مشاوره تخت حصیری
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

صبح بخیر مومیایی‌ها و مومیایی‌ها،
من به دنبال مشاوره در مورد یک موضوع کمی ناخوشایند هستم، بنابراین به تعقیب آن پایان می‌دهم...
MIL
من به DH و من یک میراث خانوادگی در ظاهر یک تخت حصیری 34/35 ساله/موسی پیشنهاد داده است. سبد برای چه خواهد بود خانواده اول نوه. پاسخ اولیه من این بود که از شما تشکر می کنم که فکر خوبی بود، با این حال، ترجیح می دهم برای اولین نوزادمان تخت و تخت جدید بخرم. با این حال MIL تا حدودی اصرار دارد که باید از سبد استفاده کنیم و او ملافه‌های جدید را متناسض2ب با آن «می‌سازد» به‌گونه‌ای که جونیور یک «بچه بژ» نباشد (با توجه به اینکه جنسیت را متوجه نشدیم و هر چیز دیگری در مهد کودک خنثی است)
من فقط باید به اسلحه‌هایم می‌چسبیدم و مودبانه آن را رد می‌کردم، اما می‌ترسم با MIL به این راحتی نباشد و او اکنون توانسته است گهواره‌اش را از یکی از بستگانش به سمت جنوب به سمت شمال حمل کند.
بدیهی است که ما یک تشک کاملاً جدید برای گهواره می خریم، اما نگران این هستم که این پسر بد در 30 سال گذشته در یک انبار غبارآلود یا حتی یک گاراژ باقی مانده است، فکر نمی کنم برای کودکم بی خطر باشد؟

آیا کسی می‌تواند در مورد ایمنی استفاده از تخت "عتیقه" توصیه کند، اگر من می‌توانم دلیلی نشان دهم که چرا نباید از آن استفاده کنیم، شاید بتوانم از هرگونه توهین یا درگیری جلوگیری کنم؟

متشکرم

ما دقیقاً همین وضعیت را داشتیم.
بعد از تمیز کردن و تهویه کامل، نگران گرد و غبار و غیره نبودم، اما فاصله بین میله‌ ها با استانداردهای مدرن مطابقت نداشت.

بنابراین، روزها در حالی که بچه را تماشا می‌کردم از گهواره ارثی پایین ستاره استفاده کردم، اما یک تخت جدید برای خواب شبانه خریدم.

 

احتمالاً خوب می شود، شاید آن را در یک روز خوب بیرون بگذارید تا آن را تهویه کنید و از پسوند هوور برای مکیدن گرد و غبار استفاده کنید. اگر از ظاهر آن خوشتان می آید استفاده کنید اما اگر زشت است به او بگویید ممنون این ایده دوست داشتنی است اما واقعا آن را دوست ندارید. همه چیزهای یکسانی را دوست ندارند و اگر او آن را دریافت نکند، تقصیر اوست، از پس آن برمی‌آید!

وقتی به نانام گفتم که منتظر اولین ds هستم، او گفت اوه باید لباس قدیمی تعمید را بیرون بیاورم! من کوچکترین مذهبی نیستم و قصد ندارم فرزندانم را تعمید کنم، خوشبختانه این موضوع هرگز مطرح نخواهد شد. او هم سیگاری زنجیره ای است، می توانید تصور کنید که بعد از 30 سال در آن اتاق خانه چقدر زرد و پوسیده می شود! x

 

ما از whicker mb قدیمی خود استفاده می کنیم، این MB برادران من قبل از من بودند، بنابراین بیش از 40 سال سن دارند و توسط پسرعموها و غیره در این مدت استفاده می شد. هرگز به ذهنم خطور نکرد که نگران باشم، فقط یک تشک جدید خریدم و یکی از دوستانم را انتخاب کردم که آستر جدیدی برای آن درست کند. من فکر می کنم استفاده از یک کالای خانوادگی مانند آن دوست داشتنی است. اوه و عظیم است، بنابراین تا 8 متر در آن قرار می گیرند

قرار بود دقیقاً همان AntandBee را بگوید. ما هم همین وضعیت را داشتیم، و بعد از تمیز کردن آن و خرید گهواره حصیری جدید، من هنوز راضی نبودم، بنابراین ترجیح دادیم از آن در طبقه پایین برای چرت زدن های سریع روز استفاده کنیم و یک تخت جدید برای خوابیدن در طبقه بالا خریدیم. امیدواریم MIL شما از این راه حل راضی باشد؟

 

از همه برای راهنمایی متشکرم، فقط می بینم که گهواره چه شکلی است و سپس تصمیم می گیریم! انگشتان دست کشیده!

خیلی بد نیست، اما وقتی از سبد دست دوم موزس استفاده کردم، آن را با ضد باکتری اسپری کردم، آن را دوش دادم و اجازه دادم بیرون در آفتاب داغ خشک شود. خورشید دارای قدرت کشتن میکروب ها و شاداب کنندگی بسیار خوبی است.

 

بله آن میکروب ها را تازه می کند.

 

خبرنامه هفته به هفته ما مملو از به روز رسانی ها و توصیه های مفید بارداری است - همه چیز از رشد کودک شما گرفته تا تغییرات بدن شما. با وارد کردن تاریخ سررسید خود در زیر ثبت نام کنید. از تاریخ زایمان خود مطمئن نیستید؟ ماشین حساب سررسید ما را بررسی کنید

خیلی به من گهواره را نشان داده اند و در موقعیتی واقعا ناخوشایند قرار گرفته ام!

چند دوک شکسته وجود دارد - مطمئن نیستم اسم بافت چیست، و آستری ندارد، بنابراین MIL می خواهد من را برای خرید پارچه ببرد تا یکی بسازم! به یک تشک جدید نیاز دارد - مشخص است و صادقانه بگویم که کمی نازک است.
سپس مشخص شد که این گهواره 35 سال پیش دست دوم از یک چکمه ماشین خریداری شده است! بنابراین در حال حاضر احساس حتی کمتر با آن شیفته است.
باید تشکر می‌کردم و مودبانه پیشنهاد را رد می‌کردم، اما به طور کامل در اتاقی پر از خانواده قرار گرفتم، "پس از تخت راضی هستید؟" "اوه بله گفتم، دوست داشتنی است" چرا فقط نگفتم مناسب نیست! حالا من در انبوهی از ناجوری هستم، به خاطر خیر خودم بیش از حد مودب هستم!

کمی با وضعیت شما متفاوت است، اما ds در همان تخت چوبی که پدرش 30 سال قبل می خوابید، می خوابید. هر چند که توسط پدربزرگ dh ساخته شده بود. و یک تشک نو و ملافه نو خریدیم. و در شرایط عالی بود.
بنابراین من با پوستر دیگری پیشنهاد می کنم که آن را در طبقه پایین داشته باشید تا بتوانید خانه خود را زیر نظر داشته باشید اما یک پوستر جدید برای طبقه بالا و خواب شبانه بخرید.

 

به MIL خود بگویید که همه چیز را در مورد سبد دوست داشتنی موسی به ماما گفتید، اما او گفت که این یک خطر SID است و به همین دلیل او مصمم بود که از آن استفاده نکنید! در واقع توصیه نمی شود بنابراین به او دروغ نگویید و فقط بهترین کار را برای کودک خود انجام می دهید. آیا dh/dp شما می داند که در مورد آن چه احساسی دارید؟

من هم خوشحال نمی شوم که نوزاد جدیدم را در آن بگذارم اگر کمی کهنه، قدیمی باشد و بارها و بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرد! به نظر امن ترین گزینه نیست.

 

هر چند وقت یکبار MIL را می بینید - آیا می توانید از او بخواهید که هنگام بازدید از آن در خانه خود نگهداری کند و فقط از آن استفاده کنید؟ یا ممکن است شما یک "تصادف" داشته باشید و نیمه دیگر خود را "سقوط" کنید؟
خواهر ناتنی من 3 سال پیش برای اولین نوزادش از گهواره/سبد موسی خانواده اش استفاده کرد (او و خواهر و برادرش همگی در کودکی در آن خوابیده بودند) - در فوریه، هم او و هم برادرش در عرض یک هفته از یکدیگر بچه های جدیدی داشتند. از آنجایی که برادرانش باید ابتدا تخت را به او پیشنهاد کردند و گفت: بله، دوست دخترش از این بابت خوشحال نیست و ماه‌ها قبل از اینکه بچه‌اش به دنیا بیاید، خودش را به خاطر این موضوع پاره کرد و به این طرف و آن طرف می‌پرد و می‌گفت که بعد از آن از آن استفاده می‌کند که این کار را نمی‌کند.
در نهایت او این کار را نکرد و خواهرم از آن استفاده کرد (او واقعاً آن را می خواست).
با این حال، کاری که او انجام داد این بود که پسرش را در خانه مادربزرگ ها عکس گرفت، به نظر می رسید که این کمک کند.
من شخصاً نمی خواهم از آن استفاده کنم (احتمالاً به هر حال به من پیشنهاد نمی شود که قدم می گذارم، فو). قدیمی است و چیزی نیست که من بخواهم.
آیا گهواره هایی را دیده اید که به تخت شما می چسبند؟ فکر می کنم در آن زمان یکی از آن ها را خواهم گرفت - این دلیل خوبی برای استفاده نکردن از تخت نوزاد است!!

ما هم وضعیت مشابهی داریم، مامان OHs یک سبد موسی را از دوستش قرض گرفته است. به من گفتند که این یک گهواره است، زیرا همان چیزی است که ما می‌خواستیم، بنابراین وقتی برای جمع‌آوری آن رفتیم، تعجب کردم که سبد موسی بود، او مشخصاً تلاش کرده بود تا آن را بیاورد، روکش‌ها را بشویید و تشک را سفید کرده بود. بنابراین ما نیازی به خرید جدید نداریم! بنابراین آن را به خانه بردیم. از آن زمان یک تخت دست دوم پیدا کردم که به او می گوییم خانواده ام به او داده اند و بنابراین او می تواند تخت را به دوستش برگرداند زیرا ما برای هر دو جا نداریم. ما آن را پنهان می‌کردیم و وانمود می‌کردیم که در غیر این صورت از آن استفاده می‌کنیم (ممکن است هنوز مجبور به انجام این کار باشیم!). موفق باشید، پیدا کردن بهترین راه حل مشکل است، زمانی که خانواده می خواهند کمک کنند، اما آن را اشتباه می کنند.

 

در نهایت این کودک شماست، و سنت های خانوادگی همه خوب و خوب است، اما اگر چیزی باشد که شما از آن راضی نیستید، صرف نظر از ارزش عاطفی، هرگز کودکم را در یک تخت فرسوده و آسیب دیده نمی گذارم. MIL شما قرار نیست نوزاد شما را به خاطر جایی که می خوابد طرد کند، ممکن است کمی توهین شود، اما گاهی اوقات زندگی اینگونه است و او مجبور می شود آن را توده ای کند! اگر احساس راحتی نمی‌کنید که به چهره‌اش امتناع کنید، یک پیامک بفرستید و چیزی مانند «متاسفم که قبلاً به شما نگفتم، و از پیشنهاد شما متشکرم، اما من واقعاً دوست دارم یک تخت جدید بخرم، این را بگویید. البته هیچ انعکاسی به احساسات من نسبت به شما ندارد، من فقط دوست دارم یک

اگر نمی‌خواهید به احساسات MIL آسیب برسانید، اما اصلاً مجبور نیستید از آن استفاده کنید، می‌توانید آن را بپذیرید. فقط وقتی دورش آمد آن را بیرون بیاورید و به او بگویید که بچه نتوانسته است در آن جا بیفتد.

 

 بگویید که می‌خواستید به یکی از دوستانتان گهواره‌ ی دوست‌داشتنی را نشان دهید و به‌طور تصادفی با آن برخورد کردید.
انبوهی از حصیری خرد شده و چهره ای غمگین را به او هدیه دهید.

 

من آنچه را که پوستر دیگری در مورد گفتن آن به دلیل خطر SIDS و غیره گفته بود، دوم می دانم و واقعا متاسفم، اما شما هیچ شانسی نمی کنید. و قاطع باشید - زیرا اکنون باید قوانین اساسی را با او در مورد چنین چیزهایی تنظیم کنید، در غیر این صورت او را مجبور خواهید کرد که به شما بگوید که برای همیشه با بچه های شما بهتر می داند. MIL من - در حالی که بسیار دوست داشتنی است - حداقل می توان گفت بسیار "زور" است. او حتی سعی کرد اولین آهنگ رقص ما را برای عروسی ما تغییر دهد (شوخی نمی کنم ...). هم خودم و هم DH به او گفتیم که کمی عقب نشینی کند و در حالی که او ابتدا ناراحت بود، بهترین راه بود. حالا بچه در راه است، ما کمی از زمین قدیمی را دوباره زیر پا می گذاریم - دلم برایت می سوزد. او به من گفت که انتخاب ما برای کالسکه (یک BJCS) بسیار کوچک و یک ایده وحشتناک است، و در مورد آن در مغازه به ما و فروشنده فقیر ادامه داد. دلم گرفته بود! اما من روی موضع خود ایستادم و او کمی گریان به نظر می رسید که مغازه را ترک می کند، زیرا من نمی توانستم سیستم "تخت روی چرخ" را در آلمان آنقدر محبوب کنم - بدیهی است که ایده او برای فشار دادن اولین نوه اش به داخل - اما دختران سخت هستند

او همچنین می خواهد با نوزاد تازه متولد شده ما و دیگر پسرانش که در حال حاضر gf یک و نیم ساله هستند، یک تخت مسافرتی به اشتراک بگذارد - که من یک نه کاملاً به آن گفته ام. او مدام می گفت "من همه چیز را می شوم، شما تفاوت را نمی دانید" اما متأسفانه، شما نمی توانید پهلوها و تشک را بشویید (!) من دیده ام که GF چگونه با فرزندانش از نظر تمیزی رفتار می کند و من واقعاً احساس ناراحتی می کنم. در کل - او جلیقه را با نوارهایی از مدفوع که در زیر آن زیاد ریخته شده است، می‌گذارد و جلیقه‌های خیس آغشته به شیر، یا عصاره‌های نشت‌کرده، یا خوشه‌های بزرگ غذا و غیره، آدمک‌ها را از خیابان مستقیم به عقب برمی‌دارد. در دهان، پوشیده از شن و غیره - همه جا پوزه، او یک مادر فوق العاده است، فقط استانداردهای او با این چیزها برای من بسیار متفاوت است - و بنابراین نمی خواهم بگویم کودک دست هایش را در همه جای تخت پاک کند و بعد قرار دادن نوزادم در آن و البته مشکل تشک هم هست.

ما موضع درستی در مورد آن داشتیم، اما من محکم ایستاده ام. TBH هنوز کمی ادامه دارد - من اکنون گفته ام که ما باید تخت مسافرتی خود را بخریم و آن را نزد خود نگه داریم و در صورت لزوم آن را بیاوریم. این نبرد هنوز به طور کامل تمام نشده است - طاقت فرسا - پس یک نکته از من بگیرید - به آن ادامه دهید، از SIDS به عنوان پشتیبان استفاده کنید (من این کار را انجام دادم و به من خندیدند و به DH گفتند که روی تشک موی اسب 40 ساله خوابیده است و او خوب است .... خوشبختانه DH کاملا متقاطع شد و تحقیقات جدید خود را و غیره گفت!). DH را نیز دریافت کنید تا از شما نسخه پشتیبان تهیه کند. نبرد اراده ها

ps من باید می گفتم - پسران دیگر gf - بدیهی است که او نیز مانند نوه هایش با آنها رفتار می کند، اما این یک رابطه نسبتاً جدید است و هر دو کودک مجموعه کاملی از پدربزرگ و مادربزرگ دارند بنابراین آنها مراقب هستند که آنها را اشتباه نگیرند و ترکیب این دو را مدیریت کنند. خانواده ها و غیره

 

 ما سبد حصیری موسی 40 ساله خود را در حمام میلتون و سپس در آفتاب قرار دادیم تا خشک شود. زیبا آمد!

من ملافه های خنثی درست کردم و یک تشک سفارشی درست کردم (برای تشک های سبد موزس در قفسه مدرن خیلی بزرگ است).

فوق العاده دوست داشتنی، و هر دو مال من ماه ها در آن نصب شده اند!

 

 خوب، پس DH در مورد گهواره با MIL صحبت کرد... ما صاحبان مفتخر یک سبد جدید موسی هستیم! آری

او گفت، نگران نباش من از حصیری برای قرار دادن گیاهان استفاده می کنم! صادقانه - شما نمی توانید این چیزها را بسازید!

 منبع:

 https://www.mumsnet.com/talk/pregnancy/1738233-Wicker-Crib-Advice-please

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: