریداری کنید و سپس به چیدمان و دیزاین دکوراسیون آن بپردازید. در نظر گرفتن مدل اتاق خواب و شکل هندسه آن، به شما کمک میکند راحت‌تر بتوانید دکوراسیون دلخواه خود را در چیدمان آن پیاده کنید. برای مثال برای اتاق خوابی به شکل مربع میتوانید چیدمانی متقارن داشته باشید.

طراحی اتاق خواب

طراحی اتاق خواب را طوری در نظر بگیرید که تمامی وسایل اتاق را بطور مرتب و منظم در جای خود قرار دهید. طراحی دقیق به شما کمک میکند که بدانید کدام وسیله را در کدام سمت اتاق باید قرار دهید، این امر سبب میشود محیط اتاق زیبا و جذاب به نظر برسد. برای مثال میتوانید یکی از دیواری های مرکزی اتاق خواب را به عنوان دیوار بالای تخت خواب‌ در نظر بگیرید و با یک طراحی و دیزاین منحصر به فرد، محیطی زیبا برای خواب و استراحت خود خلق کنید

طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب باید طوری باشد که تمانی لوازم و سایل اتاق با حد فاصله‌ی مناسب و در مکان صحیح قرار داده شوند. چیدمان مناسب و خلاقانه میتوانید نظم و ترتیب لازم را در دکوراسیون به وجود بیاورد. برای مثال میتوانید تخت خواب خود را در کنار پنجره یا رو به روی پنجره قرار دهید تا به هنگام بیدار شدن با تماشای منظره بیرون روحیه گرفته و صبحی با نشاط را شروع کنید. چیدمان مناسب و دقیق مبلمان اتاق خواب و دیگر لوازم دکوری یا اکسسوری‌ها، میتواند برای داشتن محیطی مرتب و زیبا بسیار تاثیر گذار باشد.

انواع دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب میتواند در انواع سبک‌ها و مدل‌های متفاوتی انجام گیرد که هر نوعی از آن جذابیت و زیبایی خاص خودش را دارد. انواع دکوراسیون اتاق خواب با توجه به سنین و شخصیت افراد نیز میتواند متفاوت باشد. برای مثال اتاق خواب دخترانه میتواند دکوراسیون شیک و زیبای خودش را داشته باشد در حالی که اتاق خواب پسرانه نیز میتواند با دکوراسیونی جذاب مناسب برای شخصیت او دیزاین و طراحی شود.

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک، فضایی مدرنسیوم در اتاق خواب خانه های مدرن میباشد که با توجه به دکوراسیون کلی خانه، اتاق خواب نیز باید فضایی ساده و شیک داشته باشد. برای داشتن دکوراسیونی ساده و شیک در اتاق خواب بهتر است از لوازم مینمیال و ساده با طراحی شیک و مدرن استفاده کنید. بخاطر داشته باشید هر چقدر فضا از سادگی بیشتری برخوردار باشد مدرن‌تر به نظر میرسد فقط کافی است طراحی لوکسی داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

برای دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک میتوانید لوازم اتاق خواب را طوری انتخاب کنید که در سبک کلاسیک طراحی شده باشند. دکوراسیون کلاسیک سبب میشود فضایی گرم و صمیمی در اتاق ایجاد شود. برای مثال میتوانید از سرویس خواب، تخت، میز و کمد تمام چوب برای دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک

برای دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک باید ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک را در چیدمان و دکوراسیون خود داشته باشید. با استفاده از طراحی مدرن و تکنیک های ساده، بکارگیری لوازم شیک کلاسیک میتوانید فضایی نئوکلاسیک را در اتاق خواب به ارمغان بیاورید. برای مثال میتوانید دکوراسیون و دیزاین دیوار تخت خواب را به سبک مدرن طراحی کنید و مدل تخت خواب را ساده و کلاسیک انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب 2024

دکوراسیون اتاق خواب 2024 جزء لوکس ترین و شیک ترین دکوراسیون‌ها میباشد که با استفاده از طراحی داخلی و دیزاین‌های جدید امروزی صورت میگیرد که در چیدمان و دکوراسیون آن از لوازم دکوری و سرویس‌های خواب بسیار لوکسی استفاده میشود. دکوراسیون اتاق خواب 2024 یعنی ایجاد فضایی مدرنسیوم و لوکسیته که محیطی دنج و آرامش بخش برای خواب و استراحت میباشد.

دکوراسیون اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس بایستی دکوراسیون خاص و متفاوتی داشته باشد تا زوج‌ها لحظات پر از آرامش و رویایی را باهم تجربه کنند، برای دکوراسیون اتاق خواب عروس بهتر است از تم رنگی سفید بیشتر استفاده کنید، طراحی و دیزاین داخلی را به سبک مدرن و لوکس انتخاب کنید و از لوازم جدید با طرح‌های شیکی استفاده نمایید تا فضایی مدرنسیوم را در اتاق خواب عروس خلق کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بهتر است از تم رنگی آبی و سفید بیشتر استفاده کنید و لوازمی مانند سرویس خواب را با طرح‌های مدرن و جدید مناسب برای سن او انتخاب کنید. برای مثال اگر پسری 7 یا 8 ساله دارید از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه او برای تم و دیزاین اتاق خوابش بهره بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال بهتر است از تم رنگی روشن مانند صورتی، زرد، گلبهی بیشتر استفاده کنید، بخاطر داشته باشید دخترها هر چقدر بزرگ هم باشند باز هم لطیف و ناز بوده و با رنگهایی مثل صورتی انرژی بیشتری میگیرند و به دکوراسیون رنگی با تم دخترانه علاقه خاصی دارند. میتوانید لوازم دکوری و سرویس خواب را در طرح‌های شیک و جدیدی انتخاب کنید. برای مثال برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان 2024 میتوانید از طراحی و دیزاین های منحصر به فرد که متناسب با سن و شخصیت او میباشد، استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

در اتاق خواب کوچک به دلیل کم بود فضا باید بطور خلاقانه به دیزاین و طراحی داخلی آن بپردازید تا هم از فضا بطور بهینه استفاده کنید و هم دکوراسیونی زیبا داشته باشید. برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک حتما از رنگهای روشن و نورپردازی مناسب استفاده کنید زیرا رنگ روشن و نورپردازی مناسب باعث بازتر و بزرگ‌تر جلوه کردن فضا میشود و از استفاده‌ی رنگهای تیره و کدر بپرهیزید. در طراحی و دیزاین اتاق خواب کوچک بهتر است از لوازم جم و جور با ابعاد و اندازه های کوچک مانند مبل‌های تاشو استفاده کنید تا فضای زیادی را اشغال نکنند، همچنین تزئینات مینمیال و ساده را برای چیدمان و دکوراسیون آن انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب بزرگ

در دکوراسیون اتاق خواب بزرگ به دلیل داشتن فضای کافی دستتان باز است و میتوانید با خلاقیت و علاقه خود به دیزاین و طراحی آن بپردازید. در اتاق خواب بزرگ بهتر است از رنگهای گرم و خنثی، تخت خواب بزرگ، کمد و جالباسی جادار و بزرگ، فرش‌های بزرگ و ضخیم، و از مبلمان‌های مختلفی مانند مبل، صندلی، میز تحریر، میز آرایشی استفاده کنید تا فضایی گرم و دلنشین داشته باشید. در چیدمان و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب بزرگ میتوانید تخت خواب را در مرکز اتاق قرار دهید و از فضای اطراف تخت خواب برای ایجاد فضایی برای مطالعه یا کار استفاده نمایید

دکوراسیون اتاق خواب بزرگ سلطنتی

 جدیدترین مدل ها و تصاویر دکوراسیون اتاق خواب

دوراسیون اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان

مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جدید

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری و جذاب

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک زیبا

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب ساده و کلاسیک

دکوراسینون اتاق خواب سلطنتی و لوکس

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با تخت خواب تاشو

دکوراسیون اتاق خواب عروس زیبا

کمد دیواری لوکس در دکوراسیون اتاق خواب

منبع

https://nili-home.com/blog/دکوراسیون-اتاق-خواب/



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

چیدمان سیسمونی نوزاد و کودک

اگر تولد نوزادتان نزدیک باشد، قطعاً شما نیز مانند دیگر والدین در تکاپوی تهیه و خرید سیسمونی نوزاد خود هستید. اما ممکن است برایتان سوال شده باشد که چیدمان سیسمونی نوزاد خود را به چه شکلی انجام دهید؟ بطور حتم دکوراسیون اتاق کودک اهمیت خیلی زیادی برای تمامی والدین از جمله شما دارد، زیرا فرزندانتان وقت زیادی از روز خود را در آنجا می‌گذرانند و تاثیر بسزایی بر روی روحیه و خلقیات آن‌ها خواهد گذاشت.

پس بهتر است طراحی دکور اتاق کودک و چیدمان سیسمونی نوزاد شما طوری باشد که با سن و روحیات او تناسب داشته تا از قرار گرفتن در محیط اتاق خود، احساس آرامش، شادابی و امنیت کند. به همین خاطر، در ادامه این مطلب ما قصد داریم نکات مهم برای چیدمان سیسمونی را به شما بگوییم و چندین ایده دکوراسیون اتاق کودک مدرن و جذاب را نیز برایتان آماده کرده‌ایم تا تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر شود.

چیدمان سیسمونی نوزاد و کودک

چیدمان سیسمونی نوزاد از آن کارهایی است که نیازمند خلاقیت و سلیقه بسیار است. نحوه چیدمان لوازم سیسمونی اهمیت زیادی دارد، زیرا اتاق نوزاد ارتباط مستقیمی با نحوه رشد و میزان سلامت او دارد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که در چیدمان سیسمونی نوزاد فقط زیبایی ظاهری مهم نیست، بلکه در زمان چیدن آن باید استانداردها و نکات ایمنی را نیز رعایت کنید.

در واقع چیدمان سیسمونی نوزاد باید به گونه‌ای باشد که علاوه‌بر راحت بودن نوزاد، موجب راحتی مادر نیز بشود. زیرا مادران هستند که بیشتر اوقات خود را صرف نگهداری و مراقبت از نوزاد می‌کنند. در ادامه این مطلب با نحوه چیدمان لوازم سیسمونی نوزاد دختر و پسر آشنا می‌شوید.

چیدمان لوازم سیسمونی نوزاد پسر

پیشنهاد می‌کنیم در زمان چیدمان سیسمونی نوزاد پسر از وسایل ساده (مینیمال)، شیک و امروزی استفاده ببرید. برای تهیه لوازم سیسمونی نوزاد پسر، ترکیب رنگ‌هایی مثل آبی، طوسی، سفید، زرد، کرم و مناسب هستند. البته برای چیدمان اتاق خواب پسر، گاهی نیز از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که طرح و رنگ وسایل بهتر است شبیه و هماهنگ با یکدیگر باشند.

پیشنهاد می‌کنیم برای پسرانه کردن چیدمان سیسمونی، در و دیوارها را با قاب‌های فانتزی و عکس‌های شخصیت‌های کارتونی تزئین کنید تا فضای اتاق برای او رویایی‌تر شود. البته بهتر است چیدمان سیسمونی پسر خود را به نحوی انجام دهید که جا برای بازیگوشی‌های پسرانه‌اش نیز داشته باشد.

چیدمان لوازم سیسمونی نوزاد دختر

اگر بدنبال نحوه چیدمان سیسمونی نوزاد دختر هستید، بهتر است در انتخاب طرح‌ها و رنگ‌ها دقت زیادی بخرج دهید. زیرا معمولاً دخترها روحیه حساس و تاثیرپذیری دارند و فضایی که برای آن‌ها فراهم می‌کنید تاثیر زیادی بر روی روحیه‌شان خواهد گذاشت. معمولاً چیدمان سیسمونی دختر با وسایل ساده و مینیمال جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. برای تهیه لوازم اتاق خواب نوزاد دختر می‌توانید از رنگ‌های صورتی ، بنفش، یاسی و استفاده کنید.

برای اینکه چیدمان سیسمونی اتاق نوزادتان حال و هوای دخترانه پیدا کند، از رنگ‌های آرامش‌بخش در کنار رنگ‌های خنثی استفاده کنید و به کمک قاب عکس و عروسک‌های دخترانه، اتاق او را تزئین کنید. در چیدمان سیسمونی دختر، اکسسوری‌ها حرف اول را می‌زنند.

نکات مهم برای دکوراسیون اتاق کودک

اگر قصد طراحی دکوراسیون اتاق کودک و یا چیدمان سیسمونی نوزادتان را دارید، بهتر است به یک سری نکات توجه داشته باشید:

 

از جنسیت نوزاد (دختر و یا پسر بودن) مطمئن شوید

فضای اتاق و احتمال اسباب‌کشی را در نظر بگیرید

قبل از تهیه لوازم، بودجه.م خود را بسنجید

بررسی کنید که امکان چیدمان چه لوازمی را دارید

ترجیحاً از رنگ‌های ملایم و شاد استفاده کنید

برای تهیه کاغذ دیواری به ضد آب بودن آن توجه کنید

از تهیه کمدها و بوفه‌های بسیار بلند بپرهیزید

      فضایی از اتاق را برای بازی کودک خالی بگذارید

در صورت امکان تخت‌خواب بزرگ‌تری تهیه کنید

برای پیشگیری از خطر، از تخت نرده‌دار استفاده ببرید

اتاق کودک را بیش از حد آشفته و شلوغ نکنید

مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان در مورد چیدمان و دکوراسیون اتاق کودک به آن اشاره کرد، این است که متناسب با شرایط و امکانات خود تصمیم بگیرید و از مقایسه با دیگران دست بردارید. مثلاً اگر خانه کوچکی دارید، لزومی ندارد که حتماً یک بوفه اتاق نوزاد تهیه کنید.

تاثیر رنگ در دکوراسیون اتاق کودک

تعیین و انتخاب رنگ سیسمونی یا دکوراسیون اتاق کودک، یکی از کارهای بسیار مهم و تاثیرگذاری است که باید به آن توجه کنید. زیرا رنگی که برای اتاق کودک خود انتخاب می‌کنید، می‌تواند مستقیماً بر روی روحیه او اثر بگذارد. بطور مثال اگر فرزند شما بسیار بازیگوش و پرانرژی است و تمایل دارید تا کمی آرام‌تر بشود، بهتر است از رنگ‌های سرد مانند آبی در دکوراسیون اتاق او استفاده کنید.

و همینطور بالعکس، اگر فرزندتان خیلی آرام و گوشه‌گیر است و تمایل دارید که کمی جنب‌وجوش داشته باشد، بهتر است از رنگ‌های گرم و پرانرژی مثل قرمز و نارنجی در چیدمان اتاقش استفاده ببرید. پس از تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق کودک غافل نشوید.

ایده‌های دکوراسیون اتاق کودک

ما یک لیست از ایده‌های دکوراسیون اتاق کودک برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای چیدمان سیسمونی اتاق نوزاد خود الهام بگیرید. البته که بهتر است اگر از قبل یک سبک و یا رنگ خاصی را برای دکوراسیون اتاق کودک خود در نظر گرفته‌اید، مدل‌های مشابه با همان را مشاهده کنید، تا با دیدن طرح‌های مختلف سردرگم نشوید. در ادامه می‌توانید تعداد زیادی ایده دکوراسیون اتاق کودک جدید و مدرن را ببینید:

دکوراسیون اتاق کودک مدرن با رنگ روشن

دکوراسیون این اتاق خواب کودک با ترکیبی از رنگ‌های روشن مانند بژ و سفید چیدمان شده است. همانطور که می‌بینید، استفاده از اکسسوری‌ها و لوازم مینیمال می‌تواند فضای اتاق را در عین سادگی، جذاب و دوست‌داشتنی کند.

دکوراسیون اتاق کودک مشترک دختر و پسر

برای چیدمان سیسمونی و طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختر و پسر، بهتر است رنگ اتاق کودک را خنثی انتخاب کنید. با این کار در زمان انتخاب لوازم دکوری و اکسسوری‌های دخترانه و پسرانه محدود نمی‌شوید و می‌توانید یک اتاق خواب مشترک ایده‌آل طراحی کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسر با رنگ آبی و طوسی

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق خواب پسرانه می‌شود، معمولاً رنگ آبی بهترین گزینه است. اگر دقت کنید، ترکیب رنگ آبی با طوسی واقعاً جذاب و در عین حال آرامش‌بخش است. بخصوص اگر با اسباب‌بازی و دکوری‌های رنگی تزئین و چیدمان شود.

دکوراسیون اتاق خواب دختر با رنگ صورتی و طوسی

اگر به فکر ایجاد یک فضای دخترانه و دوست‌داشتنی هستید، رنگ صورتی انتخاب خوبی است. البته بهتر است در کنار آن از رنگ‌های خنثی مانند طوسی نیز در دکوراسیون اتاق خواب دختر خود استفاده کنید، تا تعادل حفظ شده و چیدمان سیسمونی او زیباتر شود.

دکوراسیون اتاق کودک با تم رنگی زرد و سفید

از به کار بردن رنگ‌های گرم مانند زرد در دکوراسیون اتاق کودک خود نترسید. همیشه که نباید محدود به رنگ آبی و صورتی باشید. گاهی با ترکیب رنگ‌هایی مانند زرد، قهوه‌ای و سفید می‌توانید یک محیط شاد و پرانرژی در اتاق نوزادتان خلق کنید. البته در استفاده از این رنگ‌ها زیاده‌روی نکنید.

دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با طرح فانتزی

اگر اصرار دارید که حتماً از رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق خواب پسر خود استفاده کنید؛ بهتر است با کمی خلاقیت در طراحی دیوارها و به کمک آویزهای اسباب بازی، فضای اتاق او را رویایی‌تر کنید. اگر اتاق پسرتان فضای کافی دارد، استفاده از یک چادر بازی کودک یا همان چادر سرخ‌پوستی هم پیشنهاد خوبی برای چیدمان سیسمونی پسرانه است و می‌تواند به جذابیت و زیبایی اتاق او اضافه کند.

دکوراسیون اتاق خواب نوزاد با تم طوسی

طوسی از آن رنگ‌هایی است که ترکیبش با سفید همیشه دلنشین می‌شود. مخصوصاً اگر برای چیدمان سیسمونی نوزادتان از اکسسوری و لوازمی با رنگ‌های گرم استفاده کنید. پس اگر شما هم به این رنگ علاقه‌مندید، آن را برای دکوراسیون اتاق نوزاد خود در نظر بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با تم جنگل

یکی از مدل‌های دکوراسیون اتاق کودک که امروزه زیاد استفاده می‌شود، تم جنگل و طبیعت است. در طراحی دکور اتاق خواب با تم جنگل می‌توانید یک سمت دیوار را کاغذ دیواری زده و از اکسسوری و عروسک‌ های حیوانات برای چیدمان سیسمونی نوزاد خود استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک مینیمال و مدرن

اگر سادگی دکور اتاق خواب نوزادتان برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ سبک مینیمال بروید. برای چیدمان اتاق کودک در این سبک، بهتر است لوازم و اکسسوری‌ها خیلی محدود و در عین حال ساده باشند. اما برای اینکه فضای اتاق کسل‌کننده نشود، بهتر است رنگ بعضی از اکسسوری‌ها را شادتر انتخاب کنید. قاب عکس‌های ساده و یا مبلمان کودک گزینه‌های خوبی برای دکوراسیون اتاق کودک شما هستند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با رنگ بژ

یکی از رنگ‌هایی که می‌توانید در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر استفاده کنید، رنگ بژ است. سعی کنید مبلمان،‌ تخت و یا کمد نوزادتان را از یک طیف رنگی انتخاب کنید تا هماهنگی بین اجزا، زیبایی چیدمان اتاق خواب دخترتان را دوچندان کند.

دکوراسیون اتاق خواب نوزاد با رنگ روشن

رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم و یا بژ در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد هم باعث زیبایی می‌شود و هم از طرفی لطافت حضور یک نوزاد را القا می‌کند. البته که هماهنگی رنگ‌های لوازم در چیدمان سیسمونی اتاق خواب بسیار تاثیرگذار است.

دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با تم آبی

اگر می‌خواهید دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسرتان با تم آبی باشد، بهتر است آن را با رنگ سفید ترکیب کنید تا فضای اتاق یکنواخت نشود. از طرفی در نظر داشته باشید که اکسسوری‌ها را حتماً از رنگ‌های گرم و شاد انتخاب کنید، تا تم اتاق کودک شما خسته‌کننده نباشد.

دکوراسیون اتاق کودک پسر با تم سبز جنگلی

برای اینکه دکور اتاق خواب پسر خود را متفاوت کنید، می‌توانید به سراغ رنگ سبز و یک تم جنگلی بروید. برای این کار کافی است بخشی از دیوار را به رنگ سبز کنید و اتاق را با عروسک‌های مرتبط مانند شیر، پلنگ و حیوانات دیگر تزئین کنید.

دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر با تم سبز

رنگ سبز برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر، قطعاً ایده‌ای متفاوت است. البته به شرطی که در انتخاب لوازم اتاق خواب و چیدمان سیسمونی دقت کنید. تخت، کمد و شلف چوبی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، اگر بتوانید با اکسسوری‌های جذاب و دوست‌داشتنی آن را تزئین کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد با طرح فانتزی و کودکانه

اگر قصد دارید دکوراسیون اتاق نوزاد خود را کاملاً کودکانه و رویایی طراحی کنید، بهتر است پا به دنیای آن‌ها بذارید. رنگ‌آمیزی دیوارها و نورپردازی اتاق، در کنار لوازم و اکسسوری‌های فانتزی می‌تواند خانه رویاهای کودک شما را بسازد. فقط کافی است در چیدمان آن‌ها سلیقه به خرج دهید.

دکوراسیون اتاق کودک با رنگ قهوه‌ای و سفید

ترکیب رنگ قهوه‌ای با سفید نیز گزینه خوبی برای دکوراسیون اتاق کودک است. می‌توانید برای چیدمان سیسمونی نوزادتان از تخت و کمد چوبی استفاده کنید تا زیبایی اتاق خواب بیشتر شود. فقط حواستان باشد که تم اتاق را خیلی تیره و بی‌حال نکنید.

دکوراسیون اتاق کودک با طرح مدرن و عروسکی

اگر دوست دارید دکوراسیون اتاق کودکتان در عین سادگی، متفاوت و جذاب باشد؛ می‌توانید از لوازمی برای چیدمان سیسمونی استفاده کنید که طرح‌دار و خاص هستند. مثلاً یک سرویس تخت و کمد طرح خرس که می‌تواند با اسباب‌بازی‌های دیگر تزئین شود.

دکوراسیون اتاق کودک با تم رنگ‌های پاستلی

برای خلق یک فضای دوست‌داشتنی و کودکانه، بهتر است از رنگ‌های پاستلی کمک بگیرید. ترکیب این رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق کودک شما، جذابیت بسیار زیادی ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید به سلیقه خود از دکوری‌ها و اسباب‌بازی‌های رنگی برای چیدمان سیسمونی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک با رنگ طوسی و سفید

ترکیب همیشه جذاب رنگ طوسی و سفید، چیزی نیست که براحتی بتوانید در دکوراسیون اتاق کودک از کنار آن بگذرید. یک اتاق با دیوار سفید رنگ و لوازم طوسی، فقط تعدادی اسباب‌بازی و دکوری زیبا کم دارد تا تبدیل به اتاق دوست‌داشتنی فرزندتان شود.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با طرح کلاسیک

اگر در خانه فقط یک اتاق دارید، شاید طرح‌های کلاسیک برای دکوراسیون اتاق خواب کودک شما مناسب‌تر باشد. چرا که هم حال‌وهوای اتاق نوزادتان حفظ می‌شود و هم خودتان برای چیدمان وسایل مورد نیاز، کمتر دچار محدودیت می‌شوید.

دکوراسیون اتاق کودک با طرح چوب

دکوراسیون اتاق کودک با طرح چوبی زیبایی‌های مختص خود را دارد. از آنجایی که رنگ چوب گرم و انرژی‌بخش است، ترکیب آن با رنگ سفید دیوارها بسیار دلنشین می‌شود. حالا تصور کنید با چیدمان اسباب‌بازی‌های رنگارنگ، چقدر اتاق خواب نوزادتان جذاب می‌شود.

دکوراسیون اتاق کودک برای دوقلوها

برای چیدمان و دکوراسیون اتاق نوزادان دوقلو بهتر است سراغ رنگ‌هایی که مخصوص جنسیت خاصی است نروید، مگر اینکه هر دوی آن‌ها دختر و یا پسر باشند. می‌توانید از ترکیب رنگ‌هایی مانند سفید، بژ، کرم، طوسی، زرد، سبز و استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک با طرح حیوانات

مگر می‌شود نوزادتان دختر باشد، اما شما به رنگ بنفش فکر نکنید؟ ترکیب رنگ بنفش در دکور اتاق خواب دختر، تاثیر مثبتی روی روحیه او گذاشته و باعث بروز احساساتش می‌شود. رنگ سفید مکمل خوبی برای چیدمان سیسمونی با لوازم بنفش رنگ است.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با رنگ بنفش

مگر می‌شود نوزادتان دختر باشد، اما شما به رنگ بنفش فکر نکنید؟ ترکیب رنگ بنفش در دکور اتاق خواب دختر، تاثیر مثبتی روی روحیه او گذاشته و باعث بروز احساساتش می‌شود. رنگ سفید مکمل خوبی برای چیدمان سیسمونی با لوازم بنفش رنگ است.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر با کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری دست شما را برای خلق یک فضای رویایی در اتاق پسرتان باز می‌گذارد. کافی است در زمان انتخاب لوازم سیسمونی پسرانه کمی خلاقیت به خرج دهید، تا نتیجه چیزی فراتر از انتظار باشد. البته توجه داشته باشید که اگر از طرح‌های شلوغ برای کاغذ دیواری استفاده می‌برید، حتماً با لوازم و اکسسوری‌های ساده، فضای اتاق خواب پسر خود را تزئین کنید تا تعادل و هارمونی رعایت شود.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با رنگ زرد

رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب کودک باعث نشاط و انرژی فراوان می‌شود. اگر از رنگ آبی عاجزید و می‌خواهید اتاق خواب پسر خود را متفاوت از دیگران طراحی و چیدمان کنید، ترکیب رنگ زرد و سفید معجزه می‌کند. بخصوص اگر تعدادی اکسسوری رنگی به آن اضافه کنید.

دکوراسیون اتاق کودک با طرح طبیعت و درخت

زیبایی طبیعت وصف‌ناپذیر است و استفاده از تم طبیعت در اتاق خواب نوزاد گزینه خوبی خواهد بود. می‌توانید برای کامل‌تر شدن این تم، از تخت و کمد چوبی و یا طرح چوب استفاده کنید تا حس بهتری را القا کند. آویزهای پرنده‌ها و دکوری حیوانات نیز می‌تواند باعث جذابیت بیشتر شود.

دکوراسیون اتاق نوزاد مینیمال رنگارنگ

حتماً لازم نیست که از یک رنگ برای دکور اتاق نوزاد خود استفاده کنید. گاهی با یک ترکیب از رنگ‌های پاستلی می‌توانید بهترین دکوراسیون را برای اتاق خواب کودکتان طراحی کنید. فقط کافی است در انتخاب اجزا دقت کنید و از لوازم مینیمال بخوبی بهره ببرید.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با طرح پرنده

طرح پرندگان نیز انتخاب خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب کودک است و می‌تواند اتاق نوزاد شما را از یکنواختی خارج کند. البته پیشنهاد می‌کنیم بقیه لوازم مانند تخت، کمد و یا مبلمان کودک را ساده انتخاب کنید تا اتاق خواب زیادی شلوغ و ناهماهنگ بنظر نرسد.

دکوراسیون اتاق دخترانه فانتزی صورتی

تم صورتی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر شاید تکراری باشد، ولی همچنان جذابیت دارد. فقط کافی است یک سرویس تخت و کمد سفید و یا استخوانی رنگ تهیه کرده و با اکسسوری و عروسک‌های دخترانه فانتزی آن را تزئین کنید؛ نتیجه قطعاً دوست‌داشتنی خواهد شد.

دکوراسیون اتاق خواب کودک دو طبقه

اگر چند فرزند دارید و می‌خواهید یکی از اتاق‌ها را به آن‌ها اختصاص دهید، یک دکور تخت خواب دو طبقه بهترین گزینه است. تخت‌های دو طبقه هم از نظر طراحی دکوراسیون و هم از لحاظ اشغال فضای کمتر، ایده‌آل هستند. فقط سعی کنید از رنگ‌های مشترک دختر و پسر استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر به سبک مونوکروم

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مونوکروم بهتر است بخش استراحت را با یک رنگ ملایم تفکیک کنید. بخصوص اگر قصد دارید بخشی از اتاق را به حالت میز مطالعه در بیاورید؛ چرا که بهتر است در این بخش از رنگ سفید استفاده شده تا باعث حواس‌پرتی نشود.

دکوراسیون اتاق کودک با دیوارکوب مدرن

امروزه در دکوراسیون اتاق کودک از دیوارکوب‌های برجسته برای جلوه بهتر طرح‌های روی دیوار استفاده می‌کنند. می‌توانید با استفاده از نورپردازی مناسب در این برجستگی‌ها، به فضای اتاق خواب نوزادتان روح تازه‌ای ببخشید و چیدمان سیسمونی متفاوتی داشته باشید.

دکوراسیون اتاق کودک فانتزی برای دوقلوها

اگر اتاق خواب کودکان شما به نسبت بزرگ است، می‌توانید بخشی از آن را به تخت خواب دو طبقه، قفسه کتاب و کمد وسایل اختصاص دهید؛ و بخش دیگر فضا را برای بازیگوشی و شیطنت بچه‌ها خالی بگذارید. البته تزئین اتاق خواب با اسباب‌بازی‌های رنگارنگ را فراموش نکنید.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با طرح کهکشان

اشکال ناشناخته و عجیب همیشه برای کودکان جذاب و شگفت‌آور است. برای همین، طرح فضا و کهکشان در اتاق خواب کودک شاید گزینه بدی نباشد، بخصوص که در دوران نوجوانی نیز به او حس کودکانه نمی‌دهد و همچنان جذابیت خود را حفظ می‌کند.

دکوراسیون اتاق دخترانه با طراحی خلاقانه

اینکه یک دختر بچه در اتاقش سرسره داشته باشد، حتی برای بزرگ‌ترها هم به اندازه کافی هیجان‌انگیز است. حالا تصور کنید که دخترتان چه حسی از بابت این دکور خلاقانه پیدا می‌کند. البته که چنین دکوراسیونی نیازمند رعایت نکات ایمنی بسیاری است، ولی جذابیت آن مثال‌زدنی خواهد بود.

دکوراسیون اتاق پسرانه با تم جنگلی

جنگل و حیواناتش به اندازه کافی زیبا و دوست‌داشتنی هستند که بخواهید از طرح آن‌ها برای دکوراسیون اتاق پسر خود استفاده کنید. مخصوصاً که پسرها معمولاً بسیار کنجکاو و بازیگوش هستند و جستجو کردن و شناخت چیزهای جدید برایشان جذابیت خاصی دارد. از طرفی باعث می‌شود سریع‌تر با انواع حیوانات آشنا شوند و ارتباط بهتری با طبیعت و موجوداتش برقرار کنند.

دکوراسیون اتاق کودک مشترک با طرح پنگوئن

راه‌های زیادی برای تفکیک اتاق خواب مشترک کودکان وجود دارد. مثلاً یکی از این راه‌ها می‌تواند استفاده از یک نورپردازی زیبا میان تخت خواب‌های آن‌ها باشد. همچنین بستگی به خودتان دارد که بخواهید از چه طرحی برای تزئین دیوارها استفاده کنید و کاملاً سلیقه‌ای است.

دکوراسیون اتاق خواب دختر با طرح مینی موس

شخصیت‌های کارتونی همیشه برای کودکان جذاب هستند، بخصوص اگر شخصیت مورد علاقه خودشان باشد. مثلاً طرح مینی موس که مورد علاقه خیلی از دخترهاست. می‌توانید از طرح این شخصیت‌ها برای دکوراسیون اتاق دختر خود استفاده کنید تا او هیجان‌زده شود.

دکوراسیون اتاق کودک دارای پنت هاوس

کودکان عاشق این هستند که دست‌نیافتنی باشند. در واقع وقتی در جایی قرار می‌گیرند که دور از دسترس است احساس آزادی می‌کنند و برایشان جذابیت دارد. یک پنت هاوس با نورپردازی و آویزهای زیبا قطعاً آن‌ها را هیجان‌زده می‌کند. البته به شرطی که از نظر ایمنی خیالتان کاملاً راحت باشد.

دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با خانه بازی

معمولاً بخاطر سرزنش‌های پدر و مادرها، بعضی از کودکان برای رویاپردازی‌ها و کنجکاوی‌های بچگانه خود نیاز به یک مکان امن دارند. جایی که خانه بازی آن‌ها باشد و از بابت تصمیماتشان خجالت نکشند. شاید بد نباشد که چنین فضایی را در دکوراسیون اتاق پسر خود ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق کودک دخترانه کارتونی

طرح‌های کارتونی و دخترانه جذابیت دکوراسیون اتاق خواب دختر را دوچندان می‌کنند. می‌توانید برای انتخاب طرح مدنظر خود به سراغ ترندترین شخصیت‌ها و کارتون‌های موجود بروید. طرح‌هایی مانند قصر و یا یونیکورن نیز واقعاً جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

دکوراسیون اتاق خواب کودک با طرح خرگوش

طرح‌های مینیمال و ساده نیز اگر با ایده مناسبی استفاده شوند، جذابیت زیادی به دکوراسیون اتاق کودک شما می‌دهند. مثلاً طرح یک خرگوش برای چراغ خواب‌های اتاق، در عین سادگی می‌تواند زیبایی دکور اتاق و چیدمان سیسمونی کودک را چند برابر کند.

دکوراسیون اتاق کودک ساده با فضای بازی

بچه‌ها عاشق ماجراجویی هستند و علاقه دارند همیشه جای خود را تغییر دهند. اگر دکوراسیون اتاق کودک را به شکلی طراحی کنید که فضای بازی بیشتری داشته باشند، قطعاً آن‌ها خوشحال‌تر خواهند شد. در واقع فضای کمتر به آن‌ها احساس محدود شدن می‌دهد

دکوراسیون اتاق کودک با رنگ سبز و قهوه‌ای

رنگ سبز و قهوه‌ای نیز از آن ترکیب رنگ‌هایی هستند که در کنار هم واقعاً زیبا می‌شوند. بهتر است اگر تصمیم به استفاده از این ترکیب رنگ دارید، فقط بخشی از اتاق را به این رنگ تزئین کنید تا محیط اتاق خیلی تیره و دل‌گیر نشود. می‌توانید از رنگ سفید برای رنگ کردن بقیه دیوارها و بعضی لوازم نیز استفاده کنید تا تعادل در چیدمان سیسمونی اتاق خواب رعایت شود.

خرید لوازم سیسمونی اتاق نوزاد و کودک

اگر قصد خرید لوازم سیسمونی اتاق نوزادتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری ابتدا یک لیست سیسمونی نوزاد آماده کنید، سپس هرکدام از وسایل مدنظرتان را در سایت لینورا جستجو کنید تا براحتی بتوانید از قیمت و موجودی آن‌ها باخبر شوید.

لینورا یک فروشگاه اینترنتی سیسمونی است که شما می‌توانید تمامی لوازم دکوراسیون اتاق کودک خود را براحتی و بصورت آنلاین داخل سایت سفارش دهید. تمامی محصولات در لینورا دارای ضمانت اصالت هستند و برای اطمینان خاطر بیشتر شما تا ۷روز ضمانت بازگشت دارند. ما همچنین شرایط ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور هم داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خرید سیسمونی را برای شما لذت‌بخش‌تر کنیم.

 

منبع

  https://linora.ir/mag/best-nursery-room-decor-ideas

 

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، با توجه به ابعاد آن نیازمند توجه و دقت در استفاده از المان‌های مختلف است. با توجه به متراژهای امروزی در ساخت آپارتمان و خانه‌ها، یکی از ابعاد متداولی که برای اتاق خواب‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ ابعاد 3*4 است.

با این حال، طبیعتا چیدمان اتاق خواب 12 متری نیز یکی از چالش‌های پیش‌رو برای بیشتر افراد است. یکی از مسائل مهم در انتخاب دکوراسیون برای اتاق خواب‌ها این است؛ که اتاق برای چه فردی و با چه شخصیتی آماده می‌شود؟ چرا که بسیاری از ما، بیشتر اوقات خواب و بیداری خود را در اتاق خوابمان خواهیم گذراند.

بنابراین، لازم است که دکوراسیون انتخابی با شخصیت و روحیات ما سازگار باشد. دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، را می‌توان با ایده ‌های بسیاری طراحی و اجرا کرد. در ادامه، به ایده‌هایی کاربردی برای چیدمان اتاق خواب 12 متری بر اساس شخصیت، جنسیت و همچنین روحیات فردی می‌پردازیم.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری

یکی از مزایای طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، این است؛ که شما فضای کافی و خوبی برای چیدمان لوازم و المان‌های ضروری خود همانند تخت خواب، میز مطالعه و کمد لباسدر اختیار دارید. از طرفی، طراحی یک سبک دکوراسیون خواب بر اساس سلیقه و شخصیت شما ذوق زیادی برای تغییر و چیدمان را در شما به وجود می‌آورد.

توان گفت، تغییر دکوراسیون و یا چیدمان اتاق خواب یکی از تغییرهای لذت بخش در زندگی هر یک از ما است؛ که حالمان را حسابی خوب خواهد کرد. در ادامه به ایده هایی کاربردی می‌پردازیم؛ که می‌توانند تکمیل کننده‌ی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باشند. از مهم‌ترین مسائلی که در ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق خواب باید در نظر بگیرید؛ روحیه و خلقیات شخص صاحب اتاق است. چرا که لازم است تمامی موارد از جمله، رنگ، سبک دکوراسیون و دیگر عوامل بر اساس سلیقه‌ی شخص مورد نظر انتخاب شود.

بیشتربخوانید: دکوراسیون داخلی

بنابراین، اولین سوالی که برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 پیش رو دارید این است؛ اتاق متعلق به چه شخصی با چه روحیاتی است؟ رنگ مورد علاقه‌ی او چه رنگی است و کاربری اتاق به چه شکل است؟

عواملی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به آن توجه کنید

 اتاق خواب محل استراحت و آرامش است؛ بنابراین در طراحی دکوراسیون آن باید به این نکته توجه ویژه داشت. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب قرار است فقط برای خوابیدن استفاده شود؛ نیازی به وسایل اضافی مانند میز کار یا میز مطالعه نیست. اما اگر قرار است از اتاق خواب برای انجام کارهای دیگری مانند مطالعه، کار با کامپیوتر یا تماشای تلویزیون نیز استفاده شود؛ باید وسایل مورد نیاز برای این فعالیت‌ ها نیز در نظر گرفته شود.

همچنین، سبک دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باید با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ بهتر است از وسایل و مبلمان مدرن در اتاق خواب نیز استفاده کنید. اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است؛ می‌توانید از وسایل و مبلمان کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب 3*4 نیز استفاده کنید.

اندازه اتاق خواب یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون آن است. اگر اتاق خواب کوچک است، باید از وسایل کوچک و جمع‌وجور استفاده کنید تا فضای اتاق را اشغال نکنند. اما در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، می‌توانید از وسایل بزرگ‌تر و متنوع‌تری استفاده کنید.

چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده با دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون داخلی مینیمال، یکی از پرطرفدارترین سبک‌های امروزی است؛ که می‌توان در محیط‌های مختلفی آن را به کار برد. همچنین، سبک مینیمال یکی از گزینه‌های مناسب برای اتاق خواب‌ها است. چرا که در این سبک، فضای مورد نظر شما ساده و به دور از شلوغی خواهد بود. اتاق خوابهای مینیمال، فضای خوبی برای استراحت و دوری از استرس و مشغله های روزمره را برای شما فراهم می‌کند.

در چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده به سبک مینیمال، بر سادگی و کاربردی بودن المان‌ها تأکید خواهد شد. برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری ساده خود، می‌توانید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. با این رنگ‌ها اتاق خواب شما ساده و بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ‌های کرم، سفید و یا خاکستری استفاده کنید.

تخت خواب، میز و صندلی مطالعه و همچنین سایر المان‌های ضروری در اتاق خواب خود را در طرح های ساده و ظریف انتخاب کنید. از لوازم جانبی و اکسسوری های کمتری استفاده کنید. لوازم جانبی اضافی می تواند فضای اتاق خواب شما را شلوغ و کوچک نشان دهد. تنها از چند مورد اکسسوری ساده و مینیمال استفاده کنید.

به عنوان یک ایده برای چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده، می‌توانید تختخواب را در مرکز اتاق قرار دهید. استفاده از یک میز ساده و کاربردی در کنار تخت برای چراغ خواب و لوازم ضروری شما می‌تواند مفید باشد. از یک کمد دیواری یا کمد لباس بزرگ برای ذخیره سازی استفاده کنید؛ این کار به شما کمک می کند تا فضای اتاق خود را آزاد کنید. همچنین، از یک فرش ساده و کم رنگ برای ایجاد یک ظاهر هماهنگ و یکپارچه در کف اتاق استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی؛ یک چیدمان اصیل

یکی از سبک های پرطرفدار استفاده از فرهنگ غنی و با اصالت همان کشور در دکوراسیون است. که منجر له شکل گیری فضایی اصیل، پویا و چشمگیر می‌شود. یکی از سبک های ترجیحی در بسیاری از خانه‌های ما دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی است. در این دکوراسیون تمامی عناصر و همچنین چیدمان در سبک و استایلی منحصر به فرد انتخاب و اجرا می‌شود.

در چیدمان اتاق 12 متری خود به سبک ایرانی انتخاب‌های بسیاری در استفاده از المان های ضروری و همچنین اکسسوری ها دارید. به عنوان مثال می‌توانید از تخت خواب چوبی با نقش های ایرانی، فرش ایرانی و همچنین اکسسوری های دستبافت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون زمستانی منزل

به عنوان یک ایده، در دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی، از رنگ‌های سنتی ایرانی مانند آبی، سبز، قرمز و کرم استفاده می‌شود. این رنگ‌ها، حس آرامش و اصالت را به فضای اتاق می‌بخشند. بنابراین، شما می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را به عنوان رنگ تم اصلی خود انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید از رنگ قرمز به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. رنگ قرمز، حس گرما و انرژی را به فضای اتاق می‌بخشد. در این دکوراسیون، از فرش ایرانی قرمز رنگ، مبلمان چوبی ساده و وسایل دکوری سنتی مانند تابلوهای نقاشی و ظروف سفالی استفاده می‌شود.

دکوراسیونی مدرن برای یک اتاق خواب شیک

استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون های امروزی، طرفداران بسیاری دارد. در این سبک دکوراسیون بر کاربردی بودن المان‌ها و استفاده از المان های ساده و مدرن تاکید بیشتری خواهد شد.

رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم و بژ، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب هستند. این رنگ‌ها فضای اتاق را روشن و دلباز نشان می‌دهند و با وسایل و لوازم مختلف به‌راحتی هماهنگ می‌شوند. در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری مدرن خود، از خطوط صاف و بدون تزئینات استفاده کنید. این خطوط، فضای اتاق را منظم و مرتب نشان می‌دهند.

همچنین، از وسایل و لوازم ساده و کاربردی استفاده کنید که فضای اتاق را شلوغ نمی‌کنند؛ و به‌راحتی قابل‌تمیز کردن هستند. علاوه بر این، در سبک مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 از وسایل با کیفیت بالا استفاده کنید؛ چرا که دوام و کیفیت وسایلی که به کار می‌برید بر سبک مدرن شما تاثیر بسیاری دارد.

یکی از اصول مهم دیگر در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری مدرن، نورپردازی است؛ نورپردازی مناسب، نقش مهمی در ایجاد فضایی آرامش‌بخش در اتاق خواب دارد. در دکوراسیون مدرن، از نورپردازی نقطه‌ای و مخفی استفاده می‌شود. نورپردازی نقطه‌ای، نور را به‌صورت متمرکز در یک نقطه می‌تاباند. این نوع نورپردازی، برای ایجاد نقطه‌ی عطف در دکوراسیون اتاق خواب مناسب است. نورپردازی مخفی، نور را به‌صورت غیرمستقیم در محیط می‌تاباند. این نوع نورپردازی، فضای اتاق را روشن و دلباز نشان می‌دهد.

برای ایجاد نورپردازی مناسب در اتاق خواب، می‌توانید از لوسترهای سقفی، چراغ‌های دیواری، چراغ‌های مطالعه و چراغ‌های خواب استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه؛ یک اتاق برای چند قهرمان!

چیدمان و انتخاب دکوراسیون برای یک اتاق خواب، زمانی سخت خواهد شد که بخواهیم اتاق را برای شخصی با روحیات خاص طراحی کنیم. حال اگر این طراحی برای فرزندانمان که باشد؛ کار کمی راحت‌تر خواهد شد. چرا که با شناختی نسبی از شخصیت، رنگ مورد علاقه، فیلم و داستان‌های مورد علاقه او می‌توانیم دکوراسیونی متناسب با روحیاتش را اجرا کنیم.

حال یک تصور کلی درباره‌ی اتاق‌های پسرانه، اتاقی پر از فیگور قهرمانان کتاب و انیمیشنها، استایلی منحصر به فرد، فعال و جستجوگر است. برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه نیز، می‌توانید از همین ایده استفاده کنید. شخصیت و قهرمان مورد علاقه او را بشناسید؛ و اتاق را برای او و قهرمانش طراحی کنید!

ز دیوارها برای نمایش استفاده کنید؛ می‌توانید از دیوارها برای نمایش آثار هنری، عکس‌ها یا پوسترها استفاده کنید. این کار به ایجاد حس شخصیت و سبک در اتاق کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید در طراحی تخت خواب و میز تحریر دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه، خلاقیت بیشتری را به کار بگیرید. استایل های بسیاری برای طراحی این المان ها وجود دارند؛ که می توانید از آن ها استفاده کنید. رنگ اصلی اتاق را بر اساس، روحیات و شخصیت فردی فرزندتان به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون اتاق خواب 4 متری

در نهایت، در طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه، فضایی برای آرامش و پرورش فکر و خلاقیت پسرتان را انتخاب کنید. اتاق هر شخص باید محیطی برای آرامش ذهن، روح و جسم او بوده؛ و با روحیات او همخوانی کامل داشته باشد.

با اکسسوری‌های قدیمی، اتاق خوابی کلاسیک بسازید.

یکی از دکوراسیون های بسیار پرطرفدار برای اتاق خواب و همچنین فضای کلی خانه، سبک کلاسیک است. از طرفی، یکی از ترندهای امسال نیز برای تغییرهای اساسی در دکوراسیون استفاده از اکسسوری های قدیمی، عتیقه ها و یادگاری های خانوادگی برای ایجاد یک فضای شخصی و منحصر به خود است.

با این حال، اگر به دکوراسیون کلاسیک علاقه مند هستید؛ و کلی اکسسوری و عتیقه های خانوادگی دارید می توانید یک دکوراسیون اتاق خواب 3*4 جذاب بسازید. اکسسوری‌های قدیمی، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد فضایی کلاسیک و باشکوه در اتاق خواب است. این اکسسوری‌ها، با قدمت و اصالت خود، حسی از آرامش و صمیمیت را به فضا می‌بخشند.

ی‌توان گفت، تغییر دکوراسیون و یا چیدمان اتاق خواب یکی از تغییرهای لذت بخش در زندگی هر یک از ما است؛ که حالمان را حسابی خوب خواهد کرد. در ادامه به ایده هایی کاربردی می‌پردازیم؛ که می‌توانند تکمیل کننده‌ی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باشند. از مهم‌ترین مسائلی که در ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق خواب باید در نظر بگیرید؛ روحیه و خلقیات شخص صاحب اتاق است. چرا که لازم است تمامی موارد از جمله، رنگ، سبک دکوراسیون و دیگر عوامل بر اساس سلیقه‌ی شخص مورد نظر انتخاب شود.

بیشتربخوانید: دکوراسیون داخلی

بنابراین، اولین سوالی که برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 پیش رو دارید این است؛ اتاق متعلق به چه شخصی با چه روحیاتی است؟ رنگ مورد علاقه‌ی او چه رنگی است و کاربری اتاق به چه شکل است؟

عواملی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به آن توجه کنید

 اتاق خواب محل استراحت و آرامش است؛ بنابراین در طراحی دکوراسیون آن باید به این نکته توجه ویژه داشت. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب قرار است فقط برای خوابیدن استفاده شود؛ نیازی به وسایل اضافی مانند میز کار یا میز مطالعه نیست. اما اگر قرار است از اتاق خواب برای انجام کارهای دیگری مانند مطالعه، کار با کامپیوتر یا تماشای تلویزیون نیز استفاده شود؛ باید وسایل مورد نیاز برای این فعالیت‌ها نیز در نظر گرفته شود.

همچنین، سبک دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باید با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ بهتر است از وسایل و مبلمان مدرن در اتاق خواب نیز استفاده کنید. اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است؛ می‌توانید از وسایل و مبلمان کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب 3*4 نیز استفاده کنید.

اندازه اتاق خواب یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون آن است. اگر اتاق خواب کوچک است، باید از وسایل کوچک و جمع‌وجور استفاده کنید تا فضای اتاق را اشغال نکنند. اما در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، می‌توانید از وسایل بزرگ‌تر و متنوع‌تری استفاده کنید.

چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده با دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون داخلی مینیمال، یکی از پرطرفدارترین سبک‌های امروزی است؛ که می‌توان در محیط‌های مختلفی آن را به کار برد. همچنین، سبک مینیمال یکی از گزینه‌های مناسب برای اتاق خواب‌ها است. چرا که در این سبک، فضای مورد نظر شما ساده و به دور از شلوغی خواهد بود. اتاق خوابهای مینیمال، فضای خوبی برای استراحت و دوری از استرس و مشغله های روزمره را برای شما فراهم می‌کند.

در چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده به سبک مینیمال، بر سادگی و کاربردی بودن المان‌ها تأکید خواهد شد. برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری ساده خود، می‌توانید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. با این رنگ‌ها اتاق خواب شما ساده و بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ‌های کرم، سفید و یا خاکستری استفاده کنید.

تخت خواب، میز و صندلی مطالعه و همچنین سایر المان‌های ضروری در اتاق خواب خود را در طرح های ساده و ظریف انتخاب کنید. از لوازم جانبی و اکسسوری های کمتری استفاده کنید. لوازم جانبی اضافی می تواند فضای اتاق خواب شما را شلوغ و کوچک نشان دهد. تنها از چند مورد اکسسوری ساده و مینیمال استفاده کنید.

به عنوان یک ایده برای چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده، می‌توانید تختخواب را در مرکز اتاق قرار دهید. استفاده از یک میز ساده و کاربردی در کنار تخت برای چراغ خواب و لوازم ضروری شما می‌تواند مفید باشد. از یک کمد دیواری یا کمد لباس بزرگ برای ذخیره سازی استفاده کنید؛ این کار به شما کمک می کند تا فضای اتاق خود را آزاد کنید. همچنین، از یک فرش ساده و کم رنگ برای ایجاد یک ظاهر هماهنگ و یکپارچه در کف اتاق استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی؛ یک چیدمان اصیل

یکی از سبک های پرطرفدار استفاده از فرهنگ غنی و با اصالت همان کشور در دکوراسیون است. که منجر له شکل گیری فضایی اصیل، پویا و چشمگیر می‌شود. یکی از سبک های ترجیحی در بسیاری از خانه‌های ما دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی است. در این دکوراسیون تمامی عناصر و همچنین چیدمان در سبک و استایلی منحصر به فرد انتخاب و اجرا می‌شود.

در استفاده از اکسسوری ها به متراژ اتاق نیز توجه کنید؛ در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری با توجه به فضا چند اکسسوری مهم را انتخاب و به کار ببرید.

یکی از ویژگی‌های اصلی سبک کلاسیک، تقارن است. بنابراین، سعی کنید در چیدمان اکسسوری‌ها، از تقارن استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از دو آباژور یا دو مجسمه‌ی یکسان در دو طرف تخت خواب استفاده کنید. اکسسوری‌های قدیمی، اغلب با نقوش و الگوهای کلاسیک تزئین شده‌اند. بنابراین، سعی کنید از اکسسوری‌هایی با این نوع نقوش و الگوها استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از تابلو فرش‌های کلاسیک، بالش‌های با روکش‌های منبت‌کاری شده یا پرده‌های با نقش‌های گلدار استفاده کنید.

در اجرای سبک کلاسیک برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 می‌توانید از کاغذ دیواری های گل دار نیز استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها، تاثیر بسیاری در اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما دارد.

در نهایت، اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که در شرایط خوبی باشند. اکسسوری‌های قدیمی، اغلب کمی آسیب دیده‌اند. با این حال، سعی کنید اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که آسیب‌های جدی نداشته باشند.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه؛ چیدمانی رویایی به رنگ‌های روشن.

یکی از دکوراسیون های اتاق خواب که باید توجه ویژه ایی به آن داشته باشید؛ دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه است. در این سبک از دکوراسیون نیز، می ‌بایست روحیات و شخصیت دخترانه فرزندتان را در نظر داشته باشید. با توجه به روحیات و سلایق فردی او و همچنین سبک کلی دکوراسیون خانه، می‌توانید یک دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه زیبا و خلاق داشته باشید.

یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی دکوراسیون های اتاق خواب برای جنسیت و شخصیت های مختلف، توجه به رنگ مورد علاقه است. از رنگ مورد علاقه برای تم اصلی اتاق استفاده کنید. همچنین، با استفاده از موارد مورد علاقه، می‌توان اکسسوری های بسیاری را برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه در نظر گرفت. بنابراین، با توجه به رنگ و اکسسوری های مورد علاقه می توان فضایی کاملا شخصی و مطابق میل افراد را طراحی کرد.

به طور معمول، از رنگ های روشن همانند صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه استفاده می‌شود؛ این رنگ با روحیات لطیف و زیبای دختران سازگاری بیشتری دارد. افزودن بافت های لطیف، با طرح های مینیمال و گلدار برای پرده ها و روتختی نیز، شخصیت بیشتری به فضا می‌بخشد.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد؛ برای ورود عضو جدید خانواده.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، آماده سازی اتاق خواب برای ورود عضو جدیدی به خانواده است. اگر قصد طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد را دارید؛ می‌توانید با استفاده از جنسیت او تم و استایل اصلی اتاق خواب را انتخاب کنید.

گزینه های بسیاری برای طراحی و چیدمان اتاق خواب نوزاد وجود دارد؛ که با استفاده از آنها میتوانید فضایی جدید و زیبا را برای او آماده کنید. دکوراسیون اتاق خواب نوزاد اهمیت زیادی دارد؛ این محیط تأثیر زیادی بر احساس امنیت و آرامش آنها دارد.

از رنگ های روشن و ملایم برای دیوارها و وسایل استفاده کنید؛ تا اتاق را روشن و دلباز نشان دهد. رنگ های آبی، صورتی، سبز، زرد و سفید گزینه های خوبی برای اتاق نوزاد هستند. اطمینان حاصل کنید که اتاق نوزاد ایمن است. تختخواب باید محکم و ایمن باشد و از دور از پنجره ها و وسایل خطرناک قرار داشته باشد. همچنین، نورپردازی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد مهم است. از نورهای ملایم و آرامش بخش برای ایجاد فضایی آرام استفاده کنید.

می توانید با اضافه کردن ویژگی های اضافی به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد، آن را شخصی تر کنید. این ویژگی ها می تواند شامل کاغذهای دیواری، پرده ها، فرش ها و مبلمان باشد.

سخن پایانی

اتاق خواب فضایی خصوصی است که باید با توجه به نیازها و سلیقه شخصی شما طراحی شود. در این مقاله سعی کردیم نکاتی را برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 ارائه دهیم که می تواند؛ به شما در ایجاد فضایی زیبا و کاربردی کمک کند. البته در نهایت، تصمیم گیری نهایی با شماست. شما می توانید با توجه به سبک زندگی خود و وسایلی که در اختیار دارید، تغییراتی در ایده های ارائه شده ایجاد کنید. مهم این است که اتاق خوابی داشته باشید که از بودن در آن لذت ببرید.

منبع

https://decorchoob.com/blog/12-meter-bedroom-decoration

 

 

                                                                                             



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

طراحی اتاق خواب مدرن در سال های اخیر با توجه به تغییر سبک دکوراسیون و جنبه های مثبتی که این سبک از طراحی  به همراه دارد بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و موارد مختلفی از طراحی مدرن در ست های سرویس خواب به چشم می خورد. طراحی مدرن معطوف به بزرگ سالان نیست و شما می توانید از این سبک طراحی برای پسرانه و دخترانه  استفاده کنید. برای طراحی داخلی اتاق خواب مدرن باید نکاتی را مد نظر داشته باشید از جمله تخت خواب یک نفره ، کمد لباس، میز تحریر و میز آرایش که در ادامه ی مقاله این نکات را بررسی خواهیم کرد.

یکی از اصلی ترین بخش ها در منزل که اغلب توجه کمی به طراحی و سبک آن می شود اتاق خواب است، در حالی که اتاق خواب یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش ها در هر خانه است چرا که محلی برای استراحت و آرامش پس از یک روز سخت کاری به حساب می آید . باید از همه ی جهات راحت و آسوده باشد. به همین دلیل است که باید در هنگام طراحی به سبک دکوراسیون اتاق خواب توجه کنید.یکی از سبک های طراحی اتاق خواب، اتاق خواب دونفره مدرن است.

 سبک مدرن یکی از سبک های دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی اتاق خواب است که در اواسط قرن بیستم رواج پیدا کرده است. در سبک مدرن اساس بر استفاده از زیبایی بدون پیچیدگی است که سبب ایجاد تعریف جدیدی از طراحی شده است. اساس سبک مدرن در طراحی اتاق خواب تاکید بر الگو های معاصر، فرم های مرتبی و جریان یکدستی است که سبب ایجاد راحتی و آرامش در کنار زیبایی و شکیل بودن می شود.

طراحی اتاق خواب مدرن دخترانه

طراحی مدرن تنها به اتاق خواب دونفره محدود نمی شود و شما می تواند از این سبک برای طراحی اتاق خواب فرزندانتان نیز استفاده کنید. سبک های طراحی اتاق خواب مدرن بسیار گسترده هستند و شما می توانید به راحتی از انواع وسایل و رنگ های موجود در این سبک، موارد دلخواه را انتخاب کنید. سبک مدرن به دلیل طیف گسترده و انعطاف بالایی که دارد یکی از گزینه های خوب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به شمار می رود، طراحی اتاق خواب مدرن دخترانه از تم اتاق تا رنگ اتاق صد ها گزینه را برای شما فراهم می کند و شما می توانید با توجه به سلیقه ی فرزندتان اتاق را طراحی کنید سبک های کلاسیک و سنتی انتخاب مناسبی برای اتاق بچه ها نیستند.

در طراحی اتاق خواب مدرن دخترانه باید ترکیبی از مبلمان مدرن و وسایل هنری و ظریف و رنگ ها به گونه ای استفاده شوند که در عین شیک و زیبا بودن مکانی  راحت و آرامش بخش را برای کودکان ایجاد کنند. با توجه به اینکه بچه ها اغلب وقت شان را در اتاق خواب سپری می کنند آرام بخش بودن فضا تأثیر مثبتی در روحیه ی بچه ها دارد علاوه بر این با توجه به سن بچه ها می توان میزان وسایل موجود در اتاق را تغییر داد به عنوان مثال بچه های کوچک بیشتر از تخت خواب یک نفره، کمدو میز تحریر به فضا برای بازی نیاز دارند. البته در صورت تمایل برای خرید تخت خواب یک نفره کلیک کنید.

اگر خودتان قصد طراحی اتاق خواب مدرن دخترانه را دارید، می توانید از رنگ مورد علاقه فرزندتان البته در چارچوب رنگ های مناسب در این سبک استفاده کنید بهتر است از بین رنگ های آرامش بخش مثل آبی، سفید، کرم و صورتی کم رنگ یکی را انتخاب کنید ، همچنین می توانید به جای رنگ از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید ؛ کاغذ دیواری های شلوغ با طرح های بزرگ انتخاب مناسبی برای اتاق خواب کودک نیستند. کاغذ دیواری هایی که برای سبک مدرن استفاده می شوند عموماً ساده هستند و زرق و برق ندارند.

طراحی اتاق خواب مدرن پسرانه

یکی از سبک های محبوب برای طراحی اتاق خواب مدرن پسرانه استفاده از رو تختی و بالشت با طرح های زیگزاگی است، این طرح ها تلفیقی از رنگ سفید با رنگ های خنثی مانند طوسی هستند و فضای آرام بخشی را در اتاق ایجاد می کنند. استفاده از رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی در طراحی اتاق خواب پسرانه سبب تحریک سیستم عصبی می شود در نتیجه بچه ها عموماً پرخاشگر و زودتر عصبی می شوند. ترکیب رنگ آبی در کنار سفید یکی دیگر از انواع طراحی های اتاق مدرن پسرانه است با توجه به اینکه هر دو رنگ آرامش بخش هستند می توان از وسایل و تخت خواب یک نفره ترکیبی از دو رنگ در اتاق استفاده کرد علاوه بر این می توان از تابلوهایی مطابق با سلیقه ی بچه ها در اتاق استفاده کرد و ممنوعیتی در استفاده از تابلو وجود ندارد.  برای مشاهده قیمت تخت خواب یک نفره دکوچید کلیک کنید.

یکی از رنگ های دیگر که در اتاق خواب پسرانه به کار برده می شود رنگ زرد است رنگ زرد از دسته رنگ های آرامش بخش است و برای رفع افسردگی و اضطراب بهترین گزینه است. استفاده از این رنگ در اتاق خواب مدرن پسرانه تشنج فضا را کم می کند خصوصاً برای بچه هایی که در سنین مدرسه هستند و از فضای اتاق برای انجام دادن تکالیف استفاده می کنند. توجه داشته باشید که تمامی وسایل به کار رفته در اتاق خواب باید به صورتی باشند که با یکدیگر هارمونی و هم خوانی داشته باشند در غیر این صورت نمی توان سبک طراحی اتاق را مدرن دانست.اگر فرزندتان اهل مطالعه است می توانید از کتابخانه های سبک مدرن نیز در اتاق استفاده کنید.

در طراحی کف اتاق خواب های مدرن عموماً از کف پوش های چوبی استفاده میشود با توجه به اهمیت فرش در دکوراسیون خانه های ایرانی می توان با رعایت نکاتی که اشاره کردیم از فرش نیز در کف اتاق مدرن استفاده کرد. این مورد در طراحی مدرن ثابت است و نگرانی از بابت استفاده از فرش در اتاق کودکان وجود ندارد.

طراحی اتاق خواب مدرن دو نفره

اتاق خواب یکی از ضروری ترین بخش ها در خانه است و همه ی افراد باید در اتاق خواب خود احساس آرامش داشته باشند و از فضای کار و استرس روزانه به دور باشند،سبک مدرن می توان فضایی مناسب را در اتاق خواب ایجاد کند فضایی که به راحتی احساس آرامش را در اتاق ایجاد کند. یکی از سبک های رایج طراحی داخلی اتاق خواب مدرن استفاده از یک تخت کوتاه و دو پاتختی است؛ می توان برای تزئین اتاق از مجسمه استفاده کرد و برای آرامش بیشتر روی پاتختی ها آباژور قرار داد، در سبک مدرن می توان از فرش های متناسب با فضای اتاق نیز استفاده کرد فرش هایی که نه بزرگ و نه کوچک تر از معمول باشند. در سبک مدرن معمولاً از کاغذ دیواری در اتاق خواب استفاده می شود. به طور کلی برای داشتن اتاق مدرن دو نفره باید از المان های ساده و در عین حال شیک استفاده کنید تخت های بزرگ و سلطنتی، استفاده از میز های آرایش و میز کار و کتابخانه های بزرگ و شلوغ اصلاً در سبک مدرن قرار ندارند.

یکی از اصلی ترین قسمت ها در طراحی استفاده از تخت خواب مناسب و راحت است، یکی از اساسی ترین راه ها برای ایجاد آرامش و فضایی مناسب در اتاق خواب مدرن استفاده از تخت خواب مناسب است اما نباید از تأثیر سایر وسیله های در اتاق بر آرامش غافل شد. سایر وسایل موجود در اتاق و سبک و شکل ظاهری آن ها و حتی رنگ وسایل بر آرامش اتاق خواب تأثیر زیادی دارند.استفاده از گل و گیاه های آپارتمانی اگر فضای مناسبی در اختیار دارید یکی از ابزار آرامش در سبک مدرن هستند. به عنوان مثال باید به رنگ اتاق خواب یا کاغذ دیواری در زمان طراحی دقت کنید؛ رنگ غالبی که در طراحی داخلی مدرن به کار می رود رنگ سفید است، اما الزامی برای استفاده از این رنگ وجود ندارد و شما می توانید از رنگ های مختلف و کاغذ دیواری های متنوع استفاده کنید چرا که سبک مدرن سبکی انعطاف پذیر است.

استفاده از کمد و کشو های بزرگ و جادار یکی از انتخاب های خوب در اتاق های سبک مدرن هستند چرا که در این سبک باید تا حد توان از قرار دادن وسیله های زیاد در اتاق جلوگیری کرد هر چند که این مسئله به فضایی که در اختیار دارید وابسته است. یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر در طراحی داخلی اتاق خواب دونفره استفاده از آینه است شما می توانید از یک آینه قدی در اتاق خواب  استفاده کنید ، آینه هایی قد ی را حتی می توان به صورتی کشویی به درب کمد دیواری متصل کرد تا فضای کمتری در اتاق اشغال شود .

 

رنگ اتاق خواب مدرن

آیا احساس می کنید از نداشتن اتاق خواب مدرن عقب مانده اید؟ خوب، شما می توانید در مورد آن استرس نداشته باشید، زیرا در اینجا چند رنگ مدرن اتاق خواب فوق العاده وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. این ایده های اتاق خواب به شما کمک می کند تا با روند فعلی به روز بمانید.

سفید بی انتها

چیزی که واقعاً قدیمی نمی شود سفید است. دیوارهای اتاق خواب خود را سفید رنگ کنید و پرده ها، ملحفه ها و مبلمان را نیز سفید رنگ کنید. برای دکور، تخته سر، فرش و روبالشی، می‌توانید رنگ‌های خاکستری، آبی روشن یا حتی کرم را انتخاب کنید.

رنگ خاکستری

انتخاب رنگ خاکستری کم رنگ برای دیوارها می تواند کل اتاق خواب را مدرن جلوه دهد. می توانید به سراغ دکورهای سفید یا مشکی، روبالشی و ملحفه بروید. مبلمان می تواند در سایه های روشن تر از چوب باشد. این مطمئنا اتاق را بسیار شیک نشان می دهد. شما می توانید یک فرش طرح دار به رنگ طوسی و سفید انتخاب کنید.

آبی روشن برای آرامش

آیا می خواهید اتاق خواب شما مدرن و در عین حال آرام باشد؟ رنگ آبی روشن را برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب خود انتخاب کنید. شما می توانید رنگ های ساده ای را برای مبلمان، تخت، دکور، پرده، فرش و روبالشی خود انتخاب کنید. سعی کنید بیش از دو ترکیب رنگ را برای آن نگه ندارید، در غیر این صورت ممکن است در این کار زیاده روی کنید. این می تواند برای فضای تجاری عالی باشد.

بنفش پاستلی برای ظاهری رویایی

رنگ های پاستلی گزینه جدید رنگ در ترند هستند. اگر آن را به درستی انجام دهید، اتاق خواب شما را شیک و مدرن می کند. می توانید رنگ بنفش پاستلی را برای دیوارها انتخاب کنید که در تضاد با سفید یا خاکستری است و مبلمان، دکوراسیون و سایر اکسسوری ها را به رنگ خاکستری، بنفش یا سفید انتخاب کنید.

سقف اتاق خواب مدرن

داشتن طراحی سقف فوق العاده مدرن در اتاق خواب بسیار مفید است و هر شب احساس خوشایندی خواهید داشت که به استراحت راحت شما کمک می کند. اگر می خواهید چیزی را در اتاق خواب یکنواخت خود تغییر دهید.

کمد اتاق خواب مدرن

زیبایی اتاق خواب تنها به دلیل تزئین و طراحی آن نیست. کمدها زیبایی به اتاق خواب می دهند. آنها فضای بیشتری را برای نگهداری اقلام بزرگ و کوچک مانند لباس، ملحفه، پرده و غیره به صورت سازمان یافته می دهند.

منبع:

https://decochid.com/blog/طراحی-اتاق-خواب-مدرن



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

یکی از بخش های اصلی طراحی دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خوابه. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید نکانی را رعایت کرد که باعث حس آرامش و راحتی در اتاق بشه. از جمله نوع چیدمان وسائل و انتخاب رنگ دیوار و . بعد از پایان یک روز هر کسی نیاز به استراحت دارد و باید به فکر کیفیت خواب و استراحتمون باشیم. اکثراً اتاق خواب جایی برای خواب و استراحت، مطالعه و درس خواندن، قرارگیری وسائل و است.یکی از جنبه‌های مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب درب مناسب است. درب اتاق خواب نه تنها باید از نظر زیبایی شناختی با دکوراسیون کلی اتاق هماهنگ باشد، بلکه باید از نظر عملکردی نیز به گونه‌ای باشد که حریم خصوصی و آرامش ساکنین اتاق را تأمین کند. انتخاب دربی با طراحی مناسب و متناسب با سبک دکوراسیون اتاق خواب، می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و آرام داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق به توجه رده سنی افراد متفاوت می‌شود. کودکان محیطی رنگی و شاد رو دوست دارند و همینطور نسبت به دختر یا پسر بودن سلیقه ها متفاوت می‌شود. بعضی‌ها چیدمان مدرن و یا سنتی رو میپسندن. به هر حال دکوراسیون اتاق باید به گونه‌ای باشد که فرد احساس راحتی و امنیت و آرامش کند.

در ادامه تعدادی از مدل های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه رو براتون آوردیم:

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

نوبتی هم باشه نوبت دیدن مدل های دکوراسیون اتاق خواب پسرانه است

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

به مرور زمان چیدمان اتاق خواب ها متفاوت شده ولی همچنان سبک ایرانی طرفدارهای خودش رو دارد. معمولاً در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی از فرش استفاده می کنند. در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب ساده و مدرن ایرانی رو می‌بینیم:

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی با رنگ آبی برای دیوارها

اتاق خواب شیک ایرانی لاکچری و با شکوه

دکوراسیون اتاق خواب ساده با سرویس چوب سفید

اتاق خواب ایرانی با پنجره‌های کشیده و بلند با چیدمانی فوق‌العاده شیک

چیدمان اتاق خواب با تخت های ساده و پارچه‌ های به سبک ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن زندگی آپارتمان نشینی، رفته رفته فضای خونه‌ها کوچک‌تر شده و به دنبال اون اتاق خواب‌هایی کوچک که ممکنه تمام وسائل در آن قرار نگیرند. طراحی برای فضاهای کوچک به راحتی قابل انجامه به طوری که تختخواب کمجا نصب می‌شود و به راحتی جمع میشه و موقع استفاده فقط در فضای اتاق قرار می گیره.

بریم که چندتا مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک ببینیم:

دکوراسیون اتاق کوچک با رنگ بندی جالب که البته جای لپ تاپ یا کامپیوتر توش خالیه

چیدمان اتاق خواب کمجا که در دو طرف تخت شلف و میزتحریر کوچکی در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون اتاق خواب کمجا ام‌دی‌اف

اتاق خواب کمجا با کمد دیواری درب ریلی

دکوراسیون اتاق خواب کمجا، اتاقی بدون درب

طرح اتاق خواب کمجا با طراحی کاربرددی و زیبا

مدل اتاق خواب کمجا که در کنارش کمد دیواری اجرا شده است.

دکوراسیون اتاق کمجا با دو تختخواب

طراحی اتاق خواب با تختخواب کمجا

مدل دکوراسیون اتاق خواب کمجا

اتاق خواب کمجا با طراحی عالی و شیک

مدل طراحی اتاق خواب کمجا به طوری که میز در زیر تخت قرار می‌گیرد.

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

هرچقدر محیط استراحت افراد ساده‌تر و خلوت تر باشه از لحاظ ذهنی باعث آرامش بیشتری میشه. سعی کنید از رنگ‌های خنثی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. حتی الامکان رنگ تیره زیاد به کار نبرید، رعایت تمام این موارد در روحیه تأثیر بسزایی دارد. در ادامه مطالب چند نمونه عکس از دکوراسیون اتاق ساده و شیک رو برای ایده گرفتن براتون آوردیم:

دکوراسیون اتاق خواب خلوت با چیدمان ساده

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و شیک

چیدمان اتاق خواب چوبی

اتاق خواب ساده و شیک با پنجره ای بزرگ و چوبی که نور محیط خیل خوب با نور طبیعی روشن می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب با دکوری سرتاسری بالای تخت و آینه‌ی بزرگ دیواری

اتاق خواب کلاسیک با تم کرم رنگ

دکوراسیون اتاق خواب شیک با رنگ خنثی طوسی که برای داشتن آرامش در اتاق خیلی مناسبه.

دکوراسیون اتاق با چیدمان کاناپه و میز وصندلی

 چیدمان اتاق خواب همراه با تخت نوزاد

دکوراسیون داخلی اتاق خواب که بیشتر شبیه اتاق‌های هتل طراحی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب با تم رنگی سفید و طوسی

چیدمان داخلی اتاق خواب بزرگ با کمد دیواری شیک و جادار

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ساده

چیدمان اتاق خواب با ترکیب رنگ آرامش‌بخش سبز و سفید

دکوراسیون داخلی اتاق که با توجه به طراحی داخلی جای تخت خیلی مناسب نیست و بهتر بود جلوی پنجره گرفته نمیشد.

دکوراسیون اتاق خواب بسیار خاص و جذاب با امکانات کامل

دکوراسیون داخلی اتاق با کمد دیواری هایگلاس و ترکیب رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر

طراحی داخلی اتاق خواب با ترکیب رنگ طوسی

دکوراسیون اتاق خواب هنری

دختران و پسران جوان با توجه به روحیات و سلیقه‌اشون دوست دارند اتاقشون رو دیزاین و طراحی کنند. اتاق خوابشون رو منطقه اختصاصی خودشون می‌دونند و ممکنه طرح‌هایی رو پیاده کنند که خیلی عامه پسند نباشه.. حالا با هم در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب هنری رو می‌بینیم

دکوراسیون اتاق خواب هنری با طرح دیوار رنگی

دکوراسیون اتاق هنری با ترکیب رنگ زرد و سبز

طراحی چیدمان اتاق خواب با نصب استیکر روی دیوار

دکوراسیون اتاق کودک همراه با طرح‌های شاد

دکوراسیون اتاق خواب کوچک که بهتر بود نسبت به فضای کم خلوت تر چیدمان میشد.

مدل دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب با تم رنگی سفید و صورتی

عکس اتاق خواب با دیزاین شلوغ و پر از وسائل

دکوراسیون اتاق خواب با دربی که به بیرون و  فضای سبز باز می‌شود.

اتاق خواب با دیوار جداکننده شیشه‌ای و چوبی

طراحی اتاق خواب با سقف شیبدار و چیدمانی زیبا

 

منبع:

https://salamsakhteman.com/blog/دکوراسیون-اتاق-خواب/

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

داشتن ایده مناسب برای مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک، دیزاین اتاق خواب کوچک دخترانه و پسرانه از آن دست کارهای سخت در چیدمان منزل است. چر.3ا که در سال‌ها اخیر به دلایل مختلف متراژ خانه‌ ها و به تبع اتاق خواب‌ ها کوچک‌ تر شده‌ است. بنابراین مثل گذشته نمی‌توان لوازم زیادی را درون اتاق خواب‌ها جای داد؛ و همین موضوع باعث نگرانی و کلافگی بسیاری از آدم‌ها شده‌است! اگر شما هم هنوز نمی‌دانید که برای دیزاین اتاق‌ خواب‌هایتان چه باید بکنید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با انواع طرح دکوراسیون اتاق خواب کوچک آشنا شوید و از آن‌ها ایده بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک چه تفاوتی با اتاق خواب بزرگ دارد ؟ دکوراسیون اتاق خواب

برای آشنایی با طراحی اتاق خواب کوچک دونفره یا همان دکوراسیون اتاق خواب کوچک دونفره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مهم‌ترین تفاوت اتق خواب‌های کوچک با اتاق خواب‌های بزرگ در تعداد و اندازه فیزیکی لوازمی است که درون آن‌ها قرار می‌دهید. با صرف نظر از محدودیت بودجه مالی، قاعدتا هنگام خرید لوازم برای دیزاین یک اتاق خواب بزرگ محدودیتی قائل نمی‌شوید. درحالی‌که هنگام انتخاب لوازم برای دیزاین اتاق خواب کوچک، دقت و وسواس بیش‌تری به خرج می‌دهید تا فضای زیادی در اتاق اشغال نشود. در ادامه نمونه دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک را خواهیم دید.

8 نکته برای بهترین طراحی و مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک

به‌طور عمومی چند نکته بسیار مهم در طراحی اتاق خواب کوچک و دکوراسیون اتاق خواب کوچک وجود دارد؛ که بهتراست به آن‌ها توجه کنید:

1.        کل اتاق را فرش نکنید! درصورت داشتن کف‌پوش مناسب اتاق، حتما از زیبایی آن استفاده کنید و روی آن را با فرش نپوشانید؛ درغیراین‌صورت، همه‌جای اتاق را موکت کنید تا فضا بازتر دیده‌شود.

2.        تا حد امکان از قراردادن انواع اکسسوری‌ها مانند آباژور، روی زمین خودداری کنید؛ بهتر‌است از نوع دیواری آن‌ها استفاده نمایید.

3.        برای دیوارها به‌جای استفاده از رنگ‌ها یا دیوارپوش‌های تیره، از رنگ یا دیوارپوش روشن استفاده کنید.

4.        خوب است به‌جای تخت خواب‌های بزرگ، از تخت ‌خواب‌های کوچک‌تر و کم‌جا استفاده کنید.

5.        می‌توانید به‌جای قراردادن کتاب‌ها در یک کتابخانه ایستاده، آن‌ها را در شلف‌های دیواری بچینید.

6.        سعی کنید پردهایی را انتخاب کنید که هم رنگ‌شان روشن‌تر باشد و هم ساده‌تر باشند؛ تا فضا را بزرگ‌تر نشان بدهند.

7.        به‌جای لوسترهایی با طراحی کلاسیک و شلوغ، یک لوستر مدرن و ساده در ابعاد نه چندان بزرگ استفاده کنید.

8.        فراموش نکنید که هرچقدر دکوراسیون اتاق خواب کوچک ساده‌تر و مینیمال‌تر باشد، نمای بهتری خواهد داشت.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک بزرگسال

از مهم‌ترین لوازم اولیه برای دکوراسیون اتاق خواب بزرگسالان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

          تخت خواب

          کمد یا رگال لباس

          میز و صندلی کار

          کتابخانه

که در تصاویر زیر به‌صورت مختصر درمورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

برای بهینه‌سازی فضا از تخت خوابی استفاده کنید که ارتفاع بیش‌تری دارد؛ تا بشود از فضای زیر تخت برای قراردادن میز و صندلی کار یا حتی کتابخانه و رگال لباس‌ها بهره برد. پیشنهاد می‌کنیم اگر متراژ اتاق خواب‌تان خیلی کم است، و کمد دیواری هم ندارد، به‌جای یک کمدایستاده از رگال‌های ساده و مینیمال برای لباس‌هایتان استفاده کنید.

گاهی دل‌تان می‌خواهد در دکوراسیون اتاق خواب کوچک یک فرد بزرگسال، فضایی حتی کوچک برای نشستن داشته‎‌باشید؛ طوری‌که اتاق خواب زیاد هم اشغال نشود؛ در چنین وضعیتی می‌توانید یک مبل تخت‌خواب‌شو رو انتخاب کنید. تا موقع استراحت یک تخت خواب گرم و نرم داشته‌باشید و در مواقع نیاز یک مبل شیک و مرتب!

درضمن فراموش نکنید که به منظور ایجاد فضای مطالعه یا کار، میز و صندلی‌ های ساده و کم‌جا را انتخاب کنید. درباره انواع دکوراسیون داخلی در مقاله اختصاصی آن بخوانید. اگر به هر دلیلی دوست ندارید که فضای کار و مطالعه‌تان مختلط با فضای استراحت‌تان باشد، می‌توانید از انواع جداکننده برای تفکیک این دو فضا کمک بگیرید. فقط دقت کنید که این جداکننده نباید ضخامت خیلی زیادی داشته‌باشد؛ در غیراین‌صورت ممکن است خود جداکننده بخش زیادی از اتاق خواب کوچک را اشغال کند. عناصر جداکننده می‌توانند انواع پاراوان، شیشه ‌های مات، دیوارهای پیش‌ساخته، انواع پرده و . باشند. حتی می‌توان از آن‎‌ها برای تفکیک فضای حمام و سرویس بهداشتی با اتاق خواب استفاده کرد.

دکوراسیون اتاق خواب یک نفره کوچک

اگر به دنبال دیزاین اتاق خواب یک نفره کوچک هستید، باید بگوییم که کار شما بسیار راحت‌تر از دیگران خواهدبود! شنیده‌اید که می‌گویند همیشه و همه‌جا برای یک نفر جا هست؟ ما هم باید به شما بگوییم که معمولا دکوراسیون اتاق خواب یک‌ نفره بسیار ساده‌تر از اتاق خواب‌های دیگر است. به‌عنوان مثال به تصاویر زیر و نکات ذکرشده برای هرکدام توجه کنید:

اگر فضایی خارج از اتاق خواب کوچک‌‌تان را به محل مطالعه یا کار اختصاص داده‌اید، تنها یک تخت خواب و کمد یا رگالی برای سازماندهی لباس‌هایتان کافی به‌نظر می‌رسد! شاید کمی عجیب و بیش‌ازحد ساده به نظر برسد، اما موقع طراحی دکوراسیون اتاق خواب یک نفره کوچک‌تان متوجه می‌شوید که چه فضایی از اتاق خواب‌تان اشغال می‌شود!

دکوراسیون اتاق خواب کوچک عروس

برای پیدا کردن ایده مدل دکوراسیون اتاق خواب کوچک عروس به تصاویر زیر و نکات هرکدام خوب دقت کنید:

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، یکی از بهترین روش‌های بهینه‌سازی اتاق خواب کوچک عروس، انتخاب یک تخت خواب ساده و کم‌جاست. تخت خواب عضو اصلی و جدانشدنی اتاق خواب عروس است؛ به‌هیچ عنوان به فکر حذف آن نیافتید! درعوض بهتر است به‌جای انتخاب تخت خواب‌های بزرگ و جاگیر، یک تخت خواب ساده و جمع‌وجور تهیه کنید.

اگر میخواهید درمورد شیر شاوری بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مزایای شیر شاوری را مطالعه کنید.

برای جداکردن محل استراحت (تخت خواب) از محل مطالعه یا کار (میز و صندلی) در دکوراسیون اتاق خواب کوچک عروس، می‌شود یه پرده زیبا و هماهنگ با تم رنگی اتاق خواب نصب کرد. از دیگر روش‌های بهینه‌سازی دکوراسیون اتاق خواب کوچک عروس، انتخاب تخت خوابی است که سطح زیر آن خالی است! به این ترتیب می‌توان بعضی از لوازم اضافه را زیر آن جا داد؛ البته توجه داشته‌باشید که چیدمان این لوازم طوری باشد که از دید هر بیننده‌ای پنهان بماند؛ وگرنه محیط اتاق را شلوغ و بی‌نظم نشان می‌دهد.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک ایرانی

یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون اتاق خواب کوچک ایرانی استفاده از قالیچه‌های کوچک با طرح‌های اصیل ایرانی است. همین‌طور می‌توان از اکسسوری‌های کوچک سفالی یا سرامیکی هم در بعضی نقاط اتاق خواب یا کنار پنجره استفاده کرد.

به‌کارگیری طرح‌های اسلیمی در سرویس خواب و پرده اتاق هم می‌تواند ایده جالبی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک نوجوان

ممکن است کار دکوراسیون اتاق خواب کوچک نوجوان کمی سخت‌تر به نظر برسد. اما اصلا نگران نباشید. در اتاق خواب یک نوجوان فقط کافی است که از هر فضایی حداکثر بهره را ببرید. به‌این‌ترتیب کار دیزاین اتاق خواب کوچک نوجوان نه تنها سخت نیست، بلکه لذت‌بخش هم می‌شود.

شما می‌توانید مانند عکس بالا، با چیدن چند کوسن یا بالش بزرگ روی تخت خواب، آن را تبدیل به یک مبل راحتی بی‌نقص کنید؛ با این حساب هم تخت خواب در اتاق دارید و هم یک مبل راحتی برای دورهمی‌های دوستانه و خودمانی یک نوجوان و دوستانش. می‌توانید به کمک شلف‌های دیواری فضای بیش‌تری در دیزاین اتاق خواب کوچک یک نوجوان ایجاد کنید تا محیط منظم‌تر به نظر برسد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ایده دکوراسیون پذیرایی را نیز حتما مطالعه نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اتاق پذیرایی تان را دیزاین کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک دو نفره

اگر با خواهر یا برادرتان، دوست یا همکلاسی‌تان هم‌اتاق هستید، این بخش از مقاله مخصوص شماست:

برای استفاده بهینه از محیط در دکوراسیون اتاق خواب کوچک دو نفره، درصورت خالی بودن فضا، حتما آن را با عنصری مهم پر کنید. فرقی ندارد که این عنصر مهم میز مطالعه یا کار باشد، و یا یک کمد یا رگال لباس.

با رو‌به‌روی هم قراردادن تخت خواب‌ها می‌توانید فضای کوچک اتاق خوب دو نفره را کمی بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهید. تخت خواب‌های کشویی نیز می‌توانند کمک زیادی در دیزاین کردن اتاق خواب کوچک دو نفره شما بکنند. با این حساب اتاق مرتب‌تر هم دیده‌می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک دخترانه

برای بهترین چیدمان اتاق خواب کوچک دخترانه جوان کافی است به نکات زیر توجه کنید:سعی کنید تم رنگی اتاق خواب دخترانه را روشن انتخاب کنید. این موضوع باعث می‌شود محیط اتاق دلبازتر و بزرگ‌تر از حد واقعی خودش به چشم بیاید. برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می‌توانید همه‌چیز را در یک ردیف قراردهید. یعنی نیازی نیست که تمام لوازم دورتادور اتاق خواب کوچک دخترانه شما چیده شوند.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک پسرانه

با رعایت نکات زیر در دیزان و دکوراسیون اتاق خواب کوچک پسرانه دیگر اتاق خواب‌تان کوچک و کم‌جا دیده نمی‌شود:

به جای استفاده از یک تخت خواب بزرگ و جاگیر، پیشنهاد می‌کنیم از یک تخت خواب ساده و کم‌جا استفاده کنید.

در یک اتاق خواب کوچک پسرانه هم می‌توان همه‌چیز را در یک ردیف چید، تا همیشه محیط مرتب و منظم به نظر برسد. شما هم اگر پیشنهاد یا ایده‌ای برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و دکوراسیون اتاق کوچک دخترانه دارید، در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

منبع:

https://www.golzarhome.com/دکوراسیون-اتاق-خواب-کوچک

 

 

 

           



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب از چند جهت اهمیت دارد اما مهمترین دلیل این است که محل کسب آرامش در خانه مربوط به همین قسمت است به همین خاطر امروزه افراد بهای بسیاری را به دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

یکی از مواردی که با توجه به سلیقه افراد و ترند و مد، روز به روز در حال تغییر است طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است که باید با علم روز انجام شود بنابراین در انجام این کار باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

ما در این مقاله از ایملک شما را با دکوراسیون اتاق خواب، المان ها و انواع مدل دکوراسیون اتاق خواب آشنا می کنیم همراه ما باشید تا به روز ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم. در پایان نیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

اتاق از جمله مهمترین بخش های یک خانه است که افراد بخش کثیری از تایم خود را در آنجا می گذرانند؛ چرا که برای استراحت، مطالعه، بازی و اتاق بهترین فضا محسوب می شود به همین خاطر طراحی دکوراسیون اتاق از مهمترین فرایند هاست.

امروزه هدف از ایجاد دکوراسیون داخلی ایجاد هماهنگی و کاربردی تر کردن فضا است؛ زیرا هماهنگی بین المان ها موجب آرامش بیشتر در اتاق می شود و کاربردی تر کردن آن یعنی خرید وسایلی که به کار می آیند و جاگیر نیستند.

امروزه مدل های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون اتاق وجود دارد که نشان می دهد که با توجه به سلیقه افراد مدل های بسیاری وجود دارد که پاسخگوی نیاز همه ی افراد با هر سلیقه ای است.

دکوراسیون اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر به عنوان اتاق خواب اصلی و شکیل خانه نیاز به یک طراحی و اجرای جذاب و کاربردی دارد، اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب در خانه است به همین خاطر باید برای آن یک طراحی و دیزاین لوکس و جدید انجام داد تا این طراحی دکوراسیون بیشتر به چشم بیاید.

دکوراسیون اتاق خواب مستر باید به گونه ای طراحی شود که رفت و آمد برای تمامی افراد آسان باشد و هیچکس برای رفت و آمد در این اتاق خواب به مشکل نخورد بنابراین باید تمامی المان های آن را به صورت کاملا تخصصی و کاربردی در کنار یکدیگر قرار دهید.

در اتاق خواب مستر المان های بسیار زیادی قرار می گیرند که این المان ها طبق اصول و قوانینی کنار یکدیگر قرار گرفته و موجب زیبایی و جذابیت اتاق خواب مستر می شوند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

معمولا خانم ها و به خصوص دختران توجه زیادی به وسایل خود دارند و برای زیبایی هر چه بیشتر محیط اطراف خود تلاش زیادی می کنند تا مطابق مد و سلیقه خود بهترین المان ها و طراحی ها را برای دکوراسیون اتاق خواب انجام دهند

اولین قدم برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه انتخاب سبک مناسب است که مطابق سلیقه افراد انتخاب می شوند و سپس انتخاب رنگ است؛ رنگ های ملایم و ملیح مناسب ترین رنگ ها برای اتاق خواب دختران است.

در کنار تخت خواب، وجود یک میز تحریر و کتابخانه برای هر اتاقی ضروری است تا افراد بدانند که محلی برای مطالعه و یادداشت در اتاق خود دارند؛ حتما نیاز نیست که از کتابخانه های بزرگ استفاده کنید امروزه طرح های زیبایی برای کتابخانه های کوچک وجود دارد که قیمت های آن هم بسیار مناسب است.

خرید سرویس خواب متناسب با سن افراد و جثه ی آنها انجام می شود و خرید پرده نیز متناسب با رنگ تخت خواب صورت می گیرد زیرا باید هماهنگی بین اجزا وجود داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کمی ساده تر از اتاق خواب دخترانه است و فقط کافی است کمی شور و هیجان را به فضای اتاق انتقال دهید. شما می توانید با ترکیب برخی المان ها و ایجاد هماهنگی بین آنها با القای حس خوب از طریق طراحی دکوراسیون اتاق بهترین ها را پدید آورید.

اگر پسر شما در سنین پایینی قرار دارد و علاقه مند به این هستید که مدام سرویس خواب را تغییر دهید بهتر است دیوار ها را با رنگ های ساده و کاغذ دیواری های ساده طراحی کنید تا هر زمان که خواستید فقط اقدام به تعویض وسایل کنید.

رنگ های قرمز، آبی، زرد، طوسی و سفید بیشترین کاربرد را در اتاق خواب های پسرانه دارند و در اکثر اوقات افراد وقتی به سمت خرید وسایل می روند این رنگ ها را انتخاب می کنند.

کتابخانه، میز تحریر، وسایل ورزشی، بازی های هیجانی، توپ های بزرگ و کوچک، چراغ مطالعه و از جمله اجزای ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه است که توصیه می شود با توجه به روحیات فرزند خریداری شود.

دکوراسیون اتاق خواب کودک

برای طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب کودک باید بگونه ای عمل کنید که این طراحی کاملا آرامش بخش و زیبا باشد و به جای تجملات باید بیشتر به فکر راحتی کودک خود باشید و از خرید تجهیزات و المان های جاگیر و خطرناک که زیبای هستند ولی مناسب دکوراسیون اتاق خواب کودک نیستند خودداری کنید.

برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب کودک بیشتر به چشم بیاید بهتر است به سراغ المان های رنگ روشن بروید و از خرید متریال و المان هایی که رنگ های جیغ و آزار دهنده ای دارند خودداری کنید زیرا دکوراسیون اتاق خواب کودک نیاز به آرامش دارد و باید این آرامش از طریق طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک به چشم بیاید.

برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب کودک بیشتر به چشم بیاید و زیباتر باشد بهتر است کاغذ دیواری هایی را تهیه کنید که طرح و نقش دلنشین با رنگ های ملایم داشته باشند یا به سراغ رنگ های خنثی برای نقاشی دیوار بروید، برای کفپوش نیز بهتر است اگر کف پارکت نیست و حس می کنید کف اتاق خواب لیز است یک فرش یا موکت مناسب برای آن تهیه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب عروس

برای طراحی و اجرای بهترین دکوراسیون اتاق خواب عروس باید به فاکتور های بسیاری توجه نمایید از جمله این فاکتورها می توانیم به نورپردازی اتاق خواب، انتخاب بهترین رنگ برای خرید المان ها، بهترین دیوارپوش، بهترین نوع سقف، کفپوش باکیفیت، آینه کاری، پرده و که طراحی و دیزاین هر یک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بین عناصر و تجهیزات اتاق خواب باید تناسب ایجاد شود بنابراین برای طراحی و اجرای اتاق خواب ضروری است که بین المان های آن یک تناسب و هماهنگی خوبی ایجاد کنید تا این طراحی حس گرمی و صمیمیت را انتقال دهد و فقط یک طراحی خشک و سرد نباشد تا به مرور زمان افراد از اتاق خواب خود خسته نشوند.

سعی کنید که اتاق خوابی را برای اتاق عروس در نظر بگیرید که دارای پنجره باشد زیرا نور طبیعی باید به داخل بتابد اما اگر نور طبیعی وجود نداشت باید تمرکز خود را بر روی نورپردازی مصنوعی بگذارید و سعی کنید بهترین نورپردازی را برای آن انجام دهید تا تمامی المان ها به واسطه این نورپردازی بهتر نمایان شوند.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک کمی نیاز به دقت دارد چرا که شما باید از کمترین فضا بیشترین استفاده را کنید بنابراین این کار تنها در صورتی موفقیت آمیز است که با تخصص نسبت به این حوزه انجام شود.

رنگ ها اصلی ترین نقش را در دکوراسیون اتاق خواب کوچک دارند زیرا اگر به درستی انتخاب شوند فضا را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می دهند؛ رنگ های روشن مثل سفید و طوسی بیشترین کاربرد را دارند.

یکی از بهترین ترفندها که باعث می شود فضای بسیاری را در اختیار داشته باشید استفاده از مبل تختخوابشو است در این حالت شما هم مبل و هم تخت خواب را در اختیار دارید .

از قفسه های عمودی و و تخت هایی که در کنار آنها کشو دارد استفاده کنید تا بیشترین فضا را در اختیار داشته باشید.

از دیگر موارد که در اتاق خواب کوچک دیده می شوند:

          نورپردازی خوب

          استفاده از آینه های قدی

          استفاده از فضای زیر تخت

          میز تحریر تاشو

          شلف دیواری

          انتخاب رنگ های دلباز برای وسایل

          قفسه های عمودی برای دکوری ها و لباس ها

          و

مدل اتاق خواب

اتاق خواب نیز مانند هر چیز دیگری دارای انواع مختلفی است، سبک های متفاوت دکوراسیون اتاق خواب دست افراد را در انتخاب باز گذاشته است چرا که این سبک ها پاسخگوی نیاز افراد و ایده آل های آنان است.

اتاق خواب محل کسب آرامش و استراحت در خانه است بنابراین نباید به فکر تزیینات لاکچری و خرید وسایل زینتی باشید زیرا مهم راحتی افراد است بنابراین سبکی را انتخاب کنید که در خرید وسایل بتوانید راحت ترین آنها را انتخاب کنید.

در ادامه دو سبک رایج دکوراسیون اتاق خواب را معرفی می کنیم و به توضیح هر یک می پردازیم تا با ذهنیت کامل از آنها به سمت انتخاب سبک مورد نظر بروید؛ دانستن این نکات خیال افراد را از انتخاب دکوراسیون داخلی در تهران راحت می کند.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن همانطور که از اسم آن پیداست با المان ها و متدهای جدید طراحی و اجرا می شود و بهره مندی از طرح های جدید مهمترین اصل این کار است.

نورپردازی در سبک مدرن حائز اهمیت است امروزه نورهای مدرن و جدید ساخته شده اند که دوام بالایی دارند و افراد با استفاده از آنها می توانند علاوه بر ایجاد نور مناسب در فضا زیبایی آن را بیشتر از قبل کنند.

طرح های هندسی کاربردهای فراوانی در سبک مدرن دارند و بیشتر وسایل و المان ها توسط اشکال هندسی تهیه و طراحی می شوند؛ طراحی بدین شکل سرگرم کننده و جذاب تر می شود.

استفاده از چوب در سبک مدرن بسیار رایج است و حس خوبی را در محیط ایجاد می کند که باعث آرامش بخشی در فضا می شود بنابراین استفاده از چوب را در خانه فراموش نکنید.

آباژور، ریسه نور، دیوارکوب، قاب عکس های کوچک و نامنظم بر روی دیوار و از جمله المان های زیبا در اتاق خواب مدرن هستند که می توانید از آنها بهره مند شوید.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

به اتاق خوابی کلاسیک می گویند که در آن از المان های قدیمی استفاده شود؛ اما منظور از المان های قدیمی این نیست که به دنبال وسیله های قدیمی و خرید آنها باشید بلکه هدف خرید وسایل جدید ولی به سبک کلاسیک است.

اتاق خواب کلاسیک کمی تجملاتی تر از بقیه سبک هاست و کمی هم نیاز به هزینه بیشتر دارد اما به قدری این سبک زیباست که اصلا هزینه های آن مانع انتخاب این سبک نمی شوند.

رنگ اتاق خواب کلاسیک از جمله موارد چشمگیر است؛ اکثر اتاق خواب هایی که به سبک کلاسیک هستند به رنگ های کرم، قهوه ای، طلایی دیده می شوند.

سرویس خواب چوبی و سلطنتی و استفاده از دکوری های پر زرق و برق و چشمگیر از دیگر المان های پرکاربرد در سبک کلاسیک است.

اگر انتخاب شما هم سبک کلاسیک است باید بتوانید با شلوغی و وسایل پر زرق و برق و جاگیر کنار بیاید

بهترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب

برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب بیشتر به چشم بیاید و شاهد تغییرات اساسی تری باشید ضروری است که از ایده های جدید بهره مند شوید و سعی کنید با توجه به استانداردهای این طراحی اقدام کنید.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب باید یک هارمونی خوب ایجاد کنید این هارمونی زمانی ایجاد می شود که بین سرویس خواب و پرده ها تناسب رنگی خوبی ایجاد شود. انتخاب رنگ های ملایم و روشن بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب است که زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر می کند.

پرده نقش بسزایی بر روی دکوراسیون اتاق خواب می گذارد به همین خاطر توصیه می کنیم که یک نوع پرده زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید. امروزه طراحی و دوخت پرده های مدل پانچ با پارچه های حریر یا مخمل بیشترین تقاضا را در بازار دارند زیرا این نوع پرده ها زیبایی بی نظیری دارند.

استفاده از چراغ خواب به عنوان یکی از المان های شیک و جذاب برای هر اتاق خواب نیاز است به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر فضای کافی برای این المان دارید حتما نمونه ای از آن را تهیه کنید.

آینه کاری دیوار و درب کمد موجب می شود تا فضا روشن تر و دلبازتر باشد به همین خاطر امروزه آینه کاری بسیار به چشم می آید و برای افراد جذاب است. البته برای آینه کاری این نکته را یادآور می شویم که آینه نباید مقابل تخت خواب قرار گیرد.

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری

افرادی که به دنبال تجملات هستند و میخواهند المان های لوکس را جایگزین المان های ساده کنند باید به سراغ طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب لاکچری بروند زیرا این طراحی و دیزاین بسیار طرفدار تجملات و شلوغی است و مناسب افرادی است که علاقه مند به تجملات و المان های لاکچری هستند.

طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب لاکچری نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد زیرا شما باید به جای سادگی به سمت پر کردن فضا و المان های قیمتی بروید.

المان های اصلی در دکوراسیون اتاق خواب

المان های بسیاری وجود دارد که در اتاق خواب دیده می شوند که دکوراسیون اتاق خواب توسط همین المان ها شکل و شمایل زیباتری می گیرد بنابراین به توضیح و نکات استفاده از آنها می پردازیم.

توجه کنید که هدف استفاده درست از المان هاست و باید المان هایی را خریدارید کنید که کاربردی باشند و در جایگذاری و چیدمان آنها هم هدفمند عمل کنید یعنی در جای مناسب قرار گیرد.

1.        دیوار اتاق خواب

2.        کفپوش اتاق خواب

3.        سقف اتاق خواب

4.        رنگ اتاق خواب

5.        کمد دیواری اتاق خواب

6.        نور مخفی اتاق خواب

7.        مبل اتاق خواب

8.        پرده اتاق خواب

دیوار اتاق خواب

دیوارها به عنوان اصلی ترین و مهم ترین المان های یک اتاق نیاز به یک طراحی شیک و زیبا دارند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نیاز است که دیوارهای آن را مطابق با سبک دکوراسیون آن طراحی کنید یعنی اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک است دیوار های آن را نیز با این سبک طراحی کنید یا اگر مینیمال است به سبک مینیمال طراحی شود.

کاغذ دیواری یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوار اتاق خواب است که می توانید با انتخاب بهترین نوع و طرح آن بر زیبایی و ارزش اتاق خواب بیفزایید البته اگر هزینه های خرید کاغذ دیواری زیاد است و نمی خواهید خیلی هزینه کنید بهتر است به سراغ نقاشی دیوارها بروید.

کفپوش اتاق خواب

کف اتاق خواب المان دیگری است که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نقش کلیدی دارد و باید برای آن از بهترین متریال و المان ها استفاده کنید تا کیفیت و زیبایی اتاق خواب را بیشتر کند.

پارکت یکی از نمونه های جذاب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب است که هم زیبایی بی نظیری دارد و هم کیفیت خیلی عالی دارد به همین خاطر امروزه افراد برای زیبایی هرچه بیشتر اتاق خواب خود به سمت پارکت لمینت می روند

سرامیک نوع دیگری از متریال ها برای کف اتاق خواب است که استفاده از آن از قدیم رایج بود بنابراین با آن آشنا هستید؛ سرامیک دوام و ماندگاری بالایی دارد و براق و درخشان است همچنین به راحتی تمیز می شود و نیاز به شستشوی سختی ندارد.

سقف اتاق خواب

برای سقف اتاق خواب با لیستی از انواع سقف رو به رو می شود که مطابق سلیقه خود و سبک مورد نظر بهترین نوع آن را انتخاب می کنید البته مقدار بودجه هم در انتخاب سقف مهم است.

کناف سقف یکی از انواع سقف های پرطرفدار است؛ این نوع سقف ها به دلیل هزینه پایین و دوام بالا بسیار محبوب اند به همین خاطر امروزه بیشتر افراد به سمت طراحی و اجرای کناف سقف رفته اند

سقف کشسان از دیگر سقف های پرطرفدار است که در طرح ها و رنگ های مختلفی قابل اجرا است. امکان چاپ طرح مورد نظر، ضدآب، دوام بالا، سبک بودن، مقاوم در برابر آتش سوزی و از جمله ویژگی های این نوع سقف هاست.

رنگ اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب نیاز به یک رنگ آرامش بخش و جذاب دارد زیرا اتاق محل کسب آرامش است به همین خاطر برای آن باید از بهترین و زیباترین رنگ ها استفاده کنید.

رنگ های آرامش بخش و گرم موجب می شوند تا افراد بتوانند به راحتی از اتاق خواب خود برای استراحت کافی استفاده کنند؛ رنگ های همچون رنگ های خنثی، ملایم و گرم بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب هستند.

اهمیت کمد دیواری برای دکوراسیون اتاق خواب

کمد دیواری از موارد ضروری برای هر اتاق خوابی است زیرا باعث نظم در اتاق می شود به همین خاطر به افراد توصیه می کنیم که اگر در اتاق کمدی وجود ندارد حتما اقدام به طراحی آن کنند.

کمد دیواری نیز انواعی دارد که هر کس مطابق سلیقه خود بهترین نوع آن را انتخاب می کند تا پاسخگوی نیاز افراد باشد، کمد لباس ریلی، کمد دیواری ترکیبی، کمد دیواری شیشه ای و از پرطرفدارترین کمد ها هستند.

سعی کنید رنگ کمد دیواری را روشن انتخاب کنید زیرا از لحاظ روانشناسی رنگ های روشن بیشتر با روحیات افراد سازگار هستند.

نقش نور مخفی در دکوراسیون اتاق خواب

نور از فاکتورهای اصلی در دکوراسیون اتاق خواب است هر چه قدر به نورپردازی یک اتاق خواب بیشتر اهمیت دهید در واقع با القای حس خوب و آرامش، فضای بی نظیری را به ارمغان می آورید.

نور مخفی سقف برای اتاق خواب علاوه بر اینکه باعث روشن شدن اتاق می شود، باعث زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب نیز می شود به همین خاطر به افرادی که سقف کناف را انتخاب می کنند پیشنهاد می کنیم به نور مخفی سقف در دکوراسیون داخلی در کرج نیز اهمیت دهند.

مبل اتاق خواب

در کنار تخت خواب، کمد، میز تحریر و شما به یک مبل برای اتاق خواب نیاز دارید اگر یک مبل را در اتاق قرار دهید متوجه می شوید که چه قدر وجود آن برای اتاقتان ضروری بود.

مبل یا صندلی در اتاق خواب برای استراحت، مطالعه، کار کردن با لپ تاپ و کاربرد دارد بنابراین اگر فضای کافی در اختیار دارید از خرید آن غافل نشوید.

جلوه پرده در دکوراسیون اتاق خواب

پرده از مهم ترین عناصر در دکوراسیون اتاق خواب است که نقش بسزایی بر روی زیبایی آن ایفا می کند به همین خاطر خانه داران باید توجه زیادی به آن کنند. خرید پرده اتاق خواب با توجه به سبک دکوراسیون اتاق و رنگ ها انجام می شود تا بتوان به واسطه این پرده هارمونی زیبایی در اتاق ایجاد نمود.

جهت خرید پرده اتاق خواب می توانید به سراغ سبک های مختلفی بروید و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. به طور مثال امروزه خرید پرده پانچ بسیار محبوب و پر طرفدار است؛ زیرا هم استفاده از این پرده آسان است و هم خیلی اسپرت و زیباست و برای هر مکان و هر پارچه می توان استفاده نمود.

توجه نمایید که قبل از خرید پرده در ابتدا به پارچه آن توجه ویژه ای کنید؛ زیرا شما دو انتخاب دارید یا باید به سراغ پرده هایی بروید که طرح دارند یا به سراغ پرده های تک رنگ بروید که انتخاب آن بستگی به سبک دکوراسیون اتاق خواب دارد.

شرکت طراحی دکوراسیون اتاق خواب

حالا که با طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب آشنا شده اید نوبت آن رسیده که بهترین شرکت و طراحان این حوزه را بشناسید تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به طراحی و اجرای اتاق خواب مدرن و جذاب خود کنید تا همه چیز اصولی و و مطابق با جدیدترین روش ها صورت گیرد.

شرکت ایملک یکی از بهترین شرکت ها در حوزه دکوراسیون اتاق خواب است این شرکت با دارا بودن نیرو های حرفه ای و خبره بهترین انتخاب و گزینه برای افراد محسوب می شود به همین خاطر شرکت دکوراسیون داخلی ایملک بهترین گزینه و انتخاب برای افراد است.

برای ارتباط با مشاوران مجرب ایملک می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران ما راهنمای شما در ادامه این مسیر باشند.

منبع:

https://emelk.biz/mag/دکوراسیون-اتاق-خواب

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

اتاق خواب 2023

آنچه که در این مطلب دکورمگ به همراه تصویر خواهید دید:

          راحتی مفهوم اصلی در طراحی اتاق خواب است.

          پایداری در طراحی دکوراسیون اتاق خواب 2023

          طراحی اتاق، دکور و رنگ های محبوب.

          عناصر دکوراتیو برجسته اتاق خواب.

          طرح های اتاق خواب ژاپنی.

          آرت دکو در اتاق خواب

          اتاق خواب در سایه های طبیعت.

          سبک ایتالیایی برای اتاق خواب 2023.

راحتی مفهوم اصلی در طراحی اتاق ها است : از آنجایی که اتاق خواب به آرامش و آرامش اختصاص دارد، طراحان در طراحی این اتاق ها در هر خانه ای بر مفهوم راحتی و تجمل تکیه می کنند و در حال حاضر ابزار های تکنولوژیکی و دیجیتالی زیادی وارد استقرار اتاق ها شده است. مبلمان و تزیینات اتاق خواب از نظر نور و وسایلی که حرکت و استفاده را تسهیل می کند.

پایداری در روند طراحی اتاق خواب 2023

بیشتر گرایش های طراحی، چه برای اتاق خواب و چه برای انواع دیگر اتاق ها، به منظور دستیابی به مفهوم پایداری، از نظر استفاده از مواد سازگار با محیط زیست مانند مواد ساخت و رنگ، تمایل دارند. مد اتاق خواب که ترند سال 2023 را هدایت می کند، اتاق خواب های سبز هستند که در داخل از دوره های استراحت، آرامش و یک وضعیت روانی مثبت لذت ببرید.این نوع اتاق ها خواب خوب را بدون آسیب رساندن به طبیعت تضمین می کنند.

طراحی اتاق خواب، دکور و رنگ های پرطرفدار :

 رنگ دیوارها ، بالش ها، روتختی ها، مبلمان و وسایل تزیینی باید آرامش بخش باشد و روحیه را بالا ببرد، بهترین رنگ های مناسب برای اتاق خواب 2023، سایه های خنثی، خاکستری و سفید است و علاوه بر این، رنگ های خنثی، خاکستری و سفید است. به رنگ های خاکی، سایه های نارنجی، کاراملی، سبز جلبکی رنگ قرمز کهربایی است.

عناصر دکوراتیو برجسته در اتاق خواب 2023

عناصر دکوراتیو در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند. قطعات تزیینی مثل آینه ها، انواع آباژور و چراغ خواب، پرده و فرش و حتی کاغذی دیواری که با اولین حضور نگاه شما را به خود میدزدند و عناصری برجسته در طراحی اتاق خواب محسوب میشوند.

طراحی اتاق خواب به سبک ژاپنی :

آیا در مورد فلسفه مبلمان اسکاندیناوی با اضافه کردن یک لمس مدرن ژاپنی شنیده اید، این روند اتاق خواب های 2023 ژاپنی یا به زبان عربی ژاپنی نامیده می شود، در اینجا نکات مفیدی وجود دارد، اگر تصمیم به استفاده از آن دارید. مد در اتاق خواب، چه در طراحی، چه در دکوراسیون و چه در خود مبلمان:

          یک رنگ اصلی را از میان گزینه های زیر انتخاب کنید: سفید، آبی، بژ و خاکستری، سپس آن را با سایه های دیگر ترکیب کنید.

          هنگام طراحی اتاق خواب، ترجیحاً به رنگ های روشن و روشن تکیه کنید تا فضای بیشتری به آن مکان بدهید.

          روند و سبک ژاپنی شامل استفاده از چوب در مبلمان یا دکوراسیون است.

          به قطعات تزئینی و لوازم جانبی ساخته شده از سرامیک، چوب یا شیشه تکیه کنید.

          آرت دکو در اتاق خواب 2023 :

          این سبک فرانسوی پس از جنگ جهانی اول ظاهر شد و سبکی متمایز است زیرا کلاسیک و همچنین سبک مدرن را ترکیب می کند. آرت دکو قطعات مبلمان یا دکوری است که از منحنی ها، خطوط و اشکال هندسی ساخته شده است. مبلمان آرت دکو با طرح‌های متالیک در رنگ‌های طلایی متمایز می‌شود و نه تنها نقره‌ای و مسی، می‌توان چند تکه عنصر دکوراتیو را نیز اضافه کرد تا ظرافت بیشتری به طراحی اتاق خواب ببخشد.

          اتاق خواب در سایه های طبیعت:

          محیط مفهوم و ایده اصلی اتاق خواب های 2023 است، اتاق خواب در سایه های طبیعی از مبلمان چوبی به رنگ تنه درخت، کوسن های پشمی و پرده های پنبه ای خالص، رنگ های استفاده شده تشکیل شده است. در رنگ آمیزی مبلمان یا در قطعات تزئینی سبز تیره به رنگ جنگلی زرد خردلی و قهوه ای است.

          گرایش ایتالیایی برای اتاق خواب 2023 :

          سبک ایتالیایی با کلاسیک های لوکس و قدیمی مشخص می شود، مبلمان و قطعات دکوراسیون با اشکال ظریف و ملایم در رنگ های طلایی و نقره ای تزئین شده اند و از جمله رنگ های معروف مبلمان ایتالیایی می توان به رنگ های عاج، بژ، قهوه ای اشاره کرد. و سفید، ایده سبک ایتالیایی مبتنی بر رنگ‌های تیره و گرم و کنار گذاشتن رنگ‌های روشن و پر زرق و برق است، برای اتاق خواب‌ها، ایتالیایی از تناژهای فوق‌العاده ظریفی برخوردار است. امکان اضافه کردن واحدهای روشنایی، چه آویزان یا افقی، روی قطعات مبلمان وجود دارد

اتاق خواب های مدرن با کمد لباس و کمد

سبک مدرن مدرنیته و مدرنیته را بین سادگی و نقوش آرت دکو ترکیب می‌کند و مشخصه‌های آن عبارتند از:

          طرح های شیک، شیک و تخت.

          فریادها از مواد معدنی و چوب تشکیل شده است.

          این روند متکی بر رنگ های گرم و خنثی است.

          نقوش و دکورهای آراسته در رنگ های متالیک طلایی و نقره ای.

          اتاق خواب های کلاسیک برای عروس و دامادها

          این سبک اتاق خوابها هنوز هم رایج است، حتی در سال 2023 برای بسیاری از کسانی که گرایش های قدیمی یا بزرگ در اتاق ها و مبلمان را ترجیح می دهند، ترجیح داده می شود، سبک کلاسیک با تزئینات پیچیده و نقاشی های بسیاری مشخص می شود، اتاق های کلاسیک با استیل متفاوت است، در این مورد. مورد دوم فقط به مس بستگی دارد، اما مورد اول بین فلزات، چوب ها و سایر موارد متفاوت است.این روند برای فضاهای اتاق بزرگ مناسب است، زیرا هر جزئیات، چه قطعات تزئینی و چه مبلمان، باید از نظر زیبایی ظاهری خوبی داشته باشند.

          امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی بهره نگذارید و اگر این مطلب را دوست داشتید به آن امتیار بدهید. مطالب مفید کاربردی بیشتر را میتوانید در دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مطالعه کنید.

منبع:

https://decorshop.ir/mag/40-طرح-و-ایده-های-جدید-اتاق-خواب-2023/

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن

اتاق خواب مکانی برای استراحت و ریلکسیشن است به همین علت می بایست به طراحی آن توجه کافی شود تا راحتی و آرامش را برای انسان در هنگام خواب و استراحت فراهم کند  . اتاق خواب ها معمولاً جزء حریم خصوصی هر فرد در خانه به حساب می آیند و اکثریت افراد برای خود اتاق خواب شخصی دارند و تم آن  را طوری می چینند که دوست دارند .

دکوراسیون اتاق خواب در راحتی و داشتن فضایی مناسب جهت خواب و استراحت حرف اول را می زند . داشتن اتاق خوابی شیک و بزرگ با یک تخت راحت ، پاتختی ، میز آرایش ، صندلی ، چراغ سقفی زیبا ، چراغ خواب ، یک ست مبل ، تراس ، کمد ، سیستم نورپردازی سقف ، پنجره یا درب جهت انتقال نور و انرژی یکی از خواسته های تمام افراد با هر سن و جنسیتی است . دکوراسیون اتاق خواب ها با توجه به سلیقه افراد ، میزان بودجه ، دکوراسیون منزل ، جنسیت افراد ، علایق آنها و تم رنگی که دوست دارند چیده می شود .

دکوراسیون داخلی اتاق خواب :

دکوراسیون داخلی اتاق خواب با توجه به نوع سلیقه افراد می تواند شامل یک سرویس خواب ، آینه ، کنسول ، میز آرایش ، کمد ، ساعت ، اشیاء تزئیناتی ، تابلو ، گل و گلدان طبیعی و مصنوعی باشد .

انواع دکوراسیون اتاق خواب :

دکوراسیون اتاق خواب سلطنتی :

دکوراسیون اتاق خواب سبک سلطنتی دکوراسیونی است که در آن سقف و دیوار دارای گچ بری های خارق العاده ، شلوغ و زیبا است . یک رنگ مثل طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز یا زرشکی در کنار رنگ های دیگر بیشتر به چشم می خورد . اشیاء و ابزارها همگی دارای برجستگی هستند و معمولاً چیدمان تخت ، کمد و دیگر ابزارهای چوبی دارای تاج و قاب هستند .

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و کلاسیک :

سبک مدرن و کلاسیک تقریباً مشابه هم هستند . هر دو طرفدار دیزاینی خلوت و ساده عاری از هر نوع شلوغی هستند . از یک تم رنگی ملایم در فضا به همراه ترکیب رنگ های دیگر استفاده می شود . در این سبک فقط ابزارهای ضروری در فضا استفاده می شود بقیه چیزهای اضافی در خفا می مانند .

دکوراسیون اتاق خواب سنتی :

در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود . پارچه های بکار رفته در ملافه ها ، پرده ها ، روبالشی ها همه دارای طرح و رنگ هایی با تم قرمز هستند . از قالیچه های رنگی ، گلیم و جاجیم برای پوشاندن کف استفاده می شود .

پرده در دکوراسیون اتاق خواب :

اتاق خواب هایی که شامل درب یا پنجره هستند برای پوشش و تزئین آنها نیاز به نصب پرده است . انتخاب پرده برای اتاق خواب کاملاً سلیقه ای است . با توجه به نوع سبک چیدمان اتاق خواب پرده خریداری می شود . خیلی از افراد مایل هستند اتاق خواب آنها نور از پنجره دریافت کند بنابراین یک پرده توری را انتخاب می کنند . بعضی ها سبک سلطنتی را می پسندد و برای همین پرده از نوع یال دار و سلطنتی را انتخاب می کنند . بعضی از افراد هم پرده های کره کره ای را می پسندد .

رنگ دیوار یا کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب :

رنگ دیوارها نقش مهمی در دکوراسیون یک فضای بسته دارند . اگر از رنگ های شاد استفاده شود فضا دل باز تر و بزرگ تر جلوه می کند و رنگ های تیره نیز فضا را دلگیرتر و تاریک تر نمایش می دهند .کاغذ دیواری اتاق خواب نیز در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد . تم قهوه ای ، زرد ، طلایی ، سفید ، آبی و سبز با گلهای برجسته طرفداران بیشتری دارد .

روانشناسی رنگ در دکوراسیون اتاق خواب :

اتاق خواب محلی برای استراحت و خوابیدن است و تمی که در آنجا وجود دارد می تواند در میزان خواب راحت و رفتار انسان تاثیرگذار باشد . هر کس طبق خلق و خویی که دارد یک دیزاین را برای راحتی خود در اتاق خواب می چیند که رنگ در این دیزاین بسیار مهم است .

تاثیر رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق خواب از بعد روانشناسی  :

رنگ های تیره مورد پسند برخی هاست که طرفدار دارک مد هستند . طرفداران این سبک با اجرای رنگ های تیره در اتاق خواب ، حس تملک ، راحتی و احساس امنیت و آرامش می کنند . استفاده از رنگ های تیره به صورت دائم باعث می شود افراد میلی به رنگ های روشن نداشته باشند و انتخاب رنگ کلیه اشیاء برای آنها محدود به چند رنگ تیره می شود .

کسانی که علاقه ای به استفاده از رنگ های تیره ندارند در صورت ورود به مکان هایی با رنگ تیره  حس دلهره ، ترس ، اضطراب ، نگرانی ، ناامنی و دل گیری می کنند و با تکرار این احساست درونی به فردی افسرده ، گوشه گیر و تنها تبدیل می شوند .

تاثیر رنگ های شاد و روشن در اتاق خواب از بعد روانشناسی :

رنگ روشن تمثیلی از سرزندگی ، شادابی ، روشنایی ، دل باز بودن و بهداشتی بودن است . رنگ های شاد آرامش بخش اند و افرادی که رنگ های شاد را دوست دارند افرادی با انگیزه و روحیه بالا هستند .

رنگ ها به دو دسته رنگ های سرد و گرم  تقسیم می شوند . رنگ هایی مثل سبز ، آبی ، فیروزه ای ، نقره ای و ترکیب آنها با رنگ سفید جزء رنگ های سرد هستند که خاصیت آرامش بخش و اطمینان بخش و بهداشتی بودن را برای محیط فراهم می کنند . رنگ های نارنجی ، صورتی ، قرمز ، زرد ، طلایی و ترکیب آنها باهم در دسته رنگ های گرم قرار می گیرند که سبب هیجان ، افزایش انرژی و انگیزه می شوند . یک سری رنگ ها مثل ارغوانی و بنفش میانه رو هستند و رنگ های قهوه ای ، خاکستری ، طوسی جزء رنگ های خنثی محسوب می شوند .

استفاده از این رنگ ها با توجه به خاصیت و اخلاقی که هر فرد دارد می تواند ویژگی ها و احساسات درونی متفاوتی را ایجاد کند . برای مثال رنگ آبی در اتاق خواب در طیف های مختلف احساس آرامش و خونسردی را برای محیط فراهم می کند و از دیدن کابوس های شبانه در خواب می کاهد . رنگ زرد و ترکیب با رنگ های دیگر می تواند حس آرامش و گرمی را ایجاد کند . رنگ زرد و ترکیب آن با رنگ های شاد دیگر باعث یک خواب عمیق می شود .

رنگ سبز در سه رنگ سبز زیتونی ، سبز چمنی ، سبز لجنی و دیگر موارد با ترکیب رنگ های دیگر به خواب عمیق و حس آرامش بیشتر در یک مکان کمک می کند . رنگ نقره ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها سبب ایجاد محیطی لوکس و مدرن برای اتاق خواب می شود . رنگ قرمز و ترکیب آن با پارچه های گل دار یک محیط سنتی را برای فضا محیا می کند . کمد دیواری در دکوراسیون اتاق خواب :

کمد دیواری یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است . حسنی که کمد دیواری دارد این است که سبب جمع و جور کردن فضای اتاق خواب می شود . کمد دیواری در اندازه های مختلف به صورت باکس و قفسه طراحی می شود . اگر اتاق خواب کوچکی دارید و جای کافی برای تخت ندارید می توانید از تخت تاشو در داخل کمد دیواری استفاده کنید . بخشی از کمد دیواری برای کفش ، بخشی برای آویز لباس ، بخشی برای جاسازی کیف ، بخشی به صورت کشو برای قرار دادن لباسها و دیگر موارد مورد نیاز قابل طراحی است .

سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب :

با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود . تخت ها به صو رت مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، راحتی ، استیل ، فلزی و سنتی قابل طراحی هستند .

نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب :

نور در یک محیط بسیار تاثیرگذار است و اکثریت افراد اتاق هایی که دارای پنجره یا درب هستند و نور بیرون را به داخل منعکس می کنند را دوست دارند . برای نورپردازی دکوراسیون اتاق خواب می توانید از سقف کاذب ، کناف و لوسترهای مخصوص اتاق خواب استفاده کنید . آباژور نیز یکی از ابزارهای شیکی است که جهت نورپردازی استفاده می شود . پنجره در دکوراسیون سبب می شود نور داخلی و یک منظره تماشایی برای اتاق فراهم شود و انرژی و اشتیاق کافی پس از استراحت برای شروع یک روز جدید فراهم شود .

کف در دکوراسیون اتاق خواب :

کف اتاق خواب را می توان با استفاده از پارکت یا سرامیک پوشش داد سپس یک قالیچه وسط آن پهن کرد . کف سرامیک نسبت به پارکت راحتر تمیز می شود اما فرش یا قالیچه بر روی آن ثابت نمی ماند .

کتابخانه در دکوراسیون اتاق خواب :

اتاق خواب مکانی ساکت و بی سر و صداست و در صورت نداشتن اتاق مطالعه ، در محیط اتاق خواب افراد مطالعه خودشان را انجام می دهند . اگر به مطالعه علاقه زیادی دارید می توانید در بخشی از فضای اتاق خواب یک باکس بندی یا پارتیشن بندی به صورت قفسه داشته باشید و کتابهایتان را در آنجا بچینید .

کامپیوتر  یا لپ تاب در دکوراسیون اتاق خواب :

بعضی ها طبق نیازشان یک میز کامپیوتر یا میز مطالعه در اتاق خواب شان دارند که بخشی از فضای اتاق را پر می کند .

فرش و قالیچه در دکوراسیون اتاق خواب :

فرش یا قالیچه دو در دو یا دو در سه و یا سه در چهار متری با توجه به ابعاد اتاق خواب ، جهت دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً دور فرش یا قالیچه خالی می ماند و کف پارکت یا سرامیکی نمایش داده می شود .

سقف در دکوراسیون اتاق خواب :

بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند .  بعضی ها ترجیح می دهند با اجرای سقف کاذب طراحی زیبا و جذابی را برای سقف اتاق خواب فراهم کنند . خیلی ها با نمای ستاره ای یا اقیانوس توسط سقف کاذب فضای جذابی را برای اتاق خواب ایجاد می کنند . تزئین سقف با تور یکی از ایده های جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است . علاوه بر تور ، نمد نیز جزء تزئینات دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید که به صورت ترکیبی با تور می تواند جلوه بصری جذابی را برای محیط فراهم کند .تورها و نمدها در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند .

تور و نمد طرح های مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به انواع تور و نمد با طرح های کارتونی و استیکری برای اتاق خواب کودک  ، انواع تور و نمد با طرح های گل دار ریز و درشت ، انواع تور و نمد با طرح های ماه ، ستاره ، ابر و کهکشان برای اتاق خواب کودک ، انواع تور و نمد با رنگ های ساده و بدون طرح ، اشاره کرد .

آینه در دکوراسیون اتاق خواب :

به دلیل اینکه لباس ها و کلیه اشیاء شخصی که می پوشیم و مصرف می کنیم در داخل اتاق خوابمان قرار دارد لازم است یک آینه در اتاق وجود داشته باشد تا بتوانیم شکل ظاهری خودمان را مشاهده بکنیم . علاوه بر این آینه سبب انعکاس نور محیط در فضا می شود و روشنایی فضا را دو برابر می کند .

دکوراسیون اتاق خواب کودک :

دکوراسیون اتاق کودک دارای رنگ های شاد و ترکیبی است . برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختر معمولاً از ترکیب رنگ های مختلف با تم صورتی و برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر از ترکیب رنگ های مختلف با تم آبی استفاده می شود . می توان به صورت ترکیبی از رنگ های کرم ، طوسی و ترکیبی از دیگر رنگ ها نیز برای تزئین اتاق خواب دختران و پسران استفاده کرد . از تور و نمد هم می توان برای تزئین سققف و آویزان کردن اسباب بازی های کودکان استفاده نمود . یک کمد دیواری با دو یا سه کشو برای جای دادن لباس کودکان نیاز است . تخت کودک دارای پارچه های رنگی با شکلک های کارتونی می باشد . فرش اتاق کودک نیز معمولاً دارای عکس های کاراکترهای کارتونی و یا کهکشانی است .

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه :

دخترها رنگ های شاد را دوست دارند و ترجیح می دهند چیدمان اتاق خوابشان با ترکیبی را رنگ های شاد انجام پذیرد . در دکوراسیون اتاق خواب دختران اشیاء تزئیناتی ، تابلوها ، عروسک ها و لوازم پر زرق و برق زیاد به چشم می خورد . اتاق خواب دختران هیجان ، انرژی و نشاط را همراه دارند و حس راحتی به انسان دست می دهد .

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه :

تم رنگی آبی ، سفید ، مشکی ، طوسی ، سبز و قهوه ای به خصوص ترکیب مشکی ، در اتاق خواب پسران زیاد به چشم می خورد .  طرح ها و اشیاء دکوری عجیب و غریب جزئی از دکوراسیون اتاق خواب پسرهاست .

دکوراسیون اتاق خواب عروس :

بدلیل اینکه عروس کلیه لوازم خود را به صورت نو و ست شده خریداری می کند ، اتاق خواب عروس دیزاین جذاب و مدرنی دارد . اگر سبک سلطنتی یا استیل انتخاب شود معمولاً رنگ های سفید یا نقره ای با تاج طلایی و سفید بیشترین انتخاب را دارد . اگر سبک راحتی و مدرنیته انتخاب شود ، تخت در تم های مشکی ،  سفید و نقره ای بدون تاج خواهد بود .

دکوراسیون اتاق خواب مدرن :

در این سبک فضا با چیدمانی ساده و خلوت طراحی می شود و رنگ های گرم و سرد به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد . پرده و فرش نیز مطابق با رنگ تخت و پارچه ها انتخاب می شود . یک یا دو عدد مبل راحتی نیز برای نشیمن در بخشی از اتاق قرار می گیرد .

طراحی دکوراسیون اتاق خواب :

طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید بگونه ای باشد که انسان حس راحتی و آرامش داشته باشد . چیدمان باید به گونه ای مرتب باشد تا زمانی که به چیزی احتیاج داشتید ، سریعاً بتوانید آن را پیدا کنید . از شلوغی بپرهیزید تا حس آرامش بیشتری داشته باشید .

بازسازی دکوراسیون اتاق خواب :

زمانی پیش می آید که از موقعیت اتاق خواب خوشمان نمی آید . مثلاً دوست داریم فضا بزرگتر باشد و بخشی از پذیرایی یا یک فضای خالی به محیط اتاق خواب افزوده شود . رنگ دیوار عوض شود . کل دیوار با کاغذ دیواری پوشانده شود . کمد دیواری جدیدی جایگیزین کمد قبلی شود یا اگر کمد دیواری نداریم کمد جدید سفارش داده شود . در این زمان ها لازم است بازسازی دکوراسیون داخلی اتاق خواب انجام شود . بازسازی نیاز به کمی هزینه و ریخت و پاش دارد . در هنگام بازسازی اتاق خواب سعی کنید ابتدا آنچه که مدنظرتان است را بر روی کاغذ ترسیم کنید سپس طبق طرح ، خرید وسایل را انجام دهید و دکوراسیون را بچینید .

بازسازی اتاق خواب نیاز به یک برنامه ریزی کامل و شناخت سبک های مختلف دارد تا بتوانید بهترین دکوراسیون با تزئیناتی مثل اجرای رنگ و کاغذ دیواری ، گچ کاری های تزئینی ، استفاده از پانل های مخصوص و منسوجات برای طراحی دیوار و دیگر موارد را با توجه به بودجه ای که جهت بازسازی در نظر گرفته اید ، اعمال کنید .

مدل اتاق خواب :

مدل اتاق خواب بستگی به جایگاه اتاق خواب دارد . اتاق خواب ها با توجه به اندازه ای که دارند مربع یا مستطیل شکل هستند . بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند . در این صورت فضای بیشتری برای اتاق خواب لازم  است . مدل اتاق خواب در چیدمان آن بسیار تاثیرگذار است . اتاق خواب های مربع نسبت به مستطیل چیدمان شیک تری دارند .

دکوراسیون اتاق خواب کوچک :

در اتاق های کوچک تمام وسایل در داخل کمد دیواری گنجانده می شود و اتاق با یک سرویس خواب و کنسول تزئین می شود . در صورتی که اتاق کوچک است می توان تخت را نیز در داخل کمد دیواری به صورت تاشو جای داد . یک ساعت ، چند تابلوی زیبای کوچک و یک گلدان می توانند زیبایی اتاق را تکمیل کنند . اگر هم به کتاب و کتابخوانی علاقه زیادی دارید می توانید روی دیوار یا در داخل کمد دیواری باکس بسازید و کتابها را در داخل آن قرار دهید .

دکوراسیون اتاق خواب بزرگ :

اتاق خواب های بزرگ مانور زیادی برای چیدمان دارند . سرویس خواب ، یک دست مبل راحتی ، کتابخانه ، میز مطالعه ، پرده ، فرش ، کنسول و دیگر موارد می توانند دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ را به نمایش بگذارند .

مبلمان در دکوراسیون داخلی اتاق خواب :

اگر اتاق خوابتان کوچک است و فضا ندارید اما تمایل دارید اتاقتان دارای مبلمان باشد ، می توانید یک مبل ال کوچک یا سه نفره در گوشه ای از اتاق خواب قرار دهید . یا اینکه از دو تا مبل تک نفره در دیزاین اتاق خواب استفاده کنید .

نور در دکوراسیون اتاق خواب :

اگر اتاقتان نور کافی از بیرون دریافت نمی کند می توانید با نصب یک لوستر زیبا یا لامپ های تزئینی و گذاشتن یک آباژور شیک نورپردازی زیبایی برای اتاق فراهم کنید .

پرده در چیدمان اتاق خواب :

یکی دیگر از کارهایی که برای زیباسازی دیزاین اتاق خواب انجام می شود ، دوخت پرده دور تخت یا بالای تخت است . اگر بخواهید دور تا دور تختان را با پرده پوشانده شود می بایست در سقف چوب پرده نصب کنید و پرده ها را آویزان نمایید . پرده ها معمولاً ساده و توری هستند .

سر تختی در چیدمان اتاق خواب :

سر تختی به صورت چوبی ، آینه ای ، آهنی و یا پارچه ای قابل تزئین است . اگر سر تختی از نوع چوبی باشد ، چوب بکار رفته در آن با چوب تخت یا تاج آن ست می شود . اگر از نوع پارچه ای باشد ، رنگ پارچه با رو تختی ، بالش های تخت و ملافه ها ست می شود .

سایبان تخت در چیدمان اتاق خواب :

سایبان تخت توسط یونانیان مورد استفاده قرار گرفت و در زمان یونان باستان اجرای این روش نشانه ای از تجمل در اتاق خواب بود که توسط اشرافیان استفاده می شد . سایبان تخت یک محیط رویایی و افسانه ای را برای محل خواب فراهم می کند و سبب ایجاد یک فضای رمانتیک و راحت برای خوابیدن می شود . سایبان خصوصاً برای کودکان بسیار راحت و عالی است و می تواند محلی امن را برای خوابید ن فراهم کند و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم به داخل محل استراحت و جایی که تخت در آنجاست ، جلوگیری نماید .

 

منبع

     https://www.decomanesh.com/bedroom-decoration

 

 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، با توجه به ابعاد آن نیازمند توجه و دقت در استفاده از المان‌های مختلف است. با توجه به متراژهای امروزی در ساخت آپارتمان و خانه‌ها، یکی از ابعاد متداولی که برای اتاق خواب‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ ابعاد 3*4 است.

با این حال، طبیعتا چیدمان اتاق خواب 12 متری نیز یکی از چالش‌های پیش‌رو برای بیشتر افراد است. یکی از مسائل مهم در انتخاب دکوراسیون برای اتاق خواب‌ها این است؛ که اتاق برای چه فردی و با چه شخصیتی آماده می‌شود؟ چرا که بسیاری از ما، بیشتر اوقات خواب و بیداری خود را در اتاق خوابمان خواهیم گذراند.

بنابراین، لازم است که دکوراسیون انتخابی با شخصیت و روحیات ما سازگار باشد. دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، را می‌توان با ایده‌های بسیاری طراحی و اجرا کرد. در ادامه، به ایده‌هایی کاربردی برای چیدمان اتاق خواب 12 متری بر اساس شخصیت، جنسیت و همچنین روحیات فردی می‌پردازیم.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری

یکی از مزایای طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، این است؛ که شما فضای کافی و خوبی برای چیدمان لوازم و المان‌های ضروری خود همانند تخت خواب، میز مطالعه و کمد لباس‌ها در اختیار دارید. از طرفی، طراحی یک سبک دکوراسیون خواب بر اساس سلیقه و شخصیت شما ذوق زیادی برای تغییر و چیدمان را در شما به وجود می‌آورد

می‌توان گفت، تغییر دکوراسیون و یا چیدمان اتاق خواب یکی از تغییرهای لذت بخش در زندگی هر یک از ما است؛ که حالمان را حسابی خوب خواهد کرد. در ادامه به ایده هایی کاربردی می‌پردازیم؛ که می‌توانند تکمیل کننده‌ی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باشند. از مهم‌ترین مسائلی که در ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق خواب باید در نظر بگیرید؛ روحیه و خلقیات شخص صاحب اتاق است. چرا که لازم است تمامی موارد از جمله، رنگ، سبک دکوراسیون و دیگر عوامل بر اساس سلیقه‌ی شخص مورد نظر انتخاب شود.

بنابراین، اولین سوالی که برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 پیش رو دارید این است؛ اتاق متعلق به چه شخصی با چه روحیاتی است؟ رنگ مورد علاقه‌ی او چه رنگی است و کاربری اتاق به چه شکل است؟

عواملی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به آن توجه کنید

 اتاق خواب محل استراحت و آرامش است؛ بنابراین در طراحی دکوراسیون آن باید به این نکته توجه ویژه داشت. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب قرار است فقط برای خوابیدن استفاده شود؛ نیازی به وسایل اضافی مانند میز کار یا میز مطالعه نیست. اما اگر قرار است از اتاق خواب برای انجام کارهای دیگری مانند مطالعه، کار با کامپیوتر یا تماشای تلویزیون نیز استفاده شود؛ باید وسایل مورد نیاز برای این فعالیت‌ها نیز در نظر گرفته شود.

همچنین، سبک دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما باید با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ بهتر است از وسایل و مبلمان مدرن در اتاق خواب نیز استفاده کنید. اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است؛ می‌توانید از وسایل و مبلمان کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب 3*4 نیز استفاده کنید.

اندازه اتاق خواب یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون آن است. اگر اتاق خواب کوچک است، باید از وسایل کوچک و جمع‌وجور استفاده کنید تا فضای اتاق را اشغال نکنند. اما در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، می‌توانید از وسایل بزرگ‌تر و متنوع‌تری استفاده کنید.

چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده با دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون داخلی مینیمال، یکی از پرطرفدارترین سبک‌های امروزی است؛ که می‌توان در محیط‌های مختلفی آن را به کار برد. همچنین، سبک مینیمال یکی از گزینه‌های مناسب برای اتاق خواب‌ها است. چرا که در این سبک، فضای مورد نظر شما ساده و به دور از شلوغی خواهد بود. اتاق خوابهای مینیمال، فضای خوبی برای استراحت و دوری از استرس و مشغله های روزمره را برای شما فراهم می‌کند.

در چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده به سبک مینیمال، بر سادگی و کاربردی بودن المان‌ها تأکید خواهد شد. برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری ساده خود، می‌توانید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. با این رنگ‌ها اتاق خواب شما ساده و بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ‌های کرم، سفید و یا خاکستری استفاده کنید.

تخت خواب، میز و صندلی مطالعه و همچنین سایر المان‌های ضروری در اتاق خواب خود را در طرح های ساده و ظریف انتخاب کنید. از لوازم جانبی و اکسسوری های کمتری استفاده کنید. لوازم جانبی اضافی می تواند فضای اتاق خواب شما را شلوغ و کوچک نشان دهد. تنها از چند مورد اکسسوری ساده و مینیمال استفاده کنید.

به عنوان یک ایده برای چیدمان اتاق خواب 12 متری ساده، می‌توانید تختخواب را در مرکز اتاق قرار دهید. استفاده از یک میز ساده و کاربردی در کنار تخت برای چراغ خواب و لوازم ضروری شما می‌تواند مفید باشد. از یک کمد دیواری یا کمد لباس بزرگ برای ذخیره سازی استفاده کنید؛ این کار به شما کمک می کند تا فضای اتاق خود را آزاد کنید. همچنین، از یک فرش ساده و کم رنگ برای ایجاد یک ظاهر هماهنگ و یکپارچه در کف اتاق استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی؛ یک چیدمان اصیل

یکی از سبک های پرطرفدار استفاده از فرهنگ غنی و با اصالت همان کشور در دکوراسیون است. که منجر له شکل گیری فضایی اصیل، پویا و چشمگیر می‌شود. یکی از سبک های ترجیحی در بسیاری از خانه‌های ما دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی است. در این دکوراسیون تمامی عناصر و همچنین چیدمان در سبک و استایلی منحصر به فرد انتخاب و اجرا می‌شود.

در چیدمان اتاق 12 متری خود به سبک ایرانی انتخاب‌های بسیاری در استفاده از المان های ضروری و همچنین اکسسوری ها دارید. به عنوان مثال می‌توانید از تخت خواب چوبی با نقش های ایرانی، فرش ایرانی و همچنین اکسسوری های دستبافت استفاده کنید.

به عنوان یک ایده، در دکوراسیون اتاق 12 متری ایرانی، از رنگ‌های سنتی ایرانی مانند آبی، سبز، قرمز و کرم استفاده می‌شود. این رنگ‌ها، حس آرامش و اصالت را به فضای اتاق می‌بخشند. بنابراین، شما می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را به عنوان رنگ تم اصلی خود انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید از رنگ قرمز به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. رنگ قرمز، حس گرما و انرژی را به فضای اتاق می‌بخشد. در این دکوراسیون، از فرش ایرانی قرمز رنگ، مبلمان چوبی ساده و وسایل دکوری سنتی مانند تابلوهای نقاشی و ظروف سفالی استفاده می‌شود.

دکوراسیونی مدرن برای یک اتاق خواب شیک

استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون های امروزی، طرفداران بسیاری دارد. در این سبک دکوراسیون بر کاربردی بودن المان‌ها و استفاده از المان های ساده و مدرن تاکید بیشتری خواهد شد.

رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم و بژ، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب هستند. این رنگ‌ها فضای اتاق را روشن و دلباز نشان می‌دهند و با وسایل و لوازم مختلف به‌راحتی هماهنگ می‌شوند. در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری مدرن خود، از خطوط صاف و بدون تزئینات استفاده کنید. این خطوط، فضای اتاق را منظم و مرتب نشان می‌دهند.

همچنین، از وسایل و لوازم ساده و کاربردی استفاده کنید که فضای اتاق را شلوغ نمی‌کنند؛ و به‌راحتی قابل‌تمیز کردن هستند. علاوه بر این، در سبک مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 از وسایل با کیفیت بالا استفاده کنید؛ چرا که دوام و کیفیت وسایلی که به کار می‌برید بر سبک مدرن شما تاثیر بسیاری دارد.

یکی از اصول مهم دیگر در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری مدرن، نورپردازی است؛ نورپردازی مناسب، نقش مهمی در ایجاد فضایی آرامش‌بخش در اتاق خواب دارد. در دکوراسیون مدرن، از نورپردازی نقطه‌ای و مخفی استفاده می‌شود. نورپردازی نقطه‌ای، نور را به‌صورت متمرکز در یک نقطه می‌تاباند. این نوع نورپردازی، برای ایجاد نقطه‌ی عطف در دکوراسیون اتاق خواب مناسب است. نورپردازی مخفی، نور را به‌صورت غیرمستقیم در محیط می‌تاباند. این نوع نورپردازی، فضای اتاق را روشن و دلباز نشان می‌دهد.

برای ایجاد نورپردازی مناسب در اتاق خواب، می‌توانید از لوسترهای سقفی، چراغ‌های دیواری، چراغ‌های مطالعه و چراغ‌های خواب استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه؛ یک اتاق برای چند قهرمانچیدمان و انتخاب دکوراسیون برای یک اتاق خواب، زمانی سخت خواهد شد که بخواهیم اتاق را برای شخصی با روحیات خاص طراحی کنیم. حال اگر این طراحی برای فرزندانمان که باشد؛ کار کمی راحت‌تر خواهد شد. چرا که با شناختی نسبی از شخصیت، رنگ مورد علاقه، فیلم و داستان‌های مورد علاقه او می‌توانیم دکوراسیونی متناسب با روحیاتش را اجرا کنیم.

حال یک تصور کلی درباره‌ی اتاق‌های پسرانه، اتاقی پر از فیگور قهرمانان کتاب و انیمیشنها، استایلی منحصر به فرد، فعال و جستجوگر است. برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه نیز، می‌توانید از همین ایده استفاده کنید. شخصیت و قهرمان مورد علاقه او را بشناسید؛ و اتاق را برای او و قهرمانش طراحی کنید!

از دیوارها برای نمایش استفاده کنید؛ می‌توانید از دیوارها برای نمایش آثار هنری، عکس‌ها یا پوسترها استفاده کنید. این کار به ایجاد حس شخصیت و سبک در اتاق کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید در طراحی تخت خواب و میز تحریر دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه، خلاقیت بیشتری را به کار بگیرید. استایل های بسیاری برای طراحی این المان ها وجود دارند؛ که می توانید از آن ها استفاده کنید. رنگ اصلی اتاق را بر اساس، روحیات و شخصیت فردی فرزندتان به کار ببرید.

در نهایت، در طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری پسرانه، فضایی برای آرامش و پرورش فکر و خلاقیت پسرتان را انتخاب کنید. اتاق هر شخص باید محیطی برای آرامش ذهن، روح و جسم او بوده؛ و با روحیات او همخوانی کامل داشته باشد.

با اکسسوری‌های قدیمی، اتاق خوابی کلاسیک بسازید.

یکی از دکوراسیون های بسیار پرطرفدار برای اتاق خواب و همچنین فضای کلی خانه، سبک کلاسیک است. از طرفی، یکی از ترندهای امسال نیز برای تغییرهای اساسی در دکوراسیون استفاده از اکسسوری های قدیمی، عتیقه ها و یادگاری های خانوادگی برای ایجاد یک فضای شخصی و منحصر به خود است.

با این حال، اگر به دکوراسیون کلاسیک علاقه مند هستید؛ و کلی اکسسوری و عتیقه های خانوادگی دارید می توانید یک دکوراسیون اتاق خواب 3*4 جذاب بسازید. اکسسوری‌های قدیمی، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد فضایی کلاسیک و باشکوه در اتاق خواب است. این اکسسوری‌ها، با قدمت و اصالت خود، حسی از آرامش و صمیمیت را به فضا می‌بخشند.

در استفاده از اکسسوری ها به متراژ اتاق نیز توجه کنید؛ در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری با توجه به فضا چند اکسسوری مهم را انتخاب و به کار ببرید.

یکی از ویژگی‌های اصلی سبک کلاسیک، تقارن است. بنابراین، سعی کنید در چیدمان اکسسوری‌ها، از تقارن استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از دو آباژور یا دو مجسمه‌ی یکسان در دو طرف تخت خواب استفاده کنید. اکسسوری‌های قدیمی، اغلب با نقوش و الگوهای کلاسیک تزئین شده‌اند. بنابراین، سعی کنید از اکسسوری‌هایی با این نوع نقوش و الگوها استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از تابلو فرش‌های کلاسیک، بالش‌های با روکش‌های منبت‌کاری شده یا پرده‌های با نقش‌های گلدار استفاده کنید.

در اجرای سبک کلاسیک برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 می‌توانید از کاغذ دیواری های گل دار نیز استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها، تاثیر بسیاری در اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب 12 متری شما دارد.

در نهایت، اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که در شرایط خوبی باشند. اکسسوری‌های قدیمی، اغلب کمی آسیب دیده‌اند. با این حال، سعی کنید اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که آسیب‌های جدی نداشته باشند.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه؛ چیدمانی رویایی به رنگ‌های روشن.

یکی از دکوراسیون های اتاق خواب که باید توجه ویژه ایی به آن داشته باشید؛ دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه است. در این سبک از دکوراسیون نیز، می ‌بایست روحیات و شخصیت دخترانه فرزندتان را در نظر داشته باشید. با توجه به روحیات و سلایق فردی او و همچنین سبک کلی دکوراسیون خانه، می‌توانید یک دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه زیبا و خلاق داشته باشید.

یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی دکوراسیون های اتاق خواب برای جنسیت و شخصیت های مختلف، توجه به رنگ مورد علاقه است. از رنگ مورد علاقه برای تم اصلی اتاق استفاده کنید. همچنین، با استفاده از موارد مورد علاقه، می‌توان اکسسوری های بسیاری را برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه در نظر گرفت. بنابراین، با توجه به رنگ و اکسسوری های مورد علاقه می توان فضایی کاملا شخصی و مطابق میل افراد را طراحی کرد.

به طور معمول، از رنگ های روشن همانند صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه استفاده می‌شود؛ این رنگ با روحیات لطیف و زیبای دختران سازگاری بیشتری دارد. افزودن بافت های لطیف، با طرح های مینیمال و گلدار برای پرده ها و روتختی نیز، شخصیت بیشتری به فضا می‌بخشد.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد؛ برای ورود عضو جدید خانواده.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری، آماده سازی اتاق خواب برای ورود عضو جدیدی به خانواده است. اگر قصد طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد را دارید؛ می‌توانید با استفاده از جنسیت او تم و استایل اصلی اتاق خواب را انتخاب کنید.

گزینه های بسیاری برای طراحی و چیدمان اتاق خواب نوزاد وجود دارد؛ که با استفاده از آنها میتوانید فضایی جدید و زیبا را برای او آماده کنید. دکوراسیون اتاق خواب نوزاد اهمیت زیادی دارد؛ این محیط تأثیر زیادی بر احساس امنیت و آرامش آنها دارد.

از رنگ های روشن و ملایم برای دیوارها و وسایل استفاده کنید؛ تا اتاق را روشن و دلباز نشان دهد. رنگ های آبی، صورتی، سبز، زرد و سفید گزینه های خوبی برای اتاق نوزاد هستند. اطمینان حاصل کنید که اتاق نوزاد ایمن است. تختخواب باید محکم و ایمن باشد و از دور از پنجره ها و وسایل خطرناک قرار داشته باشد. همچنین، نورپردازی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد مهم است. از نورهای ملایم و آرامش بخش برای ایجاد فضایی آرام استفاده کنید.

می توانید با اضافه کردن ویژگی های اضافی به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری نوزاد، آن را شخصی تر کنید. این ویژگی ها می تواند شامل کاغذهای دیواری، پرده ها، فرش ها و مبلمان باشد.

سخن پایانی

اتاق خواب فضایی خصوصی است که باید با توجه به نیازها و سلیقه شخصی شما طراحی شود. در این مقاله سعی کردیم نکاتی را برای دکوراسیون اتاق خواب 3*4 ارائه دهیم که می تواند؛ به شما در ایجاد فضایی زیبا و کاربردی کمک کند. البته در نهایت، تصمیم گیری نهایی با شماست. شما می توانید با توجه به سبک زندگی خود و وسایلی که در اختیار دارید، تغییراتی در ایده های ارائه شده ایجاد کنید. مهم این است که اتاق خوابی داشته باشید که از بودن در آن لذت ببرید.

 

منبع:

 https://decorchoob.com/blog/12-meter-bedroom-decoration/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

 

دکوراسیون منزل از جهات مختلفی برای افراد مهم است. هرچقدر که دکوراسیون منزل زیباتر باید و به روحیه افراد نزدیک تر باشد، احساس آرامش و راحتی بیشتری در آن وجود دارد. دکوراسیون اتاق خواب نیز از این قائده پیروی می‌کند و اهمیت زیادی در این زمینه دارد. اتاق خواب به دلیل ماهیت خود، محل استراحت و آرامش پس از درگیری و مشغله های روزانه به حساب می‌آید . هر چقدر که اتاق خواب خواب ما با سلیقه ما همخوانی و هماهنگی بیشتری داشته باشد، احساس راحتی بیشتری در آن به ما دست خواهد داد. به این دلیل در این مقاله به بررسی دکوراسیون اتاق خواب، نکات و ترفند های آن خواهیم پراخت.

نکات ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب

رعایت یکسری اصول و موارد در داشتن دکوراسیون اتاق خواب زیبا به افراد کمک میکند. به یاد داشته باشید که هر اتاق خوابی باید با توجه به سلیقه و روحیات شما چیدمان شود شود. قبل از چیدمان دکوراسیون اتاق خواب به مواردی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین اتاق خواب را برای خود داشته باشید. رعایت هر کدام از این موارد می‌تواند به حد زیادی شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک تر بکند.

رنگ دیوار در دکوراسیون اتاق خواب

یکی از مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب نقش اساسی دارد، رنگ دیوار ها است. استفاده از یکسری ترکیب های روشن مثل سفید، شیری، استخوانی و سایر رنگ های مشابه در اتاق خواب های کوچک بسیار پرطرفدار هستند. استفاده آنها میتواند باعث بشود که فضای داخلی اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد. محیط دلباز میتواند تمرکز و آرامش بیشتری برای شما به همراه داشته باشد و از طرف دیگر با هر رنگ و سبک و سلیقه‌ای همخوانی دارد. این رنگ ها علاوه بر استفاده در فضاهای کوچک، در اتاق های بزرگ و جادار هم طرفداران زیادی دارند. در اصل این طیف رنگی به عنوان رنگ های پایه شناخته می‌شوند و اکثرا در بسیاری از دکوراسیون ها استفاده می‌شوند. علاوه بر این رنگ ها میتوانید از رنگ های ملایم دیگری مثل طیف های مختلف رنگ بنفش، آبی و یا کرم و طوسی در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید.

سرویس خواب مناسب

داشتن سرویس خواب مناسب میتواند تاثیر زیادی در حالت کلی اتاق خواب شما داشته باشد. اگر اتاق خواب شما فضای کم جا و محدودی دارد میتوانید از مبل های تخت خواب شو برای صرفه جویی و استفاده بهینه از فضا استفاده کنید. این مدل تخت ها هم در فضا صرفه جویی میکنند و هم در هزینه ها. علاوه بر این میتوانید از انواع سرویس های خواب کلاسیک و مدرن با طراحی های مختلف تهیه کرده و از آن استفاده کنید. در هر مرحله از دکور کردن اتاق خواب باید به همخوانی عناصر مختلف با هم دقت کنید.

تابلو و عناصر دکوری در چیدمان اتاق خواب

داشتن تابلو ها و عناصر دکوری بیشتر از چیری که فکرش را بکنید میتواند در روحیه و حالات شما و همچنین اتاق خوابتان اثر بگذارد. میتوانید با توجه به سبکی که برای دکوراسیون داخلی اتاقتان انتخاب کردید، از تابلو ها و عناصر و اجزای دکوری مختلف استفاده کنید. تابلو ها ، نقاشی و با طرح ها و نقش های مختلف باعث ایجاد یک جلوه زیبا و محیط پر انرژی در خانه شما خواهد شد.

فرش در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از فرش ها در ترکیب دکوراسیون میتواند جلوه‌ای عالی به اتاق شما ببخشد. با توجه به متراژ اتاق میتوانید یک فرش با طرح ها و نقش های مختلف تهیه کنید. اگر به فضای سنتی علاقه مند هستید بهتر است از فرش هایی با طرح و نقش سنتی استفاده کنید. اما اگر از سبک مدرن، مینیمال و یا استفاده می‌کنید بهتر است از فرش هایی با طرح های جدید تر و ساده تر استفاده کنید. حتما قبل از خرید به همخوانی آن با دیگر اجزای اتاق خواب مطمئن شوید.

پرده ها در دکوراسیون اتاق خواب

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد، یکی از آیتم های ضروری در اتاق خواب شما پرده می‌باشد. انواع مختلفی از پرده ها با طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و روحیه‌تان، میتوانید پرده ای عالی انتخاب کرده و آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. میتوانید از پرده های نازک با رنگ روشن استفاده کنید. این پرده ها هم جلوی تابش نور خورشید را نمی‌گیرند و هم محیط را دلباز تر نشان میدهند. در مقابل اگر از فضای تاریک بیشتر خوشتان می‌آید، میتوانید پرده های ضخیم تر را انتخاب کنید. این نوع پارچه ها هم جلوی ورود و تابش نور را به اتاق می‌گیرند و هم باعث می‌شوند که در فصل سرما، دمای اتاق گرم تر باقی بماند.

چراغ ها و آباژور

بعد از کامل کردن موارد قبلی میتوانید سراغ تزئین چراغ‌، لوستر و بروید. همیشه به سبک دکوراسیون توجه کنید. اگر اتاق شما یک دکور ساده و مدرن داشت، بهتر است از آباژور های ساده با طراحی های مدرن و رنگ های خنثی استفاده کنید. از طرف دیگر اگر طرفدار طرح های شلوغ و قدیمی هستید میتوانید طرح های سنتی را جایگزین کنید. در هر حالت بهتر است در نظر داشته باشید که عناصر موجود در اتاق خواب شما باید بیشترین میزان همخوانی را با سلیقه و روحیات شما داشته باشند.

تاثیر سقف در دکوراسیون اتاق خواب

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در چیدمان اتاق خواب به سبک دلخواه، توجه به سقف میباشد. در دکوراسیون های کلاسیک، اغلب توصیه میشود که از رنگ ها و طرح هایی در آن استفاده شود که زیبایی بصری را به همراه داشته باشد. از طرفی یکی از اصولی که برای این نوع چیدمان ها در نظر گرفته میشود، سقف و طراحی آن میباشد.

ولی در مقابل، اگر شما هم جز افرادی هستید که طرح های مدرن و مینیمال را بیشتر میپسندید، پس باید رفتار عکس داشته باشید. هر چقدر که از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید بهتر است. به علاوه از به کار بردن طرح های شلوغ و پر زرق و برق در این نوع چیدمان اتاق خواب به شدت دوری کنید.

تاثیر سقف در چیدمان و دکور کردن اتاق خواب از الویت های اصلی نیست اما بهتر است که در صورت توانایی، از آن بیشترین بهره را ببرید. نکته مهم دیگر در سقف اتاق خواب، استفاده از لامپ و لوستر های متناسب با آن میباشد.

استفاده از آیینه را در چیدمان اتاق خواب از یاد نبرید

آیینهها جزئی از اجزای دکوری و البته اصلی در هر اتاقی به شمار میروند. جدا از کاربردی که امروزه پیدا کرده‌اند، طرح ها و مدل های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. در کنار کاربرد، میبایست به زیبایی نیز اهمیت ویژه‌ای داد. طرح های ساده  و مینیمال، کلاسیک و پر زرق و برق، مدرن و همگی از انواع مختلف مدل هایی هستند که امروزه از آنها استفاده میشود.

پس با این وجود از تاثیر آن در زیبایی اتاق خواب نمیتوان چشم پوشی کرد. با توجه به نوع دکوراسیونی که برای اتاق خواب انتخاب کرده‌اید، میتوانید از انواع مدل های مختلف آیینه در اتاق خواب خود استفاده کنید. اگر اتاق فضای بزگی دارد، آیینه های قدی و ایستاده هم ظاهر بهتری دارند و هم زیبایی را دو چندان میکنند.

در عوض در اتاق خواب های کوچک، انتخاب های جایگزین و بی شماری برای شما وجود دارد. آیینه های دیواری با طراحی های گوناگون و مختلف! اما در هر حالت، هیچ اجباری در اسفاده از آیینه در اتاق خواب نیست. اما به عنوان یک ایده دکوراسیون در اتاق خواب، میتواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

استفاده از کتابخانه در چیدمان اتاق خواب

اگر شما هم اهل مطالعه باشید، نیاز به داشتن کتابخانه و فضای آرامش بخش یکی از ضروریات برای شما به شمار خواهد رفت. اگر اتاق مجزا برای این کار ندارید، جای نگرانی نیست. استفاده از کتابخانه در اتاق خواب، میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد. اما به شرط چیدمان درست و اصولی آن!

امروزه میتوان انواع مدل های بیشمار برای کتابخانه را برای اتاق های کوچک و بزرگ پیدا کرد. با توجه به فضا و دکوراسیون اتاق خوابی که دارید، میتوانید از این ایتم هم برای زیبایی بیشتر و البته راحتی بیشتر خودتان استفاده کنید.

به عنوان مثال، استفاده از کتابخانه هایی با طرح کلاسیک، مینیمال و یا مدرن، ساده و . به حالت دیواری و یا ایستاده، از انواع مختلف انتخاب های پیش روی شما خواهند بود. فقط در این بین به فضای اتاق خواب توجه کنید و البته به ترکیب رنگی که از موارد مهم در اتاق های خواب و چیدمان و دکور کردن آن به شمار میرود.

استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب

گل و گیاه از جمله چیز هایی هستند که علاوه بر آرامش و زیبایی، حال روحی مارا نیز بهتر میکنند. اگر طرفدار گل و گیاهان هستید پس چرا یکی از آنها را در اتاقتان نگذارید؟ گیاهان آپارتمانی هم کمجا هستند و هم مراقبت کمتری نسبت به سایر گیاهان نیاز دارند. میتوانید آنها را در گلدان های کوچک قرار داده و برای تزئین دکور اتاق خوابتان، روی میز عسلی و یا هر جایی که فکر میکنید مناسب است، استفاده کنید.

و اما دکوراسیون اتاق خواب کودک

دکور و چیدمان اتاق خواب ودتان هم دقیقا مثل سایر اتاق خول هاست. فارغ از اینکه میخواهید اتاق دخترانه باشد یا پسرانه، رعایت موارد بالا برای چیدمان کافی است. اگر اتاق خواب برای دختر باشد، استفاده از رنگ های صورتی، سرویس خواب دخترانه، فرش هایی با طراحی های کارتونی و همگی باعث ایجاد اتاق خوابی دلپذیر برای فرزند شما خواهد شد.

در مقابل استفاده از رنگ های سرد و خنثی مثل طیف های مختلف رنگ آبی، شیری، سرمه‌ای و برای اتاق خواب پسرانه ایده بهتری هستند. در نهایت در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن اسباب بازی ها و هماهنگی آن با سایر اجزا، زیبایی را دو چندان میکند.

از چه سبکی برای دکوراسیون اتاق خواب کودکان استفاده کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. در نهایت هیچ اجباری برای استفاده از سبک خاصی در دکوراسیون اتاق خواب کودکان وجود ندارد. چه دوستدار استفاده از سبک کلاسیک باشید و یا سبک های مدرن و مینیمال را بپسندید، در نهایت با در نظر گرفتن هارمونی و هماهنگی بین اجزا دقت کنید.

دکوراسیون های اتاق خواب ساده و ارزان

درست است که تغییر دکوراسیون داخلی اتاق خواب هزینه های خودش را دارد، اما این نکته هم درست است که با رعایت چند ترفند و نکته ساده میتوان با کمترین هزنیه، دکوراسیونی زیبا برای اتاق خواب ایجاد کرد. اما در نظر داشته باشید، دکوراسیون های کلاسیک از هر نظر هزینه بر هستند. پس این  فرمول اغلب برای اتاق خواب هایی به سبک مدرن و مینیمال کاربرد خواهند داشت.

استفاده از رنگ به جای کاغذ دیواری

بله درست است. با یک حساب سر انگشتی میتوان به سادگی به این نکته پی برد که هزینه تمام شده رنگ خیلی کم تر از کاغذ دیواری است. پس چرا نباید از آن استفاده کرد؟ میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب و کار را به یک نقاش ماهر بسپارید. در یک پشم به هم زدن، دیوار هایی به شدت زیبا و البته کم هزینه خواهید داشت.

استفاده از اکسسوری و دکوری ها

معمولا استفاده از آیتم هایی مثل آیینه، کتابخانه و هزینه آنچنان زیادی به همراه ندارند. علاوه بر آن زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را نیز بیشتر از پیش میکنند. پس با انتخاب یکی از این آیتم ها و استفاده از آن در اتاق خواب، میتوانید با هزینه کم، دکور ایده آل خود را ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ سایر اتاق های منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر چقدر که دکور اتاق خواب شما به روحیاتتان نردیک تر باشد، احساس راحتی بیشتری در آن به شما دست خواهد داد. نکات زیادی وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها و ترکیب آن با خلاقیت خود، دکوراسیون اتاق خواب زیبایی را خلق کنید. مواردی اصلی مثل توجه به رنگ دیوار، فرش و سرویس خواب عناصر اصلی اتاق خواب را تشکیل می‌دهند. با انتخاب یک سبک مناسب و سپس تبعیت از آن می‌توانید نتیجه ایده‌آلی را شاهد باشید. در این مقاله به بررسی دکوراسیون اتاق خواب و نکات و ترفند هایی برای چیدمان بهتر آن پرداختیم.

 

منبع:

https://www.mobliranasl.com/bedroom-decoration/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

یکی از بخش های اصلی طراحی دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خوابه. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید نکانی را رعایت کرد که باعث حس آرامش و راحتی در اتاق بشه. از جمله نوع چیدمان وسائل و انتخاب رنگ دیوار و . بعد از پایان یک روز هر کسی نیاز به استراحت دارد و باید به فکر کیفیت خواب و استراحتمون باشیم. اکثراً اتاق خواب جایی برای خواب و استراحت، مطالعه و درس خواندن، قرارگیری وسائل و است.یکی از جنبه‌های مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب درب مناسب است. درب اتاق خواب نه تنها باید از نظر زیبایی شناختی با دکوراسیون کلی اتاق هماهنگ باشد، بلکه باید از نظر عملکردی نیز به گونه‌ای باشد که حریم خصوصی و آرامش ساکنین اتاق را تأمین کند. انتخاب دربی با طراحی مناسب و متناسب با سبک دکوراسیون اتاق خواب، می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و آرام داشته باشد

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق به توجه رده سنی افراد متفاوت می‌شود. کودکان محیطی رنگی و شاد رو دوست دارند و همینطور نسبت به دختر یا پسر بودن سلیقه ها متفاوت می‌شود. بعضی‌ها چیدمان مدرن و یا رو میپسندن. به هر حال دکوراسیون باید به گونه‌ای باشد که فرد احساس راحتی و امنیت و آرامش کند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با دیوارهایی به رنگ بنفش و طرح چاپی

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با رنگ‌های شاد

اتاق خواب دخترانه با طراحی هنری

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

نوبتی هم باشه نوبت دیدن مدل های دکوراسیون اتاق خواب پسرانهاست:

دکوراسیون اتاق پسرانه با تم رنگ آبی سفید

اتاق خواب پسرانه ساده و شیک با دکوراسیون رنگ تیره

اتاق خواب هنری پسرانه با طرح چاپی روی دیوار وتختی با طراحی خاص شبیه چادر

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی زیبا و خاص

دکوراسیون اتاق بزرگ با سرویس ام‌دی‌اف

طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه با تختخواب کمجا

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

به مرور زمان چیدمان اتاق خواب ها متفاوت شده ولی همچنان سبک ایرانی طرفدارهای خودش رو دارد. معمولاً در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی از فرش استفاده می کنند

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی با رنگ آبی برای دیوارها

اتاق خواب شیک ایرانی لاکچری و با شکوه

دکوراسیون اتاق خواب ساده با سرویس چوب سفید

اتاق خواب ایرانی با پنجره‌های کشیده و بلند با چیدمانی فوق‌العاده شیک

چیدمان اتاق خواب با تخت های ساده و پارچه‌های به سبک ایرانی

 

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن زندگی آپارتمان نشینی، رفته رفته فضای خونه‌ها کوچک‌تر شده و به دنبال اون اتاق خواب‌هایی کوچک که ممکنه تمام وسائل در آن قرار نگیرند. طراحی برای فضاهای کوچک به راحتی قابل انجامه به طوری که تختخواب کمجا نصب می‌شود و به راحتی جمع میشه و موقع استفاده فقط در فضای اتاق قرار می گیره

بریم که چندتا مدلدکوراسیون اتاق خواب کوچکببینیم:

دکوراسیون اتاق کوچک با رنگ بندی جالب که البته جای لپ تاپ یا کامپیوتر توش خالیه

چیدمان اتاق خواب کمجا که در دو طرف تخت شلف و میزتحریر کوچکی در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون اتاق خواب کمجا ام‌دی‌اف

اتاق خواب کمجا با کمد دیواری درب ریلی

دکوراسیون اتاق خواب کمجا، اتاقی بدون درب

طرح اتاق خواب کمجا با طراحی کاربرددی و زیبا

مدل اتاق خواب کمجا که در کنارش کمد دیواری اجرا شده است.

دکوراسیون اتاق کمجا با دو تختخواب

طراحی اتاق خواب با تختخواب کمجا

مدل دکوراسیون اتاق خواب کمجا

اتاق خواب کمجا با طراحی عالی و شیک

مدل طراحی اتاق خواب کمجا به طوری که میز در زیر تخت قرار می‌گیرد.

 

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

هرچقدر محیط استراحت افراد ساده‌تر و خلوت تر باشه از لحاظ ذهنی باعث آرامش بیشتری میشه. سعی کنید از رنگ‌های خنثی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. حتی الامکان رنگ تیره زیاد به کار نبرید، رعایت تمام این موارد در روحیه تأثیر بسزایی دارد در ادامه مطالب چند نمونه عکس از دکوراسیون اتاق ساده و شیک رو برای ایده گرفتن براتون آوردیم:

دکوراسیون اتاق خواب خلوت با چیدمان ساده

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و شیک

چیدمان اتاق خواب چوبی

اتاق خواب ساده و شیک با پنجره ای بزرگ و چوبی که نور محیط خیل خوب با نور طبیعی روشن می‌شود.

اتاق خواب کلاسیک با تم کرم رنگ

دکوراسیون اتاق خواب شیک با رنگ خنثی طوسی که برای داشتن آرامش در اتاق خیلی مناسبه.

دکوراسیون اتاق با چیدمان کاناپه و میز وصندلی

 چیدمان اتاق خواب همراه با تخت نوزاد

دکوراسیون داخلی اتاق خواب که بیشتر شبیه اتاق‌های هتل طراحی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب با تم رنگی سفید و طوسی

چیدمان داخلی اتاق خواب بزرگ با کمد دیواری شیک و جادار

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ساده

چیدمان اتاق خواب با ترکیب رنگ آرامش‌بخش سبز و سفید

 دکوراسیون داخلی اتاق که با توجه به طراحی داخلی جای تخت خیلی مناسب نیست و بهتر بود جلوی پنجره گرفته نمیشد.

دکوراسیون اتاق خواب بسیار خاص و جذاب با امکانات کامل

دکوراسیون داخلی اتاق با کمد دیواری هایگلاس و ترکیب رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر

طراحی داخلی اتاق خواب با ترکیب رنگ طوسی

 

 

دکوراسیون اتاق خواب هنری

دختران و پسران جوان با توجه به روحیات و سلیقه‌اشون دوست دارند اتاقشون رو دیزاین و طراحی کنند. اتاق خوابشون رو منطقه اختصاصی خودشون می‌دونند و ممکنه طرح‌هایی رو پیاده کنند که خیلی عامه پسند نباشه

دکوراسیون اتاق خواب هنری با طرح دیوار رنگی

دکوراسیون اتاق هنری با ترکیب رنگ زرد و سبز

طراحی چیدمان اتاق خواب با نصب استیکر روی دیوار

دکوراسیون اتاق کودک همراه با طرح‌های شاد

دکوراسیون اتاق خواب کوچک که بهتر بود نسبت به فضای کم خلوت تر چیدمان میشد.

مدل دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب با تم رنگی سفید و صورتی

عکس اتاق خواب با دیزاین شلوغ و پر از وسائل

دکوراسیون اتاق خواب با دربی که به بیرون و  فضای سبز باز می‌شود.

اتاق خواب با دیوار جداکننده شیشه‌ای و چوبی

طراحی اتاق خواب با سقف شیبدار و چیدمانی زیبا

 

منبع:

 

https://salamsakhteman.com/blog/دکوراسیون-اتاق-خواب/

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1403 | نظرات ()